Heb nu 16hours played en rank 21. Maarja het boeit mij alleen dat ik gewoon alle wapens wil unlocken en alle customization opties dan weet ik tenminste welk wapen ik het fijnste vindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo triest.
In BF2 duurde het weken om rank 20 te halen.
Nu serieus 3/4 uur spelen
En 10 uur spelen en je bent max![]()
Waar staat dat danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ownee ik kan geen balkjes meer vullen, nu is het spel niet meer leuk
Ik wel iigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:02 schreef wuuht het volgende:
Je speelt battlefield toch gewoon om beter te worden en boven aan de lijst te staan elke potje?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ownee ik kan geen balkjes meer vullen, nu is het spel niet meer leuk
haha plebsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 02:07 schreef Awsom het volgende:
Wanneer begint het plebs te spelen? Morgen toch? Sowieso dat die Hellriegel en Martini-Henry binnen een week generfed worden omdat er mensen gaan huilen dat die te goed zijn...
Tamelijk cliché dit. Niemand speelt alleen voor unlocks, daarom kan het gebrek daaraan nog wel een minpuntje zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:05 schreef BzP het volgende:
Ik snap ook niet dat je een spel gaat spelen voor een of andere unlock of challenge.
Gewoon voor de fun spelen en genieten van alle actie, teamplay elementen en cinematics.
Nouja dat is het punt schijnbaar, het komt inderdaad in de eerste paar uur en dan is het afgelopen.quote:Het unlocken komt vanzelf wel.
plebs haha jaquote:
Minpunt wellicht, gebrek aan diepgang? Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tamelijk cliché dit. Niemand speelt alleen voor unlocks, daarom kan het gebrek daaraan nog wel een minpuntje zijn.
Via de early editie kan je al vanaf dinsdag spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:01 schreef satecl het volgende:
Heeft iedereen de game al ofzo? Hij komt morgen toch pas uit?
Aha, en bevalt het mensen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Via de early editie kan je al vanaf dinsdag spelen.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Aha, en bevalt het mensen?
Ik ben geen shooter-fan na CoD:MW1. Kan ik het weer eens een keer proberen met deze game?
Heerlijk toch, als ik alleen loop ben ik kanonnenvoer, maar gisteren wat maps gedaan waar we steeds met een groep van dik 20 man liepen, heerlijk gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Al die 64 players modes moet je wel echt met een goed samenwerkend squad en/of met vrienden spelen anders word je telkens in je nek geschoten. Donderse chaos!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ja, met een groep komt het spel wel echt het beste tot zijn recht. Wat ammo packs en een paar medics erbij en je bent niet te stoppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Heerlijk toch, als ik alleen loop ben ik kanonnenvoer, maar gisteren wat maps gedaan waar we steeds met een groep van dik 20 man liepen, heerlijk gewoon
BF is van een heel ander kaliber dan CoD he.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Aha, en bevalt het mensen?
Ik ben geen shooter-fan na CoD:MW1. Kan ik het weer eens een keer proberen met deze game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |