Ik vroeg me af of er hier liefhebbers waren van een secret santa project?

ik volg zelf al een poosje dit soort projectjes en het lijkt me ontzettend leuk. Het is minder werk dan een round Robin, maar minstens net zo leuk

Wat is de bedoeling:
budget en uitpakdatum afspreken. We trekken lootjes via lootjestrekken.nl. Iedereen maakt een kloontje aan voor zijn lootje om zo elkaar lekker te maken met rijmen, hints en gedichtjes.Je kunt bijvoorbeeld hints geven over wie je bent en je lootje kan gaan raden wie zijn secret santa is.
Zodra de uitnodigingslink verstuurd is vul je op je lootje je wensen in en je adres.
Je koopt een leuk cadeautje of cadeautjes van het lijstje, gezellig papiertje er omheen en een leuk gedicht.
Iedereen die mee wil doen kan zich in dit topic opgeven. Ik maak dan wel een lijstje met geintreseerden en hopelijk helpen de mondjes mee met de op aanpassen wanneer dit mij niet meer lukt

Goedkoop verzenden kan al voor 5 euro met DHL. Alleen moet je dan wel bereid zijn om naar de dichtstbijzijnde DHL shop te gaan.
https://www.dhlforyou.nl/Pakje moet ruim voor afgesproken datum aangekomen zijn bij de ontvanger. Omdat kerstdrukte.
Dat was het wel in het kort denk ik.. dus.. who's in?
[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 14-10-2016 12:08:58 ]