Kwam ie toch weer mooi onder de wandeling uitquote:Een stukkie * hijg * wandelen * hijg * is ook * hijg * niet erg.
quote:Kinderen zijn hier niet langer meer de baas, de natuurlijk heeft het helemaal overgenomen.
RIP Kloontje.
Nu alweer?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En er zijn ook al weer filmpjes verwijderd.
Had je iets anders verwacht dan?quote:
Nieuwe carrière van de petjes?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:02 schreef chroestjov het volgende:
Waar kijk ik naar? Is dit nummer gebaseerd op het leven van Braddie?
Toen die video online werd gegooid, waren de Petjes nog niet eens op het toneel verschenen.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nieuwe carrière van de petjes?
De hoeveelheidquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor de fijnproevers: er is een video gereleased van +- 10 minuten waar Braddie je meeneemt in zijn dag van begin tot eind!
Bazen filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef DieselTank het volgende:
[..]
De hoeveelheid's die ik gemaakt heb tijdens het kijken was gewoon bizar BIZAR
12:30 naar beneden, elke dag tosti, eten achter de pc, hond pas 12:40 uit z'n hokje, door de carwash gaan terwijl je uren de tijd heben dan nog klagen dat het niet schoon wordt. 4 bolletjes als avondeten!
3 hijg uur hijg gestaan hijg
![]()
Verder was het wel een leuke video en waardeer ik het dat hij dit online plaatst. Geeft toch een beetje een idee wat hij dagelijks doet, of juist niet doet
Tosti's zijn ook niet slechter voor je dan een normaal broodje kaas. Maar hij moet gewoon om 12 uur ontbijten, 15:00 lunchen en 20 / 21:00 avond eten. Of wat misschien nog beter is: 12 uur ontbijten 15/16:00 goed warm eten, 20/21:00 nog een broodje toe.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bazen filmpje inderdaad. Ik denk trouwens niet dat zijn omvang zozeer te maken heeft met die twee tosti's en vier bolletjes. Ik heb het donkerbruin vermoeden dat het meer ligt aan de tussendoortjes en avondsnacks want die twee maaltijden zijn misschien 1200 a 1300 kcal bij elkaar.
Voor de luie mensenkinderen onder ons
Nog steeds kansloos, werkloos en moddervet dus. 4 uur in de nacht naar bed, in de middag opstaan, de hele dag geen flikker doen naast vreten, drinken en internetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bazen filmpje inderdaad. Ik denk trouwens niet dat zijn omvang zozeer te maken heeft met die twee tosti's en vier bolletjes. Ik heb het donkerbruin vermoeden dat het meer ligt aan de tussendoortjes en avondsnacks want die twee maaltijden zijn misschien 1200 a 1300 kcal bij elkaar.
Voor de luie mensenkinderen onder ons
Volgens mij mag je je wagen tegenwoordig niet meer voor de deur wassen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:37 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Nog steeds kansloos, werkloos en moddervet dus. 4 uur in de nacht naar bed, in de middag opstaan, de hele dag geen flikker doen naast vreten, drinken en internetten.
Auto wassen kan hij ook zelf doen ipv 15 euro betalen voor de wasstraat. Hij kan ook gewoon een flesje water meenemen ipv iets bij de avondwinkel kopen. En al die doelloze ritjes en aankopen van gadgets gaan zo te zien ook gewoon door. Ik geloof er niks van dat hij op z'n centen moet letten.
Wat is dat nou voor onzin dan? Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij mag je je wagen tegenwoordig niet meer voor de deur wassen.
Olie en vuil kan in het grondwater komen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin dan? Waarom niet?
Ik doe dat al jaren en heb er nooit problemen mee gehad. Wassen mag wel, maar volgens mij mag je er niet aan sleutelen en alle rotzooi achterlaten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bohh, olie snap ik wel maar dooie vliegjes van je voorruit e.d.? Mja, de meeste tankstations hebben wel zo'n wasplaats, is ook wel makkelijker, hoef je niet zelf met emmers/tuinslangen te zeulen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:55 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Olie en vuil kan in het grondwater komen.
Daarom mag je officieel ook niet meer langs de weg sleutelen.
Ik denk eigenlijk niet dat Braddie op de hoogte is van wat er allemaal wel en niet mag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat het Braddie is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom hij normaal gesproken Shell V-Power in die uit de kluiten gewassen golfkar gooit.
Gewoon in een wasbox is inderdaad het beste. Volgens mij kost dat ook een paar euro en heb je ook meteen een hogedrukspuit en meestal gedemineraliseerd ook wel osmose water genoemd, dit laat geen vlekken achter tijdens het drogen aangezien al het kalk etc er uit is.. Verder is het inderdaad een goede zaak dat jan en alleman niet meer hun auto gaan wassen voor de deur. Dreft maakt inderdaad goed schoon maar het helpt de natuur ook naar de tering.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh, olie snap ik wel maar dooie vliegjes van je voorruit e.d.? Mja, de meeste tankstations hebben wel zo'n wasplaats, is ook wel makkelijker, hoef je niet zelf met emmers/tuinslangen te zeulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |