Dat zal dan wel moetenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
Gaat BNW dan in de tussentijd dicht tot er een nieuwe mod is gevonden?
Waar gaat Jogy dan heen?quote:
Wat is dit nou weer voor subtiele doodsverwensing? Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vast naar een betere plek. Wij gunnen Jogy dat.
Dan neem je dat dagje toch af en toe? Kan heus wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef Baconbus het volgende:
Hoop dat iemand zich aanmeld.
Zou zelf wel willen maar denk dat ik met zo'n subforum af en toe een dagje rust nodig zou hebben.
Ik zie nu hoe dat verkeerd opgevat zou kunnen worden. Is helemaal niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor subtiele doodsverwensing? Wat heb ik jou nou weer misdaan?.
geen van beide.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:35 schreef dimmak het volgende:
Moet je een believer zijn of een wegkijker?
Weet niet of dat een harde eis is.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan neem je dat dagje toch af en toe? Kan heus wel.
Bacon for moderator!
(Wist ik wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie nu hoe dat verkeerd opgevat zou kunnen worden. Is helemaal niet zo bedoeld.
Bedoelde alleen dat ik hoop dat je je met de andere dingen die je doet net zo vermaakt, of meer.
Nee joh. Je hoeft echt niet 24/7 aanwezig te zijn. En als je een paar dagen weg bent, heb je altijd je medecrewleden die je absentie even op kunnen vangen. Laat dat geen struikelblok zijn.quote:
Cc endorses Baconbus!quote:Toch dank voor uw steun, dame.
Eens. Lavenderr was de bom (errrmergeeeeeerrrrrrd bommen brachten het WTC naar beneden controlled demolition dit dat alles). Lavenderr for BNW-mod!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Er is natuurlijk maar één iemand geschikt, en dat is Lavenderr
quote:
Ik heb liever 2 mods (of 1) die gewoon met gelijke maten meet want imho schort het daar aan. Daarom zeg ik; Lavenderr.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:05 schreef Chewie het volgende:
2 mods zou het meest ideale zijn en dan 1 believer en 1 scepticus voor de balans.
scepticus of believer zijn zegt natuurlijk helemaal niks over of die wel of niet met gelijke maten kan meten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb liever 2 mods (of 1) die gewoon met gelijke maten meet want imho schort het daar aan. Daarom zeg ik; Lavenderr.
Dat zou ideaal zijn ja. Dat het geheel alle inzichten kan zien en begrijpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:05 schreef Chewie het volgende:
2 mods zou het meest ideale zijn en dan 1 believer en 1 scepticus voor de balans.
Dat is correct, maar de kans dat een believer de believers voortrekt of een harde criticus die de critici voortrekt is groter dan dat ze met gelijke maten meten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
scepticus of believer zijn zegt natuurlijk helemaal niks over of die wel of niet met gelijke maten kan meten.
Die kans is er daarom voor de beeldvorming een tandemquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, maar de kans dat een believer de believers voortrekt of een harde criticus die de critici voortrekt is groter dan dat ze met gelijke maten meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |