Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewendquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewend
rtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Mannen zijn allemaal onbetrouwbare eikels
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.
Wat ben ik toch goed.
Dat moet een heerlijk schooltje zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.
Moest aan je denken.
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgediendenquote:
Dag Stijn.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Ben je Tong al voorbij met posts?
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekkenquote:
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekken
Je klinkt wat bozig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?
Misschien!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgedienden
Beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdienstelijk helftje van de boys.
3-1 maar achter!
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Realquote:
Als Legia het op 3-1 kan houden in 1 helft moet een gelijkspelletje mogelijk zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Real
Hij kan nog voor Nederland kiezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
die asensio kan wel een balletje trappen
Oh toch wel, jammerquote:
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaanquote:
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
Zelfs als ie dat wel had gehad, dan ben je op moment in deze lichting goed gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland nee
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartman
Goed hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wawrinka en nadal in rotterdam in februari fokkie
genot hoor
lekker zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb Nadal en Murray al live gezien in Rotterdam jaren geleden
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de poshquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
moet ook keer naar tennissen gaan kijken
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de posh
Paar k denk ik wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgt
KOEKOEK SOWW
Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
Boek 1 was even wennen. Veel informatie in kleine stukjes. Korte hoofdstukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijken
Ach, die lees je zo wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen met Gijp, dat was dan weer van minder niveau.
Ja uurtje, misschien 2.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja uurtje, misschien 2.
En om nu maar 1 boek uit Nederland te bestellen
2quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Eerste of tweede van Gijp? Die tweede heb ik laatst gekocht, die vond ik wel wat beter dan eerste deel
Dag Fylaxquote:
Prima, met jou ook?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb nog paar lekkere boekies voor de boeg door verjaardag.
Boek 4 en 5 zijn erg matig ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
https://www.amazon.co.uk/(...)graphy/dp/1849549141quote:
Daarom vond ik het ook kut. Elk hoofdstuk was gewoon precies elke scene van eerste seizoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog letterlijk de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |