abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165961216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil op de valreep Sara nog even feliciteren met T. O+
Aaah, dat is lief! Jij ook gefeliciteerd met je dreumes! O+
Wat een jaartje he?

Dag babymamma's! Had fun here! Byebye! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165961395
Wat lief Sara O+ Gefeliciteerd nog!
pi_165961482
Gefeliciteerd cassandra en sara!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:28:31 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165961946
Jeetje Sara, wat een mooie foto! :) En natuurlijk nog gefeliciteerd, ook voor Cassandra.

Nazil en Arja, goed bezig met opbouwen!

Kleine man heeft om 18u voor het laatst gegeten en ligt sinds een paar uurtjes op de Doomoo (voedingskussen en meer..) te slapen. Grote Tuk! Dat kussen vond ik tot voor kort niet ideaal om hem op te leggen, aangezien hij er tussen zakt. Maar nu bind ik de uiteinden aan elkaar vast met een hydrofiel en trek die dan naar voren om een bedje te creëren :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij lastig inslapen helpt het hier trouwens de afgelopen dagen om hem strak in te stoppen, inclusief armen. Die armen blijven anders maaien. Gezien het formaat van Max en de wieg komt hij dan standaard tegen de spijlen aan. Armpjes inpakken betekent meer rust.
pi_165962049
Ahhh lief quoi! L wurmt zich sowieso direct uit de dekens en gaat vervolgens op eigen initiatief een halve meter naar boven liggen zodat alleen z'n benen maar onder de dekens liggen :') die hebben we een slaapzak aangetrokken. Inbakeren zit ik over te denken door die drukke armpjes idd.
pi_165962918
Wat een mooie foto Sara! Hadden jullie een fijn feestje?!

Quoi ook een mooie foto! Wat ligt hij lekker te slapen!
pi_165963019
Och met dat handje naast zn hoofd ook O+

Ik trok trouwens altijd een aankleedkussenhoes over het voedingskussen om de boel bij elkaar te houden, werkte ook prima ^O^
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:58:41 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165963915
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Och met dat handje naast zn hoofd ook O+

Ik trok trouwens altijd een aankleedkussenhoes over het voedingskussen om de boel bij elkaar te houden, werkte ook prima ^O^
Ook een goed idee!
pi_165965296
Wat een lieve foto Quoi en Sara!

[ Bericht 48% gewijzigd door Adrian4 op 15-10-2016 09:53:41 ]
pi_165965897
Wat een rotopmerking Adrian. Vast een vriendin zonder kinderen? Het was ook maar een afspraak voor de kapper, het is niet zo dat je een belangrijke afspraak afzegt...
Je kunt het niet voor iedereen goed doen en dat moet je ook niet willen, want waar kom jij dan? Ik vind het volkomen logisch dat je graag ook een keer thuis wil zijn. Ik zou tegen haar vertellen wat het met je doet dat ze dit tegen je gezegd heeft ipv je in allerlei bochten wringen zodat iedereen tevreden is.
pi_165965911
Als ik M. een boertje over mijn schouder laat doen en het duurt haar te lang dan gaat ze vaak weer op zoek naar de tepel. Ze komt dan mijn neus tegen en hapt zo aan _O- ik moet dan zo lachen :D
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 06:49:15 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165966162
Adrian, je kunt dingen niet altijd voor iedereen goed doen, maar dat hoeft ook niet.
Daarnaast is het gewoon een kutopmerking en toont het vrij weinig inlevingsvermogen, naast dat je je als het een goede vriendin is ook helemaal niet hoeft te verantwoorden in hoe vaak je al van huis was, lijkt mij?
Misschien op later moment bespreken, zoals Mies zegt?

Dat neus sabbelen is tof he Mies :D
Hier weigerde ze de borst, maar mijn neus hapt ze wel regelmatig naar _O-

Mijn slaapritme is sinds start werk echt weg, hoop dat dat snel terug is, beetje slopend dit :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165966363
Adrian, wat een vervelende opmerking van je vriendin. Je hoeft je niet te verantwoorden, want toevallig draait het grootste gedeelte nu eenmaal wel om je kindje. En daar probeer je sociale activiteiten omheen te bouwen.
Ik zou het nog wel een keer bespreken, want zoiets blijf je anders toch meenemen.
Daarnaast, wat een drukke week. Lekker genieten van je avondje samen met Willem!

Molo, wat bagger van het slechte slapen. Dat mag wel snel weer veranderen.

Haha, Mies, hoe is de tsr van je neus? :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_165966366
Adrian is ze jaloers ofzo? Wat een rotopmerking.
Mies _O-

Rond 1 uur slapen en dan om half 8 pas de eerste voeding geven _O_
pi_165966416
Adrian ik vind het ook een rotopmerking.
De wereld draait tevens ook niet om naar de kapper gaan :')

Vraagje: wel of geen sokken in de slaapzak? Ik deed het wel want ze heeft bijna standaard koude voeten, maar haar voeten voelden net wel warm en beetje klam aan.
Kunnen ze nu ook al zweten trouwens?
pi_165966419
dubbel
pi_165966431
In principe doen wij niet, we leggen ook nog een deken om m heen. We hebben een dunne slaapzak. Alleen is m'n man gisteren vergeten z'n sokken en broekje uit te doen (zo'n zacht dun broekje) en heeft meneer vannacht heerlijk lang geslapen... Dus miss moeten we dat vaker doen _O-

Ik vind sowieso dat hele slaaptenue maar een lastig ding. Ik weet van TOG alleen dan gaat hij het echt wel koud krijgen.

Volgens mij is klam niet goed.
pi_165966541
Adrian ik had ook zo'n kinderloze vriendin. Met de nadruk op had .. -O- .. die vond het geen stijl dat ik me niet klem zoop op haar bruiloft maar in de plaats daarvan voor mijn (toen nog) doodzieke 9-maander zorgde die tegen een ziekenhuisopname aan zat vanwege uitdroging. Inmiddels is ze gister zelf bevallen van haar eerste kindje heb ik via via vernomen en ik mag lijen dat ze ooit voor eenzelfde keuze komt te staan zodat ze voelt hoe het toen voor mij voelde -O-

Hier slaapt ze gewoon met de kleertjes die ze aan herft, dus ook sokken. Ik trek haar iedere ochtend schone kleertjes aan. Overdag hoeft niet meer aangezien ze niet meer spuugt met die nieuwe voeding.
pi_165966598
Die foto's O+ . Die hangmat en dat voedingskussenbedje zien er overheerlijk uit zeg. O+ O+
pi_165966615
De tsr van mijn neus is nu nog waardeloos, maar dat wordt vanzelf beter als ik verkouden word 8-)

Balen dat je slecht slaapt Molo, volgens mij kun jij heel goed slapen. Hopelijk vind je dat talent gauw weer terug.

Met zo'n kleintje leer je je vrienden wel kennen he? Zo vertelde ik twee weken geleden een hele goede vriendin dat ik me vaak eenzaam voel en of ze misschien langs wilde komen. Wilde ze niet want druk en ver :{ Toch niet zo'n goede vriendin als ik dacht dus.

Ik vind dat slaaptenue ook maar lastig. Vannacht heeft ze voor het eerst in een winterslaapzakje geslapen met een pyjamaatje en sokjes aan. Vannacht voelde ze wel goed, maar vanmorgen toch wel heel warm.
Ze heeft ook niet zo denderend geslapen in d'r slaapzakje, maar misschien is dat wennen. Het valt wel op dat ze steeds vanaf een uur of vier gaat 'spoken'; veel geluid maken, niet meer in de cosleeper willen slapen, vaak willen drinken. Dat mag van mij best veranderen, want iets meer slaap zou ik best op prijs stellen.
Ik denk ook steeds vaker 'kunstvoeding zou zo veel stress schelen'... Niet meer de hele avond mijn tepels kapot zuigen, vriend die flesjes kan geven (kolven gaat nog niet zo)... Maar ik vind borstvoeding zo fijn om te geven, alleen 's nachts wat minder :')
Zo'n baby is trouwens ook wel een flinke test voor je relatie he? :X

Wij gaan zo een workshop babymassage doen, zin in! O+
pi_165966629
Adrian,

Misschien vindt die vriendin het wel pijnlijk om te merken dat al die andere dingen wel konden maar dat een gezellige meet met haar ineens te veel was? Dus dat ze haar frustratie/verdriet daarover niet helemaal zuiver uit?

[ Bericht 20% gewijzigd door groofskendezoveelste op 15-10-2016 09:31:47 ]
pi_165966741
Ik herken wat je schrijft Mies, sommige nachten dacht ik echt 'waarom geef ik nog borstvoeding' :@ Hopelijk gaat het kolven straks beter, dan kan je misschien wat eerder naar bed gaan en dat je man dan de afgekolfde melk geeft. Dat helpt mij wel met slaap, al blijf ik het soms zwaar vinden.

Voordat ik zwanger was hield ik zoveel van slapen dus ja :+ Komt ooit wel weer goed.
pi_165966985
Oh ik kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt Adrian. Geen leuke opmerking van je vriendin.

Herkenbaar gevoel dat je het voor iedereen goed wilt doen. Mijn beste vriendin zag ik voor L iedere vrijdag en nu gaat dat niet meer. Daar voel ik me soms ook schulig over, terwijl ze het wel heel goed begrijpt en altijd lief is!

Vanavond komt ze langs, zinin:)! Nu hopen dat L een beetje goed gaat slapen en ik niet steeds naar boven hoef!

Hahahaha tsr van je neus Mies:p
pi_165967110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Adrian,

Misschien vindt die vriendin het wel pijnlijk om te merken dat al die andere dingen wel konden maar dat een gezellige meet met haar ineens te veel was? Dus dat ze haar frustratie/verdriet daarover niet helemaal zuiver uit?

Ja, thnx voor de relativering. Ik denk dat dit het is, ik ken haar langer dan vandaag. Ik geef zoveel om haar, alleen onze levens zijn momenteel totaal anders waardoor we elkaar niet altijd begrijpen. Ik zal er vandaag eens over hebben met haar.

Tevens: zo'n week als deze week nooit meer hoor! Het komt een beetje verkeerd uit allemaal, maar na dit weekend is het weer normaal ☺
pi_165967585
Ik ga morgen voor het eerst weer uit eten met mijn beste vriendin. Superveel zin in.

We woonden bij elkaar om de hoek en elk weekend kwam ze borrelen. 2 weken na de geboorte van emmy ben ik verhuisd naar een dorp in de buurt. Zij heeft een dochter van 2 en we zien elkaar best vaak maar vaak wel met de kinderen. Ook leuk, want de kinderen vinden elkaar ook erg leuk, maar echt goede gesprekken samen voeren is dan wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')