Wel een beetje lange titel vind je niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wist dat dit ging gebeuren, heb dit ooit een keer eerder gedaan en zo vreselijk gelachen. En nu weer. Dank!!!!
![]()
![]()
Jullie hebben zo'n fantasie joh! Ik kan dit niet daarom moet ik ook zo lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel een beetje lange titel vind je niet?
Vanzelfsprekend. Jammer dat ze Betty heet.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n fantasie joh! Ik kan dit niet daarom moet ik ook zo lachen.
Ik denk dat Betty de schrijfster is...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Jammer dat ze Betty heet.
......... serieus wij maken allemaal vliegtuig grapjes en dan kom je met dit....quote:
haahhaahaha ik zei toch al dat ik dit niet kan maar het viel me gewoon op dat die man niet naar haar kijkt maar over haar heen en dat is wat raar voor in een romantisch boekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
......... serieus wij maken allemaal vliegtuig grapjes en dan kom je met dit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |