Ik denk dat ze vanochtend, dus nu bedoelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
morgen pas? Is het van levende donor?
Voor een levende donor word je vast niet 's nachts je bed uitgebeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
morgen pas? Is het van levende donor?
aha, dan zijn ze nu aan het opereren waarschijnlijk - tering wat spannendquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:14 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanochtend, dus nu bedoelt.
Wat onwijs spannend. Veel succes LP.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:17 schreef LPFAN het volgende:
En toen werd ik wakker gebeld en lig ik in het umcg. Er is een niernu aan het wachten op groen licht.
Fijn Poes! Het is in ieder geval doorgegaan. Ik vind het echt spannend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb contact met LP's moeder.
Ze weten nog niks helaas.. LP is rond 07.30 onder het mes gegaan.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:23 schreef Adriane het volgende:
[..]
Fijn Poes! Het is in ieder geval doorgegaan. Ik vind het echt spannend.
Jaaaa echt stuiteren hier haha. Ben opeens klaarwakker toen ik je berichtje lasquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Wat een rollercoaster opeens, jeetje..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:16 schreef Poesopstokje het volgende:
O wow!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:17 schreef LPFAN het volgende:
En toen werd ik wakker gebeld en lig ik in het umcg. Er is een niernu aan het wachten op groen licht.
Haar operatie zal een uur of vier duren gok ik. Dan naar recovery, kijken of alles stabiel is en dan familie inlichten. Dus met een beetje geluk is er snel meer info.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:16 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh wat heerlijk voor jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:17 schreef LPFAN het volgende:
expertquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haar operatie zal een uur of vier duren gok ik. Dan naar recovery, kijken of alles stabiel is en dan familie inlichten. Dus met een beetje geluk is er snel meer info.
Wow, geweldig!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:17 schreef LPFAN het volgende:
Al was het bij mij half drie voor mijn ouders iets hoordenquote:
Psst. Het is LPFAN, niet LPFFAN.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:48 schreef -sabine- het volgende:
Alle geluk LPFfan.
Fijn dat je iedereen op de hoogte houdt POS. Top!
Wat fijn dat er donoren zijn. 👍
Bij mijn longen duurde de operatie 16 uur terwijl er in een folder 8 uur stond wat achteraf voor mijn situatie niet bleek te gelden. Het is toch een spannend moment en lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al was het bij mij half drie voor mijn ouders iets hoorden
Zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bij mijn longen duurde de operatie 16 uur terwijl er in een folder 8 uur stond wat achteraf voor mijn situatie niet bleek te gelden. Het is toch een spannend moment en lastig te voorspellen.
ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Psst. Het is LPFAN, niet LPFFAN.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
Moeder heeft om 13.00 telefoontje van de chirurg gehad, de operatie is geslaagd! LP lag toen nog op de uitslaapkamer.
Danx. Wat moet het spannend zijn voor alle betrokkenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
Moeder heeft om 13.00 telefoontje van de chirurg gehad, de operatie is geslaagd! LP lag toen nog op de uitslaapkamer.
Nu om 16.30 weet moeder nog niet of ze al wakker is en hoe het gaat. LP heeft aangegeven geen bezoek te willen.
Ja hoor, dat had ik zelf ook al in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Danx. Wat moet het spannend zijn voor alle betrokkenen.
Kaartjes?
Wil/kun jij iig mij een seintje en adres geven als ze kaartjes wil ontvangen.
Geweldig goed nieuws.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
Nu om 16.30 weet moeder nog niet of ze al wakker is en hoe het gaat. LP heeft aangegeven geen bezoek te willen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
Mooi! Dat is stap 1. Nu de volgende. Het blijft voorlopig nog wel spannend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
Eerste horde genomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Update
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Update:
LP is wakkerZe ligt op een gewone afdeling, geen IC.
Ze is erg moe maar verder gaat het goed
Ze reageert al weer zelf op de app dus
Update:
Update:
Update:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Sylvana en ik gaan morgen langs, dan regelen we ook wel even een adres als LP dat oké vindt
Ghi, lurker hier! Wat onwijs tof voor je! Heel veel succes met je herstel en ik duim voor je!quote:
Wat geweldig LPFAN. Heel veel sterkte en succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! Ben nu aan het wachten op groen licht. Moet zo dialyseren en wordt morgenvroeg geopereerd als het kan. Net 12 buisjes bloed afgenomen pfff.
Fabuleuze eerste post operatieve postquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Update:
Hey kanjer! Super dat de operatie gelukt is.quote:
Top!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Update:
Hier nog 1 die heel moe is en op t werk nog een schildklier patiënt die heel moe is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hey kanjer! Super dat de operatie gelukt is.
Knuffie vanuit Belgie!
Ik ben weer extreem moe of ligt het gewoon aan het weer?
Gisteren bloedonderzoek schildklier gehad maar wacht nog op resultaten.
Jeej! Super om van je te horen! *doet vreugdedansje*quote:
oh ja? Ik dacht dat ze de defecte exemplaren er wel uit zouden halenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:
LP heeft nu gewoon drie nieren(denk ik)
Zolang die niet in de weg zitten halen ze ze er meestal niet uit. Is toch weer een extra belasting voor het lichaam als je dat doet. En donornieren worden sowieso lager geplaatst dan de eigen nieren. Is handiger voor het maken van de aansluitingen dacht ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh ja? Ik dacht dat ze de defecte exemplaren er wel uit zouden halen
oh jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Moet trouwens wel denken aan een ander stel mensen wat nu groot verdriet heeft![]()
Om eerlijk te zijn had ik toen mijn lief overleed graag reacties zoals hier op het forum gezien, van de mensen die haar organen kregen en hun omgeving.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Moet trouwens wel denken aan een ander stel mensen wat nu groot verdriet heeft![]()
Ja dat is wel de keerzijde jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Dat blijft voor mij ook lastig, heb nu maar een "eigen" dodenherdenking en een dag later transplantatiedag gemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet heel zeker dat er toen heel veel mensen blij zijn geworden ook al heb je dat niet van hun gehoord of gelezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik toen mijn lief overleed graag reacties zoals hier op het forum gezien, van de mensen die haar organen kregen en hun omgeving.Zou mij heel veel deugd gedaan hebben. Maar ik snap wel wat je bedoelt, denk ik.
Dit soort reacties zijn er geweest. Zeker weten. En ook bij hen is er het besef dat jij verdriet hebt om het verlies van je lief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik toen mijn lief overleed graag reacties zoals hier op het forum gezien, van de mensen die haar organen kregen en hun omgeving.Zou mij heel veel deugd gedaan hebben. Maar ik snap wel wat je bedoelt, denk ik.
Wat een mooiequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat er toen heel veel mensen blij zijn geworden ook al heb je dat niet van hun gehoord of gelezen.
Je overleden lief heeft zeker een leven gered en dat is een mooie gedachte toch?
Dat je geen feedback kreeg kun je mss. vergelijken met de volgende vraag:
Als er een boom omvalt in het bos en er is niemand in de buurt, maakt dat dan wel lawaai?
Geloof me, het maakt lawaai ook al heb je het zelf niet gehoord.
Het heeft wel degelijk impact.
@LP: Succes met je herstel en hopelijk gaat je nieuwe nier het goed doen, ik gun het je enorm!
Die confrontatie heb ik persoonlijk ook nog niet aangedurfd. Het is psychisch nog steeds een enorme belasting om te praten over de periode rond de transplantatie zelf. Ook rondlopen met een cruciaal orgaan waar je de achtergronden niet van weet is best lastig maar ik ben helemaal bang om dingen te horen waarvan ik kan schrikken. Nu kijk is gewoon hoe het gaat op dit moment, als ik dingen zou horen waarvan ik schrik dan is het niet mogelijk het te vergeten. Ik merk wel dat dat dus steeds beter gaat en hoop eigenlijk dat als het vijf jaar na de transplantatie is dat ik een brief kan sturen, bij mij heeft dat dus zeker niets te maken met gebrek aan dankbaarheid tav de donor en zijn/haar familie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |