Dan moet het verleden effect hebben op hun toekomstig bestaan. De tijdringen beschermt ze tegen de kosekwenties van tijdreizen. Dat zei Gowasu.quote:
Van de show genieten waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef KingRoland het volgende:
Dus Whis is eigenlijk niet "dood" hij heeft alleen geen functie meer om te bestaan. Als er een nieuwe god of destruction is gekozen dan is hij er weer toch?
Maar wtf doet de omni king in de toekomst?
Wachten op een nieuwe speelkameraad?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef KingRoland het volgende:
Dus Whis is eigenlijk niet "dood" hij heeft alleen geen functie meer om te bestaan. Als er een nieuwe god of destruction is gekozen dan is hij er weer toch?
Maar wtf doet de omni king in de toekomst?
Denk niet dat het met terugwerkende kracht werkt. Zou ook een droge manier zijn om de arc te eindigen, net als de Mafuba.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dan moet het verleden effect hebben op hun toekomstig bestaan. De tijdringen beschermt ze tegen de kosekwenties van tijdreizen. Dat zei Gowasu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Mensen hier die Dragon Ball Xenoverse 2 gaan halen?
Had de Collectors edition besteld, komt straks binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Beterschap, pik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Had de Collectors edition besteld, komt straks binnen, kan helaas nog niet spelen , ben met fiets onderuit gegaan , en zit nu bij m'n ouders, (pols in het verband)
Yeahhhquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik speelal geen dragonball games meer sinde Budokai tenkaichi 3quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Die staan ook al gepre-orderedquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil eerst Pokémon Sun en Pokémon Moon kopen.
Twijfel of ik ook voor de Collector's Edition moet gaan.quote:
Die spellen waren dan ook ruk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik speelal geen dragonball games meer sinde Budokai tenkaichi 3
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Die staan ook al gepre-ordered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Budokai Tenkaichi 3 en een iets mindere mate worden door de community gezien als de beste dragonball games (vooral vanwege de vele speelbare karakters) ,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop op deze outfit
Is Gogeta toch? Doe mij maar liever Vegito, die oranje "banden" maken het wat bruter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vegito is dat met 2 oorbellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Is Gogeta toch? Doe mij maar liever Vegito, die oranje "banden" maken het wat bruter.
Dit is Vegito in een nieuwe outfit. Lelijk btw.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Is Gogeta toch? Doe mij maar liever Vegito, die oranje "banden" maken het wat bruter.
Die banden vind ik ook beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |