quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als ik een winterdepressie heb zet ik de kachel aan en zet ik de helderheid van de computer op 100%, heb ik toch nog die zonbeleving
Prcs. Ik ga (in de regel) een hele zware onrustige stressvolle periode tegemoet. Ga zometeen 6 weken op een boerderij wonen totdat wij de sleutel krijgen van onze nieuwe woning. Maar maak ik me druk? Nee, ik heb elke dag kakelverse eitjes (we hebben kippen jwz) en ga genieten van de file waar ik in sta want mijn kachel staat aan en de radio hard...en de rust van het platteland zal mij goed doen. Weet iemand nog een goede coffeeshop in Alkmaar? Ondanks dat alles zie ik het positief in hoewel ik geen idee heb hoe en wat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:58 schreef LLgetikt het volgende:
Zoveel bezig zijn met andere word je zelf ook ongelukkig van kan je beter op jezelf (tot zekere hoogte) focussen. Niet alleen op je eiland zitten maar geen aandacht besteden aan negatieve energie.
En joden. Wij arme goyim.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef spiritusbus het volgende:
Schuld van Rothschild en de Reptillians.
de wereld is een stuk mooier als je een billenmeisje was geweestquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef brillenmeisje het volgende:
Waarom is er altijd ellende op de wereld? Waarom is er altijd oorlog? Waarom doet nooit iemand aardig tegen mij? Waarom...
De wereld is kut.
Ben je lekker? Dan wil ik jouw kut wel als mijn wereld ontdekken of zoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef brillenmeisje het volgende:
Waarom is er altijd ellende op de wereld? Waarom is er altijd oorlog? Waarom doet nooit iemand aardig tegen mij? Waarom...
De wereld is kut.
Fuck zijn portemonnee ook zeker.quote:
Ja spuit die hoer vol. Dat wil zequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je lekker? Dan wil ik jouw kut wel als mijn wereld ontdekken of zoiets.
Veel klaarkomem helpt. Dat verhoogt je dopamine level.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:11 schreef Tamabralski het volgende:
Neem lenzen. En vitamine D3 gebufferd met calcium en magnesium. Het is het weer. Heb ik ook last van.
De wereld is niet kut, een hoop mensen die erin zitten zijn kut. Maar er zitten ook goeie tussen die je soms tegen komt. Dat zie je wel eraan dat als je een topic hier opent dan krijg je al gauw een heleboel schijt en bullshit van mensen naar je hoofd geslingerd die geen reet beter te doen hebben in hun leven als jou belachelijk maken en becritisieren en aan zulke mensen moet je leren schijt te krijgen in jou leven. Dan maak je het leven al een stuk beter voor je eigen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef brillenmeisje het volgende:
De wereld is kut.
Ik wil SO doen naar Eagleone, je maakt Nederland blij. Keep it up, don't let your head down.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:29 schreef Eagleone het volgende:
[..]
De wereld is niet kut, een hoop mensen die erin zitten zijn kut. Maar er zitten ook goeie tussen die je soms tegen komt. Dat zie je wel eraan dat als je een topic hier opent dan krijg je al gauw een heleboel schijt en bullshit van mensen naar je hoofd geslingerd die geen reet beter te doen hebben in hun leven als jou belachelijk maken en becritisieren en aan zulke mensen moet je leren schijt te krijgen in jou leven. Dan maak je het leven al een stuk beter voor je eigen.
Doe dat en probeer te doen/bereiken wat jou gelukkig maakt in het leven. De rest komt vanzelf op je pad ook goeie mensen
Succesje kan het
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja dat is klote, hoe kan je jezelf weer gelukkig maken dan? Dat moet jezelf afvragen
neejoh, niet gaat doomsdenken, morgen nieuwe dag nieuwe kansen en soms heb je gewoon offdayquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:15 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk heb de hele dag in bed gelegen. Ik ga mijn studie nu verknallen
Lekker duidelijk sherlock..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
komt allemaal goed (soms niet, meestal wel)
Zoiets heet nuance.quote:
De woorden allemaal en soms kwamen op mij vreemd over.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zoiets heet nuance.
Ik vind wel duidelijk. En je veranderd de context van me post want de eerste zin droeg er ook aan bij.
Ik bedoel het juist goed in de zin van (weet niet wat er aan de hand is) dus daarom dat ik het zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De woorden allemaal en soms kwamen op mij vreemd over.
Lag je de hele dag in bed omdat je geen fut had/hebt of omdat je het een nare wereld vindt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:15 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk heb de hele dag in bed gelegen. Ik ga mijn studie nu verknallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |