waarom is marjolein weg??quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer....
Goed besluit om de pot omlaag te brengenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef zoem het volgende:
De productie speelt er gelijk op in natuurlijk
Als ze dit programma nou eens combineren met een obesitas programma? Win-win!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze had honger en vermagerde te veel volgens haarzelf. Let je niet op?
achso nu snap ik het, ja dat zou kunnen bij weinig etenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens kijken pas de volgende dagquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kann nu alles kijken hoor heb betaldquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:55 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens kijken pas de volgende dag
Man + neuspiercing = gayquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:10 schreef ato het volgende:
Ik kreeg weer visite :-)
Ik ga de herhaling kijken. Is Boy gay? Zo lijkt het.
Ik vind Rob super relaxt. En ach die Angelique is echt een gek wijf, ik zou er zeker ruzie mee krijgen.
Maar ik vind haar wel lachen in het programma.
Ik vond hem vooral in het gesprek gay..quote:
Komt door dat accent denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond hem vooral in het gesprek gay..
Viel mij eerste niet op..
Met z'n kleurlenzenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:49 schreef ato het volgende:
Naar mannetje die Marcel. Ook een vreselijk wijf die Cheyenne..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |