abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165986555
Ik zou niet gaan ophogen om het ophogen Q, 6 voedingen is al een heel netjes aantal voor een zo kleine minibaby. Ik zou het pas doen als hij ontevreden is met (na) 150/5.
pi_165986619
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:35 schreef Crumpette het volgende:
Ik zou niet gaan ophogen om het ophogen Q, 6 voedingen is al een heel netjes aantal voor een zo kleine minibaby. Ik zou het pas doen als hij ontevreden is met (na) 150/5.
Zo doe ik het ook idd.

Q klinkt goed die avond en het uitslapen.

Wij hebben net heerlijk in het zonnetje gewandeld. Vanavond uit eten en dan morgen mijn eerste werkdag.
pi_165986841
L drinkt ook al een paar weken 150/5 helemaal op met uitzondering van 1 keer per dag ofzo, dan laat hij een klein laagje staan. Ik heb niet het idee dat hij nog honger heeft daarna en komt netjes elke 3,5 tot 4 uur. Als hij steeds eerder komt of trek blijft houden na de fles hoog ik 'm pas op.
  zondag 16 oktober 2016 @ 12:49:45 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165986880
Nee hè? Ik wil ook eerst eens zien of hij die 6 flessen pd en die hoeveelheden een paar dagen volhoudt. Hij drinkt alleen de 150/5 tot aan de laatste molecuul leeg. Is daarna wel tevreden.

Arja, ontspannen dagje zo voor je eerste werkdag. Zin in?
pi_165987295
Even iets anders. Ik had het gisteren met iemand over het kdv en het labelen van spullen. Waarmee doen jullie dat? Kan moeilijk een papieren etiket plakken op een fles, dat is er zo af natuurlijk. Een goedkope oplossing iemand?
pi_165987744
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:08 schreef Nazil het volgende:
Even iets anders. Ik had het gisteren met iemand over het kdv en het labelen van spullen. Waarmee doen jullie dat? Kan moeilijk een papieren etiket plakken op een fles, dat is er zo af natuurlijk. Een goedkope oplossing iemand?
Ik ben heel tevreden over de stickers en labels van Goedgemerkt. Niet goedkoop, wel goed.
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:04:35 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165988549
In de babybox zat een kortingsbon voor die toko, herinner ik me.
pi_165988848
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef Quoi het volgende:
Nee hè? Ik wil ook eerst eens zien of hij die 6 flessen pd en die hoeveelheden een paar dagen volhoudt. Hij drinkt alleen de 150/5 tot aan de laatste molecuul leeg. Is daarna wel tevreden.

Het etentje wel, het werken is een beetje dubbel. Zin om mijn collega's te zien en een aantal clienten en hoe het hun is vergaan de afgelopen 5 maanden. En ook wel om weer eens ergens anders mee bezig te zijn en iets anders te melden te hebben als ik thuiskom. Ook wel weer extra leuk nu om weer thuis te komen en weekend te hebben.

Geen zin om mijn meisje te missen, te stressen met haar wegbrengen voor werk en daarna gaat ze alweer zon beetje naar bed en moet ik nog koken enzo.
Ook geen zin in de hoge werkdruk en het achter de feiten aanlopen. En er is vast weer van alles veranderd in de organisatie en methodiek enzo en dat moet ik me dan snel eigen maken en nog allemaal cursussen inhalen etc.
En zoeken naar balans werk en prive.

Scheelt wel dat mijn man in ploegendienst werkt en ik emmy regelmatig bij hem kan achterlaten en anders op maandag bij mijn beste vriendin, dinsdag mijn zus en donderdag mijn moeder. Soms maar een halve dag als mijn man de ochtend vrij is. En mijn moeder, zus en vriendin houden bijna evenveel van Emmy als ik en verheugen zich enorm op haar komst.
pi_165989034
quote:
goedgemerkt inderdaad en anders bruine pleister met balpen beschrijven, voor de ouderwetse feel ;)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_165989051
Begrijpelijk dat je wel en geen zin hebt weer te gaan werken Arja. Die laatste zin moet wel een heel goed gevoel geven O+

Quoi, wat heerlijk dat uitslapen!

Soof, dansen met kraamverband :D bij elk pasje verloor je een stolseltje? :+

M. ging om 22 uur slapen kwam vannacht om 0.30, 3, 7 en 11 uur. Ook heel fijn!
Ik word met de dag verliefder op mijn meisje O+ we kunnen steeds beter contact maken, ze kijkt me steeds langer en vaker aan en imiteert mijn gezichtsuitdrukkingen :D ze begint ook al heel sporadisch te lachen. Zo leuk! Ze heeft ook al twee keer gelachen met geluid, maar dat waren nog stuipjes, niet minder schattig. Man wat ben ik gek op dit kind! O+ O+ O+
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:28:05 #211
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165989069
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef Quoi het volgende:

Ik heb de flesinhoud opgehoogd toen Emma de nachtfles oversloeg. Was een tijdje dus beide; was ze s nachts geweest, kreeg ze de rest van de dag 150, had ze doorgeslapen dan kreeg ze 180.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165989239
Mies dat is ook een ontzettend leuke fase en ik vind het nog steeds (bijna) elke dag makkelijker en leuker worden.
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:46:35 #213
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165989532
Ik ben alleen thuis met F. tot aan dinsdag avond :o
de andere logeren bij oma *O* wat een heerlijke stilte O+
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:27 schreef Hupje het volgende:

Ik ben heel tevreden over de stickers en labels van Goedgemerkt. Niet goedkoop, wel goed.
Ik vind ze ook heel fijn :Y
pi_165989733
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:27 schreef Hupje het volgende:

[..]

Eens!
pi_165990313
quote:
Niemand in je kring die op kantoor werkt? Daar hebben ze vaak wel labelprinters. Diegene wil vast wel even (al dan niet stiekem) twintig keer de naam van je kind(ers) uitprinten.

Anders evt als je zoiets kan vinden, een rubberen bandje met verstelbare gaatjes eromheen doen en daar de naam op schrijven. Blijft echt wel goed zitten en tijdens het afwassen kun je hem er af halen.

Ennnnnn eventueel zou je óók nog langs de juwelier kunnen gaan om de spullen te laten graveren.

Tot zo ver mijn brainstorm.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2016 15:23:28 ]
pi_165990474
Nazil ik gebruik leukoplast waar ik dan met pen of zon dikke zwarte watervaste stift de naam mee opschrijf. Met zwarte stift rechstreeks op de beker of net wat gaat er al snel af in de vaatwasmachine.
pi_165990507
Myrr mijn vader heeft een eigen zaak maar volgens mij alleen nog een labelwriter met papier :p eerder hadden we thuis die met plastic, heerlijk ding vond ik dat. Hele verhalen er op gemaakt.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:02:37 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165992986
Hier ook labels van goedgemerkt :Y

En ik ben zooo verliefd op mijn baby O+ Ze is zo vrolijk en kraait en gil nu steeds van de pret O+ En 's ochtends lacht ze al naar je voor ze haar doppen goed en wel open heeft.

En er beginnen nu allemaal verse blonde haartjes bij te komen :D Haar is momenteel echt enorm dun

Oh die vlek op haar wang rechts is dus geen blauwe plek maar een pigmentvlek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165994262
Oh, wat is ze leuk O+

Ik vind haar wel een beetje op mijn baby lijken en ze hebben ook nog eens dezelfde datum.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:18:26 #220
52229 Chanty
pi_165994772
Dat heb ik ook wel eens gedacht bij sommige foto's van jou. En ook bij C. Van Groof :D
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:29:27 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165995063
Ze kijkt door me heen! :o
Mooi meisje hoor :)
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:36:47 #222
52229 Chanty
pi_165995229
Dat was een van de eerste dingen die ik dacht toen ze na haar geboorte op mijn buik gelegd werd. Ze had zo'n intense blik toen O+ zal echt nooit vergeten hoe ze me aankeek, dwars door je ziel.
pi_165995466
Chanty wat lief O+ O+

Ik wou dat ik M zo kon laten lachen zoals Sophie dat kan :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165995492
Wauw wat een mooi meisje Chanty! O+

Och Miez O+ O+ wat een lekkere lachebek
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:02:06 #225
52229 Chanty
pi_165995657
Bij lacht met zijn hele gezicht O+
pi_165995808
Wauw wat heeft ze mooie ogen Chanty!!!

& Miezziej wat lacht ze lief ♡!

Ohhh L is ook zo lief de laatste tijd. Komt zelf knuffelen en kusjes geven... ♡♡♡!

& wow vrijdag is ze al jarig...
pi_165995943
Even niet bijgelezen.. Vandaag een dagje bij "schoonfamilie" op bezoek geweest op veel aandringen pfff (wat al hele toer is alleen én beladen). Vind het lastig als mensen geen oog hebben voor de behoefte van de kinderen. Kleine was nogal overweldigd en tóch er boven duiken en hem dan raar vinden als hij gaat huilen ("hij komt er zeker niet genoeg uit"). Ik ben er beetje verdrietig van, er is helemaal niets mis met hem. ;(
En dan geef ik aan: liever geen hond bij de babies, liever geen maxicosi zonder toezicht op tafel en tóch gewoon doen... Pfff dus.
pi_165996082
Gaat snel he Vieve! Gaan jullie het vieren? :)

Wat vervelend Madivi ;( zijn ze alweer een beetje bijgekomen? :*
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:28:05 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165996208
Madivi :{

Mijn schoonmoeder heeft ook geen kindradar. Terwijl hij op mijn schouder in slaap valt zijn handje beetpakken en heen en weer schudden, en geluiden tegen 'm maken alsof je een hond roept :') Hoe mijn vriend ooit groot geworden is :N

Miezziej, mooie lach heeft M!
Hier gaat nog steeds één kant van zijn mond omhoog. Ik vind het nog niet voldoende voor de mijlpaalkaart 'vandaag lachte ik voor het eerst' :+
pi_165996280
Oh Madivi! Wat vervelend als je dan al die moeite ervoor doet en ze dan geen rekening houden met de behoeftes van je kindjes... Begrijpelijk dat je daar van baalt! & rot dat ze niet begrijpen dat zo'n kleintje overprikkeld kan raken.

We vieren het zaterdag, klein met de familie en een paar vrienden. Maar sommigen konden zaterdag niet en komen vrijdag. Taartje (gaan we zelf bakken met weinig suiker), kadootje en man en ik zijn vrij van het werk. Dus wel fijn hoop ik :)
pi_165997510
Oh chanty wat is het een prachtig meisje! Ik geniet gewoon met je mee, zo blij word ik van je post haha :Y O+.

Miez wat een lekker lachebekkie O+! Leuk dat ze zo op Sophie de giraffe reageert :).

Vieve zo snel alweer :o! Nohh! Wat hebben jullie als 1e verjaardagscadeau? Ik vind het zo lastig..

Quoi wat heerlijk dat Max het zo goed doet ^O^ .

Madivi, dat is echt niet tof.. Er is helemaal niks mis met je kindjes, moet je zien hoe sterk ze zijn en hoe goed ze het doen :Y. Ik vind het al best wat dat jij daarheen bent gegaan trouwens. Zijn ze al weleens bij jou geweest (op kraamvisite destijds ofzo) eigenlijk? Kan ik me even niet heugen sorry.
pi_165997619
Mooie foto's, allemaal knappe dames hier!

Madivi, wat vervelend van ze zeg. Gek dat mensen zo met zichzelf bezig zijn in plaats van met de kleintjes.

Arja, mooie afsluiting van je verlof :) morgen weer aan de slag. Het is ook dubbel, maar ik heb het weer werken als heel positief ervaren. Klaar zijn met werken is nog nooit zo leuk geweest ;)

Wij hadden een heerlijke zondag. Vanmorgen naar zee gereden, eerste keer voor S. Hij heeft zijn ogen uitgekeken, de zee, de honden en de vliegers natuurlijk. Lekker bij papa in de Tula, die heeft geen zee gezien, alleen maar verliefd naar z'n mannetje gekeken ;)
Daarna nog gegeten bij schoonouders, buiten.
Echt een bonusdagje, zo'n lekker weer in oktober!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:37:34 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165998374
Hier werkt goedgemerkt heel prima.
Naam van Larfje en eronder 'mama: 06-12345678'
Leek me handig voor als er spullen kwijtraken. En anders zijn nieuwe stickers zo gekocht, vond ze niet duur en ze hebben vaak kortingsacties.

Amsel, sterkte met relatieshit, dat is heftig nu zeg.

En Madivi's 'schoonfamilie' ;(

Foto's zijn zo leuk allemaal om te zien O+
Toffe baby's allemaal O+

Oppasnacht overleefd, ze werd 's nachts wat vaker wakker dan bij ons zelf, maar oppaszus vond het alleen maar tof dat ze er was dus dat was mooi ^O^

En vanavond eerste vaste hapje eten gegeven. Schrokt mevrouw bijna een kwart courgette weg _O-
Laat daarna een keiharde boer en begint hard te lachen _O- _O_
Reactie van vriend die ik het vertelde: 'DNA does not lie' _O_ :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:46:29 #234
52229 Chanty
pi_165998753
Madivi laat je niet gek maken :*

Molo eerste hapjes. Ik moest even schakelen maar ze zijn bijna vier maanden. We beginnen zelf pas met zes maanden trouwens. Ik ben mentaal ook nog niet toe aan hapjes :+ de navelstreng is er net af :+
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:51:11 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165998880
Zit zit steeds meer naar ons eten te kijken en naar te grijpen en ze smakt vaak. Dus ik dacht, proberen die hap ^O^
Als ze alleen proeft vind ik het ook prima, maar leuk dat ze lekker door hapte wel :D

Aan de ene kant vind ik haar nog pasgeboren, aan de andere kant vind ik haar al behoorlijk groot. Zo grappig, dat dubbele gevoel :D
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:54:25 #236
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165998976
Ik heb vandaag bloemkool geprobeerd bij Emma maar dat werd met een vies gezicht weer naar buiten gewerkt. Hoe heb je die courgette gegeven Molo?

Mooie meisjes Chanty en Miez!

Hier wordt er regelmatig hardop gelachen, heerlijk. Ze heeft nu alleen een periode van n mondje melk teruggeven, wat ze eerst nooit deed.. En vanmiddag echt een gigantische poepbroek, vermoed dat er tandjes aankomen..

Madivi; Vervelend dat je 'schoonfamilie' zo slecht luistert naar jouw wensen en de behoeften van je zoontjes..

Klinkt als een heerlijke dag LeSage. Hier lekker in het bos geweest vanmorgen O+

Vieve's L bijna baby af!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:58:32 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165999132
Zachtjes aangebakken in wat olijfolie en daarna met wat water erbij gaar gestoofd.
Dat door theezeefje heen geduwd met een lepeltje, want was te weinig voor staafmixer ofzo.
pi_165999681
Madivi vervelend zeg. Ik heb mezelf aangeleerd wanneer ik iets onprettig vind bij mijn kleine, ik daar wat van zeg. Anders loop ik op hete kolen of heb daarna thuis een rothumeur.
:)
pi_165999711
En mijn kleine M. van bijna vier weken heeft zowaar lachstuipjes :o En maakt geluidjes :o Watskeburt!! O+
  zondag 16 oktober 2016 @ 21:29:41 #240
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166000399
Bij dat soort dingen echt nu al je grenzen aan gaan geven Madivi vooral voor je eigen frustratie. wacht niet tot je echt niets meer van ze kan hebben. Jouw kind en jouw regels.

Veel dingen vind ik echt niet boeiend maar als het aan komt op veilgheid en gezondheid dan krijgt iedereen mijn mening wel te horen als ze alleen met mijn kind willen zijn..

Wat dat betreft ben ik blij dat mijn moeder ondertussen weet dat ze echt niets mag geven voor de 6 maanden en dat een autostoel echt altijd een must is. Niet wakker maken als ze slapen etc.
pi_166001092
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh chanty wat is het een prachtig meisje! Ik geniet gewoon met je mee, zo blij word ik van je post haha :Y O+.

Miez wat een lekker lachebekkie O+! Leuk dat ze zo op Sophie de giraffe reageert :).

Vieve zo snel alweer :o! Nohh! Wat hebben jullie als 1e verjaardagscadeau? Ik vind het zo lastig..

Quoi wat heerlijk dat Max het zo goed doet ^O^ .

Madivi, dat is echt niet tof.. Er is helemaal niks mis met je kindjes, moet je zien hoe sterk ze zijn en hoe goed ze het doen :Y. Ik vind het al best wat dat jij daarheen bent gegaan trouwens. Zijn ze al weleens bij jou geweest (op kraamvisite destijds ofzo) eigenlijk? Kan ik me even niet heugen sorry.
Ja gaat echt zo snel! We geven een loopwagentje, maar ik vond het ook lastig om iets te bedenken! Dus ben heel benieuwd of ze het leuk vindt...

Wanneer is E jarig? Ik las laatst dat het nog niet goed ging met je kindje bij de gastouder... Wat vervelend zeg! Nog niet kunnen verklaren hoe het komt?
pi_166001189
Madivi, laat je niet gek maken inderdaad! Jullie doen het super goed. Ik vind het heel knap van je dat je daar naar toe gaat.

Het weekend is voorbij! Ik heb mijn baby zojuist bijna doodgeknuffeld :p Op naar wat rustiger vaarwater en nu naar mijn eigen mandje toe. Mijn baby is nog maar een week baby...
pi_166001229
Hoe vaak ik tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling wel niet heb gehoord: 'Oh moet dat ja? Vroeger ging dat heel anders en die kinderen zijn ook wel groot geworden'

Tja :')
pi_166001234
Vrolijke baby's! O+ O+ O+
Wat zijn jullie kleintjes nog mini vergeleken met mijn bijna-dreumes...

Madavi: Lastige dingen zijn dat, maar meestal is het allemaal heus goed bedoeld. Mij helpt het altijd om dat maar in mn hoofd te houden. Maar als het echt te gek wordt, gewoon je grenzen aangeven!

Wij hebben hier één of ander stom buikgriepje. Als ik zelf niet op de wc zit ben ik leegloop-luiers aan het verschonen. W. is al 7 keer gewassen vandaag omdat 'ie steeds onder zit. Ik heb zin in de nacht joh! :X }:| 8)7
pi_166001343
Hetzusjevan, wij hebben de grote speelbogen van Grimm's gekocht als cadeau na veel wikken en wegen.
pi_166001355
Ja lastig is dat Madivi. En dan probeer je het aardig te verwoorden maar daar gaat het ook wel eens fout: liever niet geeft aan dat het wel mag maar niet je voorkeur heeft.
Maar wel stom dat ze dat zo horen.. want ze zouden het ook kunnen hebben begrepen.
Herhalen en echt voor jezelf opkomen inderdaad. :*

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:12 schreef Soof-87 het volgende:
En mijn kleine M. van bijna vier weken heeft zowaar lachstuipjes :o En maakt geluidjes :o Watskeburt!! O+
Geluidjes nu pas? :o
Geen idee of dat raar is hoor maar hier heeft ze vanaf het begin een heel repertoire van kinderboerderijdieren ofzo :') :D.
En grijnzen worden vervangen door lachstuipen in de slaap inderdaad.
pi_166001410
Dat klinkt als een mooie dag LeSage! Was ook nog heerlijk weer voor een dagje zee!

Molo, leuk hè dat eerste hapje! Bij L ging dat er de eerste keer nog niet zo goed in, maar nu wel ♡. Hier ook duidelijk de liefde voor eten overgebracht op haar :).

Hardop lachen is echt zo leuk hè Nouk! Tandjes dan weer minder. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van...

Knap dat je dat doet Soof! Ik vind het altijd heel moeilijk om assertief te zijn. Gelukkig is dat ook niet vaak nodig, want de meeste mensen in onze omgeving houden heel goed rekening met de behoefte van L. & volgen ons ook in de manier waarop we graag met haar omgaan!
pi_166001581
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Soof-87 het volgende:
Hoe vaak ik tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling wel niet heb gehoord: 'Oh moet dat ja? Vroeger ging dat heel anders en die kinderen zijn ook wel groot geworden'

Ja, of vroeger was dat anders terwijl het gewoon hetzelfde was. Of vroeger was dat er niet terwijl het er wel was (maar ik snap ook wel dat dat toen minder bereikbaar was, je kent alleen dat van je omgeving ipv nu met internet erbij).
pi_166001624
Madivi vervelend is dat.

Dinsdag naar de sauna voor het eerst weer. Ik maakte tegen m'n beeb een opmerking over m'n buik en dat ik vond dat ik nog zwanger leek. Waarop man dat beaamde :( die horen te steunen toch :') naja ik mag niet klagen over mijn buik. Nee hij is niet zoals voorheen en nog wat dikkig voor mijn doen maar goed, geen littekens, straie of plooien dus de mensen moeten het er maar mee doen en ik moet niet zo onzeker doen. Mijn buik heeft een kind overleefd dus daar moet ik trots op zijn.
pi_166001630
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef Adrian4 het volgende:
Hetzusjevan, wij hebben de grote speelbogen van Grimm's gekocht als cadeau na veel wikken en wegen.
Is dat zulke regenboog of weer iets anders? Die regenbogen zijn inderdaad zooo mooi! Die huisjes vind ik ook echt super! Van mijn ouders krijgt L de poppetjes in bakjes ♡!
pi_166001663
Ik snap ook dat het moeilijk kan zijn om assertief te zijn, maar ik weeg het altijd af. Soms is het vervelend om iets zeggen, maar ik zou het achteraf nog vervelender vinden als ik het niet zou hebben gezegd. En het gaat me steeds makkelijker af. Dat heb ik wel geleerd in de eerste kraamweek.

Iedereen wilde langskomen en heb sommigen echt een nee moeten verkopen, dat het echt over een paar weken beter uit komt. Het gaf mij veel lucht :Y Want was een emotioneel wrak. Nu nog alleen een beetje emotioneel, dus we komen er wel :D
pi_166001786
Die regenbogen van Grimm zien er leuk uit! Ik kwam ook een wobbel tegen op Facebook, vond ik ook leuk. Zou bijna willen dat M nu al groot genoeg ervoor zou zijn :+
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:15:09 #253
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166002021
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef Nazil het volgende:
Madivi vervelend is dat.

Dinsdag naar de sauna voor het eerst weer. Ik maakte tegen m'n beeb een opmerking over m'n buik en dat ik vond dat ik nog zwanger leek. Waarop man dat beaamde :( die horen te steunen toch :') naja ik mag niet klagen over mijn buik. Nee hij is niet zoals voorheen en nog wat dikkig voor mijn doen maar goed, geen littekens, straie of plooien dus de mensen moeten het er maar mee doen en ik moet niet zo onzeker doen. Mijn buik heeft een kind overleefd dus daar moet ik trots op zijn.
ik heb 4 kinderen er uit geperst ik ben een tijger en heb een mega pens met vel over.
Ooit laat ik het corrigeren maar voor nu is het goed zo. ik hoef niet te voldoen aan andermans schoonheids ideaal en toen ik maatje 36 had was ik ook niet tevreden :X

maar anderen mensen die dat zo benoemen voelt toch heel anders dan zelf zo uiten :@ suf eigenlijk dan zou ik toch willen fdat mijn partner xegt dat het heus mee valt :')
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:25:05 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166002419
Oeh, de sauna :X

Ik heb daar nooit moeite mee gehad, maar toen ik laatst meegevraagd werd merkte ik dat ik toch wat gêne had :{ Heb na 8 maanden echt nog een enorme buik en 15 kilo teveel :X

En het is nooit leuk als anderen te eerlijk zijn nee :') Maargoed, dat is vooral je eigen gevoel wat dat niet leuk maakt he.
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:33:01 #255
52229 Chanty
pi_166002732
Sauna... Wat zou ik dat graag weer eens willen doen. Lekker een hele dag in zo'n welness center hangen O+ over een jaar hopelijk weer.

Mijn man zegt steeds dat hij me een lekker ding vindt terwijl ik me nog niet zo voel :') dat is ook geen succes.
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:33:17 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166002739
Ik ben gewoon gegaan met mijn post baby hangpens en niemand boeide het ene zak daar in de sauna O+
Gewoon gaan en genieten O+

Ben overigens wel van plan na werpen van de laatste baby hier mijn buik te laten fixen, omdat ik er wel last van heb voor mezelf. Maar nu is het zoals het is en ik leef nu, dus sauna doe ik gewoon :)
Hoop dat anderen het ook zo kunnen zien, zeker als het je baby is die je buik beetje vernaggeld heeft. Is heel vervelend, maar geniet alsjeblieft van leuke dingen doen
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:38:44 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166002940
Bij mij is het ook meer gêne richting mijn vriendinnen. Gek genoeg, want de ene helft heeft zelf ook kinderen (al is ze dat nauwelijks meer aan te zien), en bij de andere helft was ik toch altijd al de dikste :')

Maar wederom; ik vind zélf dus vooral mijn lijf echt nog niet acceptabel. Dat gevoel bepaalt een heleboel.
pi_166003013
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef silliegirl het volgende:
Vrolijke baby's! O+ O+ O+
Wat zijn jullie kleintjes nog mini vergeleken met mijn bijna-dreumes...

Madavi: Lastige dingen zijn dat, maar meestal is het allemaal heus goed bedoeld. Mij helpt het altijd om dat maar in mn hoofd te houden. Maar als het echt te gek wordt, gewoon je grenzen aangeven!

Wij hebben hier één of ander stom buikgriepje. Als ik zelf niet op de wc zit ben ik leegloop-luiers aan het verschonen. W. is al 7 keer gewassen vandaag omdat 'ie steeds onder zit. Ik heb zin in de nacht joh! :X }:| 8)7
Echt hè, ik lees hier ook dingen dat ik echt goed moet nadenken, owja dat deed E toen ze 'klein' was. wtf! :P Succes met de buikgriep!

quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:47 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Ja gaat echt zo snel! We geven een loopwagentje, maar ik vond het ook lastig om iets te bedenken! Dus ben heel benieuwd of ze het leuk vindt...

Wanneer is E jarig? Ik las laatst dat het nog niet goed ging met je kindje bij de gastouder... Wat vervelend zeg! Nog niet kunnen verklaren hoe het komt?
E is van eind november. Een loopwagentje of sorts heeft ze al, zo'n hysterisch v-tech ding. Is ze heel gelukkig mee, en ze loopt er nog geeneens mee ;).

Nope, geen verklaring, maar nadat ze afgelopen week van 's ochtends vroeg tot een uur of 4 heel hard gehuild had en na 4 uur 'iets minder hysterisch' huilde volgens GO, en ik daar dus pas bij het ophalen over geïnformeerd werd, was ik er wel klaar mee dus heb morgen een afspraak bij kdv staan. Arm kind had de tranen nog op de wangen staan toen ik d'r ophaalde ;(.

quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef Adrian4 het volgende:
Die zijn wel erg mooi ja!
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:41:15 #259
52229 Chanty
pi_166003040
Ik vind juist het mooie aan sauna dat je ziet dat iedereen zijn imperfecties heeft en dat is prima. Lekker ontnuchterend altijd. En heb altijd enorm veel respect voor mensen met een flinke maat meer die zich niet schamen voor hun lijf en genieten van hun dag sauna.

Dus gewoon gaan dames.
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:43:52 #260
52229 Chanty
pi_166003142
Oh bah zusje was naar :'( groot gelijk haar daar niet meer te brengen.

Sillie beterschap!
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:44:07 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166003153
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Echt hè, ik lees hier ook dingen dat ik echt goed moet nadenken, owja dat deed E toen ze 'klein' was. wtf! :P Succes met de buikgriep!

[..]

E is van eind november. Een loopwagentje of sorts heeft ze al, zo'n hysterisch v-tech ding. Is ze heel gelukkig mee, en ze loopt er nog geeneens mee ;).

Nope, geen verklaring, maar nadat ze afgelopen week van 's ochtends vroeg tot een uur of 4 heel hard gehuild had en na 4 uur 'iets minder hysterisch' huilde volgens GO, en ik daar dus pas bij het ophalen over geïnformeerd werd, was ik er wel klaar mee dus heb morgen een afspraak bij kdv staan. Arm kind had de tranen nog op de wangen staan toen ik d'r ophaalde ;(.

[..]

Die zijn wel erg mooi ja!
Dat klinkt echt zo kut hè, dat van die GO. Goed dat jullie verder kijken!
pi_166003259
Ja ik denk dat ik in vergelijking met de rest daar nog een van de mooiste lichamen heb. Maar het is gewoon puur het idee inderdaad. Maar wel zin in. Als L niet ziek wordt van z'n prikjes morgen iig.
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:49:38 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166003329
Ohhh zusjevan, dan breekt je hart toch :'( Waarom had ze je niet gebeld?
pi_166003894
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Miezziej het volgende:
Die regenbogen van Grimm zien er leuk uit! Ik kwam ook een wobbel tegen op Facebook, vond ik ook leuk. Zou bijna willen dat M nu al groot genoeg ervoor zou zijn :+
Ga je er toch zelf mee spelen en dan noem je het trainen :+.
pi_166005721
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:09 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ga je er toch zelf mee spelen en dan noem je het trainen :+.
Goed idee :9 :+
Lekker ongegeneerd spelen met van alles, 'voor de kinderen' :7
pi_166006888
Onze kleine man was gisteren al één maandje oud. Wat gaat het snel zeg en wat ben ik dol op hem. O+

(Foto in spoiler, niet quoten aub)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Soof-87 het volgende:

Ik weet daar dus nooit goed op te reageren. Het is echt zo'n dooddoener. :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Saarah op 17-10-2016 14:05:14 ]
pi_166007131
Vroeger werden kinderen ook groot zonder wasmachine, elektriciteit, stromend water etc dus misschien moeten we dat ook maar weer afschaffen dan :+
Ik heb dat gelukkig niet gehoord. Mijn moeder vond het wel raar dat we het naveltje niet schoon hadden gemaakt met alcohol nadat het stompje eraf was gegaan. Maar ze zei er niet echt iets over :+

En wat een leuke foto Sarah O+
pi_166007341
Die uitspraken vallen een beetje in dezelfde categorie als 'maar mijn opa heeft ook gerookt en is toch mooi negentig geworden zonder longkanker' :')

Mijn moeder benoemt ook vaak dat vroeger dit en dat anders was, maar zij vindt de verschillen meer interessant.
Mijn vader vindt dat ik mijn dag te veel laat bepalen door M. Ik laat haar niet huilen, ze gaat aan de borst wanneer ze wil, gaat alleen in de kinderwagen als ze wil, slaapt waar ze wil (vaak op mij). Hij vindt dat ik haar vaker in de box of bedje moet leggen, want nu leer ik haar dat zij bepaalt. Kom op, kind is vier weken, ze weet van voren niet dat ze van achteren leeft :') ik volg haar en dat voelt goed dus dat blijven we doen, maar ik merk wel dat die ongevraagde adviezen me ontzettende jeuk geven.

Succes en plezier op je eerste werkdag Arja!

Schattig Saarah O+

Hetzusjevan, dat klinkt echt heel naar van de gastouder ;( goed dat je naar een kdv gaat kijken, hopelijk met positief resultaat!
pi_166007669
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik ben gewoon gegaan met mijn post baby hangpens en niemand boeide het ene zak daar in de sauna O+
Gewoon gaan en genieten O+

Ben overigens wel van plan na werpen van de laatste baby hier mijn buik te laten fixen, omdat ik er wel last van heb voor mezelf. Maar nu is het zoals het is en ik leef nu, dus sauna doe ik gewoon :)
Hoop dat anderen het ook zo kunnen zien, zeker als het je baby is die je buik beetje vernaggeld heeft. Is heel vervelend, maar geniet alsjeblieft van leuke dingen doen
Verkijk je niet op hoe het nog bijtrekt hoor! Ik had ook het idee dat ik het écht ging laten fixen toen W. 6 maanden was, maar inmiddels is het allemaal flink bijgetrokken. Goed, helemaal glad is het allemaal niet meer, maar de "vouwen" zijn allemaal weggetrokken.
pi_166007677
Dat zei mijn schoonmoeder ook, dat M meer in de box moet omdat ik haar andere verwen, nou als M wil knuffelen dan knuffel ik gewoon :{w

Ik voel me zo schuldig :'( M begint een beetje wild te doen met haar hoofd soms. Kent haar eigen krachten nog niet denk ik :P maar net had ik haar vast en was ze druk aan het bewegen en toen stootte ze haar wang tegen de (houten) leuning van een stoel :'( Denk dat het een blauwe plek wordt ;( :'(
En uiteraard ben ik in tranen en zit M te lachen.
pi_166007764
Ik vind die grote speelbogen dus echt belachelijk duur he, ik begrijp werkelijk waar niet dat mensen dat kopen. Ja, het is prachtig om te zien, maar je gaat mij niet vertellen dat kinderen daar meer mee spelen dan met een plastic zakje met memorykaartjes. Echt, bij het zien van dat soort prijzen, denk ik echt... waar zijn we mee bezig? :+ :P

Zou ik nu alweer ongesteld moeten worden? :7
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:19:30 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166008525
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Verkijk je niet op hoe het nog bijtrekt hoor! Ik had ook het idee dat ik het écht ging laten fixen toen W. 6 maanden was, maar inmiddels is het allemaal flink bijgetrokken. Goed, helemaal glad is het allemaal niet meer, maar de "vouwen" zijn allemaal weggetrokken.
Het was hier voor zwangerschap al iets wat ik wilde, gaat niet beter worden denk ik dan het was :D

Geen issues verder hoor, maar wel fijner als het niet meer zo'n vetschort hang pens is :)
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:20:58 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166008556
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:28 schreef Miezziej het volgende:
Dat zei mijn schoonmoeder ook, dat M meer in de box moet omdat ik haar andere verwen, nou als M wil knuffelen dan knuffel ik gewoon :{w

Ik voel me zo schuldig :'( M begint een beetje wild te doen met haar hoofd soms. Kent haar eigen krachten nog niet denk ik :P maar net had ik haar vast en was ze druk aan het bewegen en toen stootte ze haar wang tegen de (houten) leuning van een stoel :'( Denk dat het een blauwe plek wordt ;( :'(
En uiteraard ben ik in tranen en zit M te lachen.
Ik heb haar al een keer per ongeluk een hoek gegeven (zag even niet dat ze ergens lag toen ik mijn arm uit stak :') ) en ik heb in twee vingers geknipt met nagels knippen.
Voelde kut, yep... Maar ze lacht gelukkig nog steeds naar me dus ik denk dat we het beiden overleven :+
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:21:24 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166008572
Spiraaltje is er ingejast hier vanmorgen, viel me enorm mee. Hoop dat het zo blijft O+
pi_166008814
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind die grote speelbogen dus echt belachelijk duur he, ik begrijp werkelijk waar niet dat mensen dat kopen. Ja, het is prachtig om te zien, maar je gaat mij niet vertellen dat kinderen daar meer mee spelen dan met een plastic zakje met memorykaartjes. Echt, bij het zien van dat soort prijzen, denk ik echt... waar zijn we mee bezig? :+ :P

Zou ik nu alweer ongesteld moeten worden? :7
Vandaar het wikken en wegen :+
Ik vind ze super mooi en ik heb naar ervaringsverhalen gezocht en er zijn veel mensen die zeggen dat hun kinderen er veel mee spelen. Ik hoop dat Willem dat ook gaat doen, maar dat weet je dus niet zeker.
Ik heb laatst inderdaad gezien hoe blij ie was met een ballon. Dat heb ik ook aan de uitgenodigde verjaardagsgasten verteld. "Wat ie wil voor cadeau? Met een ballon is ie al erg gelukkig"

Wat een lief popje heb je daar Saarah!

Bij kleine baby's is per ongeluk stoten ook heel erg. Ik heb hem ook wel eens gehoekt of mijn telefoon op zijn gezichtje laten vallen of net de deurpost iets groter ingeschat oid... :'( Nu stoot ie zichzelf zo'n 10 x op een dag en hij doet het nog steeds.

Mja, mijn lijf. Ik vind het verschrikkelijk, maar laat ik eerst maar eens uitgebaard zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door Adrian4 op 17-10-2016 11:41:13 ]
pi_166009324
En anders zijn die bogen zo geliefd dat je ze ook wel weer kan verkopen.
pi_166009431
Eerste prikjes hier :'( zo zielig, ik huilde mee.
Verder met 8 weken 5,5 kilo en 59 cm _O- de beer.
pi_166009896
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb haar al een keer per ongeluk een hoek gegeven (zag even niet dat ze ergens lag toen ik mijn arm uit stak :') ) en ik heb in twee vingers geknipt met nagels knippen.
Voelde kut, yep... Maar ze lacht gelukkig nog steeds naar me dus ik denk dat we het beiden overleven :+
Haha gelukkig ben ik niet de enige :+ Ze ligt nu lekker te slapen dus alles is weer goed :P

Goede stats Nazil! Zielig he die prikjes. M moet 10 november weer ;(

Als ik mezelf vergelijk met moeders 'irl' ben ik volgens mij echt zo'n geitenwollen type :+ Borstvoeding, dragen, interesse in rapley, ik word helemaal enthousiast van houten speelgoed etc :+ Mijn schoonzus houdt van dure dingen en mijn nichtje heeft dus al het high end speelgoed met lampjes en muziekjes en alles. Maar ze heeft meer interesse in de afstandsbediening en dat soort dingen :') zit je daar met al je speelgoed :+
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:37:23 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166010101
Ik zit met Max in de draaggezelligheid in de bus naar mijn ouders. En er ligt een bergjr kruimels op zijn hoofd van mijn koekje :+

Muv de bv herkenbaar hoor Miezziej. Die plastic meuk :N
pi_166010138
Ik houd ook niet van plastic meuk maar mijn schoonfamilie wel dus ik heb een huis vol *)
pi_166010407
Oh mies die opmerkingen heb ik in het begin ook gehad, gewoon negeren en doen wat goed voelt. Je kan ze met een paar weken oud echt nog niet verwennen, dat geloof ik gewoon niet.

En tsja houten speelgoed, het is heel mooi maar eerlijk is eerlijk: die kleintjes vinden de plastice hysterische dingen ook echt geweldig. En baby blij = ik blij :P. Maar je hebt er niet veel van nodig, want de maxicosi, afstandsbedieningen, deurstopper, deur, de stofzuiger, enz. zijn ook erg leuk ;).

Oh ja, kdv lijkt me prima, dus ik ga d'r inschrijven :).
pi_166010762
Fijn dat kdv prima is zusjevan!

Ik houd ook niet zo van plastic speelgoed. Ik heb wel wat speelgoed gekregen daar zit wel 1 plastic hysterisch ding bij maar heb niet het idee dat L daar meer mee speelt dan met ander speelgoed. Ze vindt in boekjes bladeren erg leuk en ze heeft ook zo'n houten ringen, daar speelt ze nu veel mee. & alles uit- en inladen :)
pi_166011066
Ohh ja en dingen open- en dichtmaken is hier ook de bom :Y :P. Met name de deur dus, maar dat vind ik niet zo tof, want kleine vingertjes en kans dat die tussen de deur komen.. :X.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:38:47 #284
52229 Chanty
pi_166012520
Ik vind houten speelgoed ook mooier maar mijn zoon denkt daar anders over :P
pi_166012588
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:38 schreef Chanty het volgende:
Ik vind houten speelgoed ook mooier maar mijn zoon denkt daar anders over :P
Maar dat ligt dan toch niet aan het materiaal? Lijkt me niet dat hij daar een bewuste keuze in maakt, maar dat hij meer kiest wat het speelgoed doet voor hem.
pi_166012772
Haai, ik waai weer even langs. We zijn weer gestopt met de daktarin en M huilt een heel stuk minder. Rotspul is het. Nu plakken we er een week GV achteraan en hoop dat we dan eindelijk echt van die rotspruw af zijn.. Verder wiebel ik 'vrolijk' door en vind ik het maar verrotte moeilijk om los te laten dat M niet hetzelfde is als F en kan ik het maar moeilijk geloven dat de komende maanden waarschijnlijk echt niet zo kut gaan worden als dat ze met F waren.

Ik hou van houten speelgoed O+ Grimms is mn favo. Pasgeleden met een pre-order meegedaan met 25% korting, dus een en ander ligt al klaar hier voor de feestdagen. Ook spul besteld bij Ostheimer.
We hebben weinig echte herrietroepplastic in huis. Ik vind v-tech echt heel naar maar little people kan ik dan wel weer hebben. M speelt nog niet, behalve dan een beetje tegen de babygym aan meppen. Ben benieuwd wanneer ie echt dingen gaat pakken enzo.

Wij mogen woensdag weer naar het cb, ben heel benieuwd naar stats. En zn eerste prikken dan, blijft sneu ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:57:58 #287
52229 Chanty
pi_166012910
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:42 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Maar dat ligt dan toch niet aan het materiaal? Lijkt me niet dat hij daar een bewuste keuze in maakt, maar dat hij meer kiest wat het speelgoed doet voor hem.
Nee dat ligt eraan dat er uit plastic speelgoed vaak geluid komt en er lampjes en knopjes opzitten ;) toevallig drie features die Lucas erg interessant vindt. Houten speelgoed heeft dat vaak niet.
pi_166013522
Spul met knopjes en geluid hebben we hier haast niks van in huis, en ik hou van (houten) speelgoed waarbij ze hun eigen fantasie moeten gebruiken. Maar sommig (houten) spul vind ik echt gewoon veel te duur, zeker als je kijkt naar hoeveel er dan daadwerkelijk mee gespeeld wordt. Een zakje waar dus kaartjes (samen 3 euro?) ingestopt en uitgehaald konden worden, kaartjes die wel of niet hetzelfde waren, die in rijtjes gelegd konden worden, etc... gaven hier minstens zoveel speelplezier als het vele malen duurdere, perfecte en mooie houten speelgoed.

Vaak krijg ik het idee dat mensen toch een soort van "op uiterlijk gericht" dat soort spul maar aanschaffen. Het is verleidelijk mooi allemaal, dat vind en zie ik ook. :Y
pi_166013758
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohh ja en dingen open- en dichtmaken is hier ook de bom :Y :P. Met name de deur dus, maar dat vind ik niet zo tof, want kleine vingertjes en kans dat die tussen de deur komen.. :X.
Ja deuren ja, het leukste speelgoed wat er is... Zodra ik per ongeluk een deur open laat staan schiet er een baby langs mijn voeten en gaat de deur open en dicht, open en dicht, open en dicht. Ik houd de deuren echt bewust dicht, want ook ik vind het eng.
pi_166014224
Klinkt ook wel eng, met deuren spelen!

Pff ik probeer dus opvang te regelen voor M zodat ze niet zovaak naar schoonmoeder hoeft. Sta nu als tweede op de lijst voor opvang op 5 min afstand (lopend). Nummer 1 laat morgen weten of ze het willen of niet. Duimen jullie mee dat ze niet willen en het plekje naar mij gaat? :@
Anders was er op een andere locatie wel plek. Maar das 45 min lopen :'( Man wil niet dat ik fiets met M in de draagzak. Ik weet dat het afgeraden wordt, maar ik vond het stiekem wel kunnen (ontaarde moeder :+). 45 min lopen op de vroege ochtend voor werk gaat hem niet worden voor mij.
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:36:49 #291
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166015105
Ik duim voor je Miezziej. Goed dat je voor je eigen gevoel hebt gekozen!

Even een mooi plaatje van na het dragen :+ Zo mooi, hoe hij gewoon doorslaapt in die houding!

SPOILER
Even een verrassingsbezoekje aan mijn ouders gedaan, met de tram en bus. Vonden ze heel wat. "Moet pa je terugbrengen?" Nee gekkies, ik doe dit juist om er een beetje aan gewend te raken. En met een draagdoek in de gordels in de auto is een goed idee zeker :')
pi_166015529
Ja jou terugbrengen en de baby houden *).
pi_166016074
Miezziej, zou mooi zijn zo dichtbij!

Quoi, die beentjes! :D
pi_166016115
Hier is M. sinds vanmorgen na elke voeding flink aan het spugen. Watskeburt!? Misschien omdat ik iets last had van stuwing dat het te hard is gegaan? Hij oogt wel tevreden verder.
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:12:53 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166016146
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef Unihipili het volgende:
Ja jou terugbrengen en de baby houden *).
Ha! Jij hebt ze door :P

Soof, wat sneu!
pi_166016392
Ja maar vroeger waren er ook geen autostoeltjes enzo.
;)

Ging het ook goed met je bekken en rug Quoi?

Zielig is dat he Soof. M heeft het soms ook.
pi_166016429
Ohh zo sneu is dat, zo'n overweldigd koppie helemaal onder de melk :{.
Hier laat ze soms tussendoor even los waarbij ik dan nog sproei :@. Ik vind het grappig maar ook sneu.

En ik vermoed spruw helaas. Puntjes achterin de keel, pijnlijke tepels, onrustig (al kan dat ook door bovenstaande komen) en klakkend drinken.. net kloven gehad die wel hersteld zijn...
@Marjolijntje: al lang mee bezig met behandelen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Unihipili op 17-10-2016 17:29:29 ]
pi_166016585
Ja heel sneu :o Al lijk ik er meer last van te hebben dan M. :')

Ah spruw Uni :{ Wat doet men daar eigenlijk tegen? Of moet dat vanzelf overgaan?
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:33:13 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166016624
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:22 schreef Miezziej het volgende:
Ja maar vroeger waren er ook geen autostoeltjes enzo.
;)

Ging het ook goed met je bekken en rug Quoi?

Zielig is dat he Soof. M heeft het soms ook.
Dat weet ik vanavond en morgen. Ik heb iets anders geknoopt en ruuuuuustig gewandeld.
  maandag 17 oktober 2016 @ 18:08:32 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166017228
Maxje O+

En Miezz, wat een goede en moedige beslissing zeg _O_
Ik duim voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: