Misschien!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgedienden
Beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdienstelijk helftje van de boys.
3-1 maar achter!
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Realquote:
Als Legia het op 3-1 kan houden in 1 helft moet een gelijkspelletje mogelijk zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Real
Hij kan nog voor Nederland kiezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
die asensio kan wel een balletje trappen
Oh toch wel, jammerquote:
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaanquote:
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
Zelfs als ie dat wel had gehad, dan ben je op moment in deze lichting goed gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland nee
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartman
Goed hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wawrinka en nadal in rotterdam in februari fokkie
genot hoor
lekker zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb Nadal en Murray al live gezien in Rotterdam jaren geleden
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de poshquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
moet ook keer naar tennissen gaan kijken
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de posh
Paar k denk ik wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgt
KOEKOEK SOWW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |