Hier geen kussenhoezen, er ligt een hydrofiel op. Dan gaat de vouwluier er open op met daarop een langwerpig gevouwen hydrofiel. Dan babybillen erop, vieze luier uit en weg. Even wachten.. soms nog hydrofiel dichtvouwen over de smurrie heen.. Vegen.. dus als ze live poept/plast komt het op de hydrofiel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:06 schreef Mies_poes het volgende:
Hebben jullie handige tips om het aankleedkussen schoon te houden? Zo vaak bij de luierwissel begint M. te plassen of poepen. We doen het zo snel mogelijk maar moeten haar billetjes nog wel even insmeten en blijkbaar is dat hét moment
Hier ook, voor zover ik daarvan kan spreken in 4 weken tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:01 schreef Bloesem. het volgende:
Ik ben een gezegend mens, want onze relatie is eigenlijk alleen maar dieper en sterker geworden.
Bedankt. Ik moest hard lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn oudsten zitten op turnen en nou is er volgende week een ouder-kindles, wat dus betekent dat ik mag (moet) meedoen. Dat worden zes inlegkruisjes en twee uur voor- en na-rekoefeningen doen, wil dat overleven
![]()
.
Idemquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:37 schreef Mies_poes het volgende:
Wij gingen naar de workshop babymassage, een daverend succes. We kwamen te laat, M. had toen een dikke poepluier dus verschoond, we zaten net; weer een dikke poepluier dus wederom verschoond. Toen wilde ze de borst dus die kreeg ze, vervolgens moest ze spugen, ging huilen, drinken en spugen en toen was de workshop voorbij
Leuke plannen Arja en LeSage
Erhm... 'gewoon' een aankleedkussenhoes en daarover een hydrofiel. En ik heb VEEL hydrofielen, dus was ze gewoon snel als er iets misgaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:06 schreef Mies_poes het volgende:
Ik krijg al stress als ik een afspraak maak waar we op tijd moeten komenach, zal best steeds makkelijker gaan, vast niet altijd en dat is ook niet erg.
Hebben jullie handige tips om het aankleedkussen schoon te houden? Zo vaak bij de luierwissel begint M. te plassen of poepen. We doen het zo snel mogelijk maar moeten haar billetjes nog wel even insmeten en blijkbaar is dat hét moment
Ja! Bij de draagdoekenmevroi kreeg ik die opmerking, dat ik naar achteren leun bij het optillen en tegen me aan houden van Max. Komt ook omdat hij zo aan het zwiepen is mijn zijn hoofd en bovenlijfje. Anders ben ik dus bang dat hij naar achteren klettert. Maar eigenlijk zou je dus je rug en romp recht moeten houden en hem/haar moeten ondersteunen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:45 schreef Mies_poes het volgende:
Ik baal, want mijn bekken doet zo'n pijn en mijn rug doet lekker mee. Die rug komt door het vele tillen van M. Ik merk dat ik daardoor naar achter hang, zeker als ik spullen moet meenemen en M. Is dat herkenbaar?
Daar vertelt niemand je overquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja! Bij de draagdoekenmevroi kreeg ik die opmerking, dat ik naar achteren leun bij het optillen en tegen me aan houden van Max. Komt ook omdat hij zo aan het zwiepen is mijn zijn hoofd en bovenlijfje. Anders ben ik dus bang dat hij naar achteren klettert. Maar eigenlijk zou je dus je rug en romp recht moeten houden en hem/haar moeten ondersteunen.
Daar krijg je dus last van je onderrug van.
Leuk hè, die baby-gerelateerde klachten?
Als je een cursus volgt vertellen ze je dat wel, en dan mag je zelfs oefenen met baby goed tillenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allemaal
Ik lees & leef ondertussen mee, maar uitgebreid reageren lukt me niet.
Dat is het kinderdagverblijf. Die sluiten om zes uurquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Molo goed dat je met je vriend gepraat hebt, heel eerlijk zou ik zoveel avonden ook niet ok vinden. Mijn vriend weet het ook en nu probeert ie er ook goed op te letten. Hopelijk vinden jullie snel ook een fijne balans.
Amsel.
Chanty ik volg het niet helemaal, gaat Lucas doordeweeks niet naar dezelfde oppas (als jij werkt)?
Hey, wat goed!quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:32 schreef Molo het volgende:
Ik heb hier bij mijn man aangegeven dat ik het geweldig vind dat we een kleintje hebben, maar dat ik het minder vind dat hij 3 a 4 avonden per week weg is voor sporten e.d.
Heb beetje vrijheid nodig zelf, dus we gaan dat voortaan beter verdelen.
En vaker bewust samen dingen doen, tijd vliegt voorbij en alle energie gaat naar Larfje, wij zijn er ook nog, is belangrijk.
Praten vond ik nu ineens heel moeilijk, maar het moet, is belangrijk en uiteindelijk luchtte het op.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 03:29 schreef Soof-87 het volgende:
Uiteindelijk blij dat we weer thuis waren. Veel dansen op de dansvloer inclusief kraamverband en vloeien is niet zo heel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |