De enige juist reactie, ik moet meer roken.quote:
Nee, ik kom nooit stoned op het werk.quote:
Bietje tv loeren in de coffeeshop.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
Hangt ervan af wat je verder nog wil bereiken in je leven...
... Het helpt je in ieder geval niet verder.
Dat is niet te zeggen zo.. hoeveel gram gaat daar in?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Maar goed, ik dwaal af, ik rook denk ik 4 haze jonko's ofzo per dag. Is dat veel?
Nogmaals, ik vraag die ekte stoners dit.
Gr.
Grote meit!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit stoned op werk.
Rook denk ik 2 gram per dag ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen zo.. hoeveel gram gaat daar in?
Als dat je streven is, dan is 4 nog weinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bietje tv loeren in de coffeeshop.
quote:
Godverkk dat is ongv 20 euriquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Rook denk ik 2 gram per dag ofzo.
19 jaar haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als dat je streven is, dan is 4 nog weinig.![]()
Toch, na 19 jaar blowen, ben ik blij dat ik er mee gestopt ben. Het leven is zoveel simpeler zonder.
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:37 schreef jamesdeen het volgende:
ik rook ongv een 5je per week en dat vind ik al veel
Had nierkanker en moest een nier laten verwijderen.. Leek me beter om te stoppen met roken/blowen daarna.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
19 jaar haha.![]()
Waarom ben je dan gestopt?
Jezus, wat een verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had nierkanker en moest een nier laten verwijderen.. Leek me beter om te stoppen met roken/blowen daarna.
Maar wilde het daarvoor ook al veel langer. Was ooit best slim en sociaal, daar was op een gegeven moment nog maar weinig van over.
Misschien beter 2 x per maand, dan 2 gr (quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jezus, wat een verhaal.![]()
Duidelijk verhaal, man man.
Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:40 schreef Frits_Teddy het volgende:
Je zit toch niet in de shop te fokken hè?
Ja, als je in 'de shop' zit is dat echt niet zo veel, haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien beter 2 x per maand, dan 2 gr () p/d.
Begin gewoon rustig te minderen. Elke dag wat minder en dan na een tijdje alleen nog om de dag en daarna alleen nog in het weekend of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
Nogmaals.![]()
![]()
Ik smoke echt te veel.
Beter schuilen in de voetbalkantine dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, als je in 'de shop' zit is dat echt niet zo veel, haha.
Thanx bro, maar ik werk gewoon he.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik rookte jarenlang mijn naam. Maar 4 per dag breekt je op brada.
Maar als het goed ga je vanzelf minder roken. Zo niet, succes met je leven.
Goede tip wel, ik wil zelf eigenlijk alleen nog maar met vrienden smoken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Begin gewoon rustig te minderen. Elke dag wat minder en dan na een tijdje alleen nog om de dag en daarna alleen nog in het weekend of zo
Ewa abedquote:
Je vind het geld het waard of ben je gewoon verslaafd?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thanx bro, maar ik werk gewoon he.
Tis alleen als ik vrij ben blow ik nogal veel.
Dan ga ik weer te veel bier drinken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beter schuilen in de voetbalkantine dan maar.
Hobby zoeken?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thanx bro, maar ik werk gewoon he.
Tis alleen als ik vrij ben blow ik nogal veel.
Allebei denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je vind het geld het waard of ben je gewoon verslaafd?
Ehhh.. Hardloopparcours?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan ga ik weer te veel bier drinken.
Mogen je goede voornemens je leiden naar een goede balansquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goede tip wel, ik wil zelf eigenlijk alleen nog maar met vrienden smoken.
Ik kom al wel minder in de coffeeshop.
Ik heb wel hobby's hoor.quote:
Niks voor mij haha.quote:
Ontsnap je ergens aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
Goede vraag, zou het echt niet weten eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je nog in slaap komen/ eten binnen krijgen zonder wiet?
Nee helemaal niet, alles gaat lekker.quote:
Dan maak je maar een wandelingetje door het bosquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb wel hobby's hoor.![]()
Tis gwn dat het er een beetje is ingeslopen.
Ik maak graag een wandelingetje in hogere sferen.
Dure hobby dan als het slechts ter verveling is. 20 euro per dag is toch zo'n 7.000 euro per jaar. Zijn een hoop leuke vakanties/ervaringen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:53 schreef BoneThugss het volgende:
Nee helemaal niet, alles gaat lekker.
Ik ga gwn naar de coffeeshop als ik me verveel bv.
Dat is niks voor mij, ik hou niet van 'het bos'.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:54 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Dan maak je maar een wandelingetje door het bos
Haha, ik weet het.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dure hobby dan als het slechts ter verveling is. 20 euro per dag is toch zo'n 7.000 euro per jaar. Zijn een hoop leuke vakanties/ervaringen.
Ga met je homies een bedrijfsplan schrijven, stel doelen, ga leren programmeren.. Zonde man!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, ik weet het.![]()
Ik denk altijd dat ik nu nog jong ben en geld is het probleem ook niet zo op dit moment.![]()
En het is ook gewoon meer dat je met wat homies in 'de shop' gaat zitten.
Dat gaat niks worden, ik moest wel even lachen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ga met je homies een bedrijfsplan schrijven, stel doelen, ga leren programmeren..
Nee, dan haal je echt alles uit het leven. Werken en studeren.. Gekkenhuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden, ik moest wel even lachen.![]()
Ik studeer nog man en ik werk, op mij valt wat dat betreft niet zo veel aan te merken.![]()
Maarja smoke wel echt te veel.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dan haal je echt alles uit het leven. Werken en studeren.. Gekkenhuis.
Wil jij een keer samen met mij wiet roken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:06 schreef LLgetikt het volgende:
Haze is voor getrainde smokers
dus ja
ik rook geen wietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jij een keer samen met mij wiet roken.
quote:
wel hasjquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het was ook te mooi om waar te zijn.![]()
dan ben je idd een amateurquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit stoned op het werk.
Shots fired.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je idd een amateur
Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wel hasj
haha
maar nee ik rook sporadisch afentoe beetje maar als ik zoveel als jou zou doen zou ik out gaan
slecht idee
Ik ben een autist, hoe moet ik dit interpreteren?quote:
ik ben gewoon aardigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben een autist, hoe moet ik dit interpreteren?![]()
Flirt je nou met mij?![]()
Ik wel met jou.
quote:
okquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij een x een foto van je gezien.
quote:
ok ja nou fijn al die informatiequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas, hossel mislukt.![]()
Ik heb nog nooit wiet kunnen roken met een chick en dan langdurige, dampende seks hebben.
Heel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok ja nou fijn al die informatiekomt vast wel een x goed (met wie dan ook) genoeg dampende ladies
Thanx bro.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ahhhhh, als je er financieel en sociaal niet onder lijdt, gewoon doen yo
Blowde zelf ook jarenlang 2 gram per dag... maar tegenwoordig zit ik meer op 1 gram. 's Avonds beginnen met blowen... goed lang over 1 joint doen.... en dan later nog 1 en slapen
stop met hosselenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heel goed.![]()
Maare, wat doe je vnvd?
Vooruit dan maar weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
stop met hosselen
hossel iemand anders
Mja het ligt er maar net aan hoor. Als ik 1 of andere pardy pak tot 8 uur 's ochtends ergens in het westen jakker ik er ook wel 3 gram op 1 nacht doorheenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thanx bro.
Ik blow veel voor het slapen gaan.![]()
Maar hoe jij het doet is wel beter.
Ergens in het westen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja het ligt er maar net aan hoor. Als ik 1 of andere pardy pak tot 8 uur 's ochtends ergens in het westen jakker ik er ook wel 3 gram op 1 nacht doorheen
Ik word al stoned als ik te lang in die ruimte zit, dus zonder iets te rokenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ergens in het westen.![]()
weetje, 2 gram lijkt veel maar dat is het niet als je in 'de shop' zit.
ik ben nu gestopt met roken en heel gevaarlijk en me hart is gebroken en haat mannenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
Waar is Meloewa?
Nee, wat doe jij in de daily life?
ik zit nooit meer in de shop. Vroeger wel veel gechilled. Tegenwoordig wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ergens in het westen.![]()
weetje, 2 gram lijkt veel maar dat is het niet als je in 'de shop' zit.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik word al stoned als ik te lang in die ruimte zit, dus zonder iets te roken
Sooww, waarom haat je 'mannen'?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ben nu gestopt met roken en heel gevaarlijk en me hart is gebroken en haat mannen![]()
![]()
duslaat mij maar met rust en hossel iemand anders
Haha, dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik zit nooit meer in de shop. Vroeger wel veel gechilled. Tegenwoordig wel wat beters te doen.
omdat ik ze haat op dit moment dat kan he, dat heb je soms als je emoties hebt waardoor je zo voelt maar dat is allemaal niet belangrijk Dat ligt aan me gebroken hart geen behoefte aan WIE DAN OOK. Maar allemaal niet belangrijk dus ok stop maar nu alsjeblieft?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Sooww, waarom haat je 'mannen'?
Alsof ik een 'man' ben, ik ben gwn BoneThugss.
*checkt fotoboekquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
me hart is gebroken en haat mannen![]()
![]()
Duidelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
omdat ik ze haat op dit moment dat kan he, dat heb je soms als je emoties hebt waardoor je zo voelt maar dat is allemaal niet belangrijk Dat ligt aan me gebroken hart geen behoefte aan WIE DAN OOK. Maar allemaal niet belangrijk dus ok stop maar nu alsjeblieft?
Godver.quote:
maakt niet uit, was ook niet mijn bedoeling ofzo om zo te doenquote:
wtf JOH HOU IS OPquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:47 schreef Salvad0R het volgende:
valt nix te zien yo, wat is dit, een grabbelton?
ik doe niet aan gokken ik wil zeker weten
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maakt niet uit, was ook niet mijn bedoeling ofzo om zo te doen
Oh ik haal alleen in de shop rook lekker thuis .quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Nee helemaal niet, alles gaat lekker.
Ik ga gwn naar de coffeeshop als ik me verveel bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |