Voor dit soort mensen, en dat worden er steeds meer, werkt 'democratie' niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben opstapelende schulden met democratie te maken?
Het is heel simpel.quote:
Wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:17 schreef Klopkoek het volgende:
Hoort allemaal bij het onteigenings- en knechtingsproces.
Welke topics?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat valt er nog meer over armoede te zeggen dan wat er in de vorige triljoen aan topics over is gezegd?
topics op fok, die je kan vinden via de zoekoptie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Welke topics?
Dit is gwn schandalig.
Dat vroeg ik toch niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
topics op fok, die je kan vinden via de zoekoptie.
Jawel, je vroeg welke topics. Ik geef antwoord: die kan je vinden via de zoekoptie.quote:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel, je vroeg welke topics. Ik geef antwoord: die kan je vinden via de zoekoptie.
Ik geef juist een aanwinst. Je kan de triljoen vorige topics lezen, dan weet je meer over armoede. Tenminste, dat is hoop ik en denk ik wat je wilt met dit topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt flikker je maar weer op.
Gr.
Gap, ik ga dat niet allemaal nalezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik geef juist een aanwinst. Je kan de triljoen vorige topics lezen, dan weet je meer over armoede. Tenminste, dat is hoop ik en denk ik wat je wilt met dit topic.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
Gap, ik ga dat niet allemaal nalezen.
Dat kan. Meningen verschillen, die je onderbouwd in de vorige topics kan lezen.quote:Mijn punt staat als een huis, mensen in Nederland lijden armoede.
Zie dit artikel uit 2015, http://www.nu.nl/weekend/(...)nederland-eruit.html
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie sigaretten en hoor over een auto. Dure kostenposten als je 300 euro per maand hebt om uit te geven.
Als het een boete is, is het handiger om je gewoon aan de regels te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:29 schreef hmmmz het volgende:
Ze hadden gewoon die 39 euro moeten betalen.
Ik vind het helemaal prima dat je een mening hebtquote:
Het UWV e.d. verwacht zelfs dat je vervoer hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Het filmpje in de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |