Zo verdienen die mensen er zelf ook nog wat aan!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als ik op dat adres zoek, krijg ik als resultaat een bedrijfsnaam (Coachenderwijs) dat (inmiddels?) op een ander adres is gevestigd. Toen dacht ik dat Coachenderwijs wel eens iets van de gemeente zou kunnen zijn en dat die woning dus ook al langere tijd van de gemeente is en voorheen gebruikt werd als bedrijfspand.
Toen googlede ik echter op 'Coachenderwijs Waalre' en was een van de zoekresultaten de LinkedIn-Pagina van ene Marian, momenteel werkzaam bij Coachenderwijs en, jawel, het COA.
Niet als de katvangers dat allemaal niet weten en de daders ermee wegkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:01 schreef Loekie1 het volgende:
Zou het wat zijn om die straffen wat hoger te maken? Bijv zes maanden cel? Dan is het probleem gauw opgelost.
Ik betwijfel of dat zin heeft. De opgelegde gevangenisstraf is momenteel vaak inderdaad voorwaardelijk, maar het is niet zo dat ze er met een paar uurtjes schoffelen vanaf zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Zo dom zijn die mensen niet. Het risico op niet betrapt worden/rijk worden en een taakstraf doet natuurlijk de weegschaal uitslaan naar: doen.
Die taakstraf hoef je niet eens uit te voeren, kraait geen haan naar.
In dat artikel staat wel dat de asielzoeker 250 euro per week krijgt, maar daar schaft meneer geen dure auto van aan en dat was wel wat die kinderen verkondigen: papa wordt rijk!
Waar halen ze deze getallen vandaan, want om tussen de 50 en 100 duizend per kweek te verdienen praat je dus over extreem veel planten. De gemiddelde huiskweker haalt dat nooit van zijn leven per kweek binnen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:01 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien verdienen de asielzoekers 250 euro in de week. Wat die mensen niet doorhebben, is dat er met zo'n kweek in tien weken tussen de 50.000 en 100.000 euro wordt verdiend.'
En dat weten die vluchtelingen ook best wel. Als je de straf 6 maanden maakt - echt niet zielig, kan best wel - zullen ze zich langer achter het oor krabben. Je beschermt ook hunzelf ermee want nu is de verleiding veel te groot.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
In het geval van deze vluchtelingen denk ik dat er uberhaupt weinig zal gebeuren, ook strafrechterlijk gezien.
Stukje algemene kennis, zou jij gaan werken voor 1800 euro per maand als je 4 per jaar 20K kan vangen in de privacy van je eigen woning alleen door 10 vierkante meter plantjes te onderhouden?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:27 schreef Wespensteek het volgende:
Ik ben benieuwd wie deze meneer heeft verteld dat het een goed idee is om op deze manier geld te verdienen.
Je stelt een vraag aan mij, hoe valt dat onder algemene kennis?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stukje algemene kennis, zou jij gaan werken voor 1800 euro per maand als je 4 per jaar 20K kan vangen in de privacy van je eigen woning alleen door 10 vierkante meter plantjes te onderhouden?
Het was ook niet echt een vraag.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je stelt een vraag aan mij, hoe valt dat onder algemene kennis?
Een zeer kwalijke zaak, mag toch hopen dat dit verder wordt onderzocht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als ik op dat adres zoek, krijg ik als resultaat een bedrijfsnaam (Coachenderwijs) dat (inmiddels?) op een ander adres is gevestigd. Toen dacht ik dat Coachenderwijs wel eens iets van de gemeente zou kunnen zijn en dat die woning dus ook al langere tijd van de gemeente is en voorheen gebruikt werd als bedrijfspand.
Toen googlede ik echter op 'Coachenderwijs Waalre' en was een van de zoekresultaten de LinkedIn-Pagina van ene Marian, momenteel werkzaam bij Coachenderwijs en, jawel, het COA.
Zijn dermate getraumatiseerd door contact met politie dat ze een huis met zwembad, sauna en butler hebben toegewezen gekregen om even te chillen.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:59 schreef LievePoetin het volgende:
Hoe staat het er inmiddels voor met het gezin, iemand die dat weet? Neem aan dat ze Nederland per direct zijn uitgezet...
Ah, gelukkig! Ik was al bezorgd!quote:Op woensdag 2 november 2016 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dermate getraumatiseerd door contact met politie dat ze een huis met zwembad, sauna en butler hebben toegewezen gekregen om even te chillen.
Uit de dikke dim van het OM ism justitie om maar de geschatte cijfers van geteelde wiet in nederland naar ongekende hoogtes te stuwen en zodoende hun financiering van wietbestrijding nog voor lange tijd in stand te kunnen houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waar halen ze deze getallen vandaan, want om tussen de 50 en 100 duizend per kweek te verdienen praat je dus over extreem veel planten. De gemiddelde huiskweker haalt dat nooit van zijn leven per kweek binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |