Vooral doen!quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het voorgevoel dat ik heel snel een ticket naar Boedapest ga boeken
quote:Op donderdag 10 november 2016 16:56 schreef Ewelina het volgende:
Pics or it didn't happen.
Kettingbrug
[ link | afbeelding ]
Erfenis van het communisme
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Poort bij de kabelbaan van Gellert Hill
[ link | afbeelding ]
Budapest Castle
[ link | afbeelding ]
St Matthews basiliek
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vissersbastion
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kattencafé Whiskers Pub
Szechenyi spa:
[ link | afbeelding ]
Heb je een link?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Tof! Je kunt trouwens ook naar een schietclub in Budapest, voor 35e kun je oa schieten met een ak47, shotgun en wat pistolen
http://www.celeritas-sch.com/quote:
De spa was heerlijk!quote:Op donderdag 10 november 2016 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Een uurtje in het hete water van het Szechényi-bad zou ik wel kunnen gebruiken. Zit al de hele avond te snotteren en bibberen op de bank![]()
Mooie foto's Ewelina! We want more!
Niet overal. Maar inderdaad is een 'verplichte fooi' bij veel restaurants al inbegrepen. Altijd goed om even op de rekening te kijken dusquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De spa was heerlijk!
Beterschap!
Meer foto's gaat zeker lukken, ik heb hier nog 4 volle dagen.
Apart vind ik trouwens wel dat ze hier geld in rekening brengen voor het serveren.
Als er op de kaart staat dat prijzen inclusief zijn, verwacht ik dat niet echt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet overal. Maar inderdaad is een 'verplichte fooi' bij veel restaurants al inbegrepen. Altijd goed om even op de rekening te kijken dus
Ik ga morgenquote:
Haha, wat vind je in het algemeen van de vriendelijkheid van mensen in Boedapest? Ik vond winkelpersoneel en bedienend personeel (te) vaak ronduit chagrijnig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het gevoel dat ik hier als wandelende geldboom word gezien. Vaak kijkt men ronduit teleurgesteld als ik niet het duurste op de kaart bestel.
Chagrijnig volkje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haha, wat vind je in het algemeen van de vriendelijkheid van mensen in Boedapest? Ik vond winkelpersoneel en bedienend personeel (te) vaak ronduit chagrijnig.
Hongaarse mannen zijn inderdaad erg hoffelijk. Tot ze getrouwd zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chagrijnig volkje.
Wat me wel opvalt: mannen zijn redelijk hoffelijk naar vrouwen toe en in het verkeer zijn Hongaren veel netter tov voetgangers dan in Amsterdam!
Als je de goede trein weet te vinden.quote:
Niet echt eigenlijk. Ik hou niet van goulash en ben niet zo van de stoofpotten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse mannen zijn inderdaad erg hoffelijk. Tot ze getrouwd zijn
Aan dat gechagrijn heb ik nooit kunnen wennen. Gelukkig maakt de stad het dubbel en dwars goed.
Heb je al wat Hongaarse specialiteiten gegeten?
Ik ga met de auto naar het vliegveldquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je de goede trein weet te vinden.
Niet dat ik recht van spreken heb met mijn verslapen.
Mooie foto's Ewelina, zo te zien heb je mooi weer!
Let wel op files.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ga met de auto naar het vliegveldVerslapen zou nog een issue kunnen zijn, want vliegen om 9:00 uur
Kurtös kalács?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik hou niet van goulash en ben niet zo van de stoofpotten.
Ik heb al wel ruszwurm gebak op. Ik wil alleen niet 10 kilo zwaarder terugkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kurtös kalács?
[ afbeelding ]
Eszterházy-taart?
[ afbeelding ]
Dobos-taart?
[ afbeelding ]
Gewoon een paar keer Gül Baba utca op en neer!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb al wel ruszwurm gebak op. Ik wil alleen niet 10 kilo zwaarder terugkomen.
Er zijn grenzen. Al heb ik vandaag wel Gellert Hill beklommen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer Gül Baba utca op en neer!
Jammer alleen van de waterdruppels in sommige foto's, maar goed, je kunt niet alles hebben.quote:
Niet in de kerk zelf, het was al laat en in het donker is die heuvel een beetje griezelig, zeker als je alleen bent. Bovendien was het kutweer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Gellért! Ook een prachtig bad. Alleen krijg ik er steevast hoofdpijn![]()
Ben je nog in de tegenovergelegen rotskerk geweest?
Het ziet er inderdaad een tikje herfstig uitquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet in de kerk zelf, het was al laat en in het donker is die heuvel een beetje griezelig, zeker als je alleen bent. Bovendien was het kutweer.
Kerstmarkt was leuk, niet bijzonder. De Duitsers doen het beterquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad een tikje herfstig uitWas de kerstmarkt leuk?
Haha, eten en drinken is voor Hongaren zééér belangrijk!quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kerstmarkt was leuk, niet bijzonder. De Duitsers doen het beter
Opvallend is wel dat er zeer weinig echte kerstversiering te koop was, vooral souvenirs en eten en drinken.
Dat is te merkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haha, eten en drinken is voor Hongaren zééér belangrijk!
Valt mee hoor, pas 1 dag regen gehad.quote:Op zondag 13 november 2016 19:30 schreef Hallojo het volgende:
Wat een hoop regen hebben ze in Boedapest
Die dag was dus gisteren. De ene dag dat ik in Boedapest wasquote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Valt mee hoor, pas 1 dag regen gehad.
Balen! Gister was het idd snertweer, dus ik ben een spa in gedoken. Waar heb je gegeten?quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die dag was dus gisteren. De ene dag dat ik in Boedapest wasGeen fuck gezien dus
Wel heerlijk gegeten
Állatkert! Waar ik ooit eens in mijn gezicht gemept ben door een luiaard...quote:Op zondag 13 november 2016 19:33 schreef Ewelina het volgende:
1 keer raden waar ik vandaag geweest ben.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een paar aapjes liepen los rond!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je moet toch wat als je in je eentje weg bent
[ link | afbeelding ]
's Middags tapas bij restaurant Barcelona en 's avonds spareribs bij restaurant Bestia ofzo. Was allebei erg goedquote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Balen! Gister was het idd snertweer, dus ik ben een spa in gedoken. Waar heb je gegeten?
Het beste : ik heb nog 2 dagen te besteden.quote:Op zondag 13 november 2016 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou Ewelina, je hebt je dagen in Boedapest goed besteed hoor! Veel gezien en gedaan!
Nog heel wat leuke dingen in het vooruitzicht dus!quote:Op zondag 13 november 2016 21:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het beste : ik heb nog 2 dagen te besteden.De synagoge, Haza Terror en Hospital in the Rock staan iig nog op het programma.
Deze was tot mijn verbazing wel okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |