Is niet altijd verstandig toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste wat je doet is hypotheek aflossen
Omdat een auto wat betreft vervoer tch altijd hetzelfde blijft, alleen dan wat groter en luxer. Met een privéjet heb je any time any place met een privé piloot erbij dwnquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.Dan denk ik dat auto toch beter is.
Ben toch wel erg calvinistisch.
Als je dat leased is het nog niet eens zo gek duur. Maar kopen als individu is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat een auto wat betreft vervoer tch altijd hetzelfde blijft, alleen dan wat groter en luxer. Met een privéjet heb je any time any place met een privé piloot erbij dwnAl zou ik dat ook niet doen hoor
Beetje alleenig in een vliegtuig zitten is ook niks
die hypotheek moet je toch dokkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet altijd verstandig toch.
Ik zou gewoon doorleven en wellicht iets meer investeren en meer risky business als startups
Ligt eraan hoe je hypotheek in elkaar steekt. In uk kan het nog wel eens voordelig zijn om wat te laten staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
die hypotheek moet je toch dokken
Ik heb ook wel eens begrepen dat in Nederland het ook voordeliger kan zijn om niet te veel (in 1x) af te lossen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hypotheek in elkaar steekt. In uk kan het nog wel eens voordelig zijn om wat te laten staan.
Mijn schoonouders hebben ook 10% aflossingsvrij in hun huis staan toen ze het bouwde
Omdat je door de weeks zo hard aan het werk bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zaterdagen zijn weinig productief de laatste weken.
Dat zou wel kunnen. Ik twijfel inmiddels soms of ik niet beter 5 dagen kan gaan werken ipv 4. Nu prop ik al mijn uren in 4 dagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je door de weeks zo hard aan het werk bent?
Dan heb je ook wel een dagje nodig om bij te komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik twijfel inmiddels soms of ik niet beter 5 dagen kan gaan werken ipv 4. Nu prop ik al mijn uren in 4 dagen.
dat doe ik sowieso niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Lekker onhandig morti. Kan je dan geen chicks oppikken uit de kroeg.
Goedzo. Heb je allemaal niks aan johquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |