Een vriendin van mij woont in een klein huisje. Op de bovenverdieping wel drie kamertjes en een minibadkamer (douche en wastafel) van 2m2. Totale woonoppervlak is volgens Funda 89m2.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De familie Flodder was een verzonnen TV serie, waar tokkies in een villa werden gehuisvest.
In het verleden was er de familie Nicolic uit een of ander ex-Joegoslavisch land, deze werden in een huis van 6 ton gehuisvest en kregen ook een uitgebreide "kostenvergoeding".
En nu dit weer, de werkelijkheid is altijd erger dan de fantasie.
De gemeente Waalre is ondertussen al op zoek gegaan naar vervangende woonruimte. Die is lastiger te vinden dan een vliegticket, dus het zal wel meevallen met dat uitzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:54 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Deze mensen moeten dus gelijk een enkeltje linea direct naar land van herkomst krijgen en nooit meer een voet op nederlandse bodem zetten.
Heb jij nog nooit een villa toegewezen gekregen dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat de neuk, die schooiers hebben dus gewoon een villa toegewezen gekregen.
Syrië in dit geval.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:54 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Deze mensen moeten dus gelijk een enkeltje linea direct naar land van herkomst krijgen en nooit meer een voet op nederlandse bodem zetten.
Ik snap wel waarom een villa, dat is vanwege het kindertal. In de gemeente waar ik toe behoor wordt soms van 2 huizen één huis gemaakt om grote gezinnen te huisvesten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een villa toegewezen gekregen dan?
Het was in ieder geval geen electricien.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die vader architect is kan hij misschien zijn eigen huis ontwerpen.
Misschien was hij chemicus en probeerde hij een nieuw element te ontdekken door materialen te verhitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen electricien.
Als ze echt uit Syrie komen zijn het mogelijk echte vluchtelingen. Dan snap ik niet dat ze het risico nemen wat ze nu gedaan hebben. Ze hadden verblijf, een toekomst voor hun kinderen en een villa voor niks. Voor een paar centen voor een nieuwe auto zitten ze straks in een rijtjeshuis!quote:
Syrië, Floortje Dessing kan er wel een programma maken. Maar de mensen die hier aankloppen, duizenden euro's aan mensensmokkelaars hebben betaald, zijn echte vluchtelingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze echt uit Syrie komen zijn het mogelijk echte vluchtelingen. Dan snap ik niet dat ze het risico nemen wat ze nu gedaan hebben. Ze hadden verblijf, een toekomst voor hun kinderen en een villa voor niks. Voor een paar centen voor een nieuwe auto zitten ze straks in een rijtjeshuis!
Het gebied waar in Syrie oorlog is kan je vergelijken met een terrasje van een pand bij Scheveningen. En dan is de rest van het land gewoon het land.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze echt uit Syrie komen zijn het mogelijk echte vluchtelingen. Dan snap ik niet dat ze het risico nemen wat ze nu gedaan hebben. Ze hadden verblijf, een toekomst voor hun kinderen en een villa voor niks. Voor een paar centen voor een nieuwe auto zitten ze straks in een rijtjeshuis!
In Waalre is maar 18% van de woningen een huurwoning, waarvan maar een deel sociale huurwoning. Toch moet Waalre ook gewoon statushouders vestigen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom een villa, dat is vanwege het kindertal. In de gemeente waar ik toe behoor wordt soms van 2 huizen één huis gemaakt om grote gezinnen te huisvesten.
Zo ontstaat wel de situatie dat Nederlandse echtparen geen of één kind nemen omdat ze de huisvesting niet kunnen betalen en voor deze gezinnen het dus wel mogelijk gemaakt wordt!
Veel erger nog zijn polygame huwelijken, die niet echt erkend worden, waardoor een man met drie vrouwen dus in totaal drie huizen bezet, waarvan hij er bij ééntje officieel inwoont en die andere 2 dus op papier alleenstaande moeders zijn. Maximaal voortplanten, maximaal subsidies en uitkeringen trekken, maximaal huizen in beslag houden.
Dan moet je dat spreidingsbeleid niet zo rigide toepassen. Ik vind het te gek dat Nederlanders geen of hele slechte woonruimte krijgen en nooit naar Waalre zouden kunnen verhuizen, terwijl deze criminelen, ongenood en zonder ooit iets bijgedragen te hebben, in een villa in Waalre kunnen wonen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
In Waalre is maar 18% van de woningen een huurwoning, waarvan maar een deel sociale huurwoning. Toch moet Waalre ook gewoon statushouders vestigen.
Dan kunnen ze nieuwe (sociale) huurwoningen bouwen, waarmee ze misschien bang zijn dat de buurt verpaupert, of ze kunnen gewoon een aantal bestaanden koopwoningen gebruiken.
Misschien denken ze dat alle woningen en wijken in Nederland zijn zoals deze. Lachen als ze nu in een 2-kamerappartement in een gare flat in een kansloze buurt worden gepropt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is het beleid momenteel, allemaal mensen moeten in onze maatschappij opgenomen worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je dat spreidingsbeleid niet zo rigide toepassen. Ik vind het te gek dat Nederlanders geen of hele slechte woonruimte krijgen en nooit naar Waalre zouden kunnen verhuizen, terwijl deze criminelen, ongenood en zonder ooit iets bijgedragen te hebben, in een villa in Waalre kunnen wonen.
Recept voor disaster. Maar daar komen onze beleidsmakers altijd veel te laat achter.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is het beleid momenteel, allemaal mensen moeten in onze maatschappij opgenomen worden.
We weten niet wie ze zijn, behalve dat het overgrote deel moslim is en andere normen en waarden dan wij hebben.
Bij het vestigingsbeleid kijkt men naar de grootte van het gezin.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat alle woningen en wijken in Nederland zijn zoals deze. Lachen als ze nu in een 2-kamerappartement in een gare flat in een kansloze buurt worden gepropt.
Allemaal een eigen containerwoning dan, ook goed, ruimte genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij het vestigingsbeleid kijkt men naar de grootte van het gezin.
Aangezien dit gezin 6 kinderen heeft, wordt het op zijn slechtst een ruim appartement of eengezinswoning.
Precies, om ze terug te pakken zou ik ze in een piepkleine flat neerzetten tussen de zwarte negers in de Bijlmerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat alle woningen en wijken in Nederland zijn zoals deze. Lachen als ze nu in een 2-kamerappartement in een gare flat in een kansloze buurt worden gepropt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |