nog 1 episode dan over jaquote:Op zondag 13 november 2016 15:43 schreef Kamina het volgende:
Is deze arc nu ook echt over, of kunnen we nog een Zamasu/Goku Black revival verwachten? Ze zijn nu namelijk letterlijk weer gesplitst.
Misschien eventjes tegen Beerusquote:Op zondag 13 november 2016 17:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat SSJB Vegito nog steeds sterker is. Hij had Zamasu makkelijk kunnen afmaken als hij niet op zijn limiet was, maarja het is de tijdlijn van Trunks dus hij mag de kill hebben. Goku > Trunks nog steeds zie die kamehameha in het begin en dat was Goku op halve kracht. Laat staan als hij fuseert met Vegeta. Dan moet Vegito dit zaakje makkelijk afmaken, maarja plotholes hé
Ik hoor verschillende ''prognosticators'' zeggen dat dit maar slechts een sneak peek was van Vegito. Hopelijk keert hij terug, want dit was echt veels te kort
Ik snap niet dat je op zoek bent naar een rationele verklaring in een tekenfilm.quote:Op zondag 13 november 2016 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik knipper met mij ogen en opeens wat Vegito weer weg!
Eigenlijk nog best tof dat Trunks het doet hoop alleen dan wel dat ze zijn powerlevel status whatever gaan uitleggen, gooi het desnoods op zijn tijdreizen dat hij een timebreaker.
Ik wel omdat het Dragonball is vroeger op het oude internet had je miljoenen sites vol over dat soort dingen. Mooi die nostalgie.quote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je op zoek bent naar een rationele verklaring in een tekenfilm.
Er was ooit een tijdje een Nederlands tijdschrift in de omloop. Geschreven in Comic Sans.quote:Op zondag 13 november 2016 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wel omdat het Dragonball is vroeger op het oude internet had je miljoenen sites vol over dat soort dingen. Mooi die nostalgie.
Hele dikke Amerikaanse tijdschriften ook vaak gewoon 105 pagina's en nog maandelijks uitbrengen ook.quote:Op zondag 13 november 2016 21:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er was ooit een tijdje een Nederlands tijdschrift in de omloop. Geschreven in Comic Sans.
Daar weet ik niks van.quote:Op zondag 13 november 2016 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele dikke Amerikaanse tijdschriften ook vaak gewoon 105 pagina's en nog maandelijks uitbrengen ook.
Ik denk inderdaad dat Vegito Zamasu flink verzwakt had. Ook was Zamasu door zijn grootte een stuk slomer, waardoor Trunks meer kon aanvallen. Maar goed, gebeurd is gebeurd, het was mooi.quote:Op maandag 14 november 2016 11:24 schreef TryX het volgende:
Wanneer je niet bedenkt wat fout is maar maar zoek waardoor iets zou komen, dan zijn er maar een paar mogelijkheden..
De Kamehameha van Goku en de aanvallen van Vegito hebben Zamasu zo verzwakt dan Trunks inclusief de power-boost van de spirit bomb (ok, dat was wel vreemd), en de energie welke vegeta en goku hem geven voldoende zou moeten zijn om fused zamasu te verslaan..
Volgens mij krijgen we ergens deze weken info over de nieuwe arc.quote:Op maandag 14 november 2016 14:34 schreef Odaiba het volgende:
Nou, geen idee wat we hierna weer gaan krijgen. De tournament waar Zeno het over had waarschijnlijk en dan is het over met DBS?
Ja, voelde wel erg gerushed aan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:07 schreef Michie_ het volgende:
Volgende arc krijgt Yamcha een powerboost en verslaat Zen-chan uit het niets.
Deze aflevering zou beter geweest zijn als hij uit twee delen bestaan had. Deel 1 Vegeto en in aflevering 2 leert Trunks de genki dama en verslaat vervolgens Zamasu.
Als je het met andere shonen vergelijkt vind ik de pace wel fijn voor de verandering, ik hoef voor super geen frieza esque gevecht die maar niet ophoud,daarbij kun je Zamasu natuurlijk altijd nog laten terugkomen in een volgende arc en de kerst periode gebruiken voor een evt special of voorbereidingen op een nieuwe arc.quote:
Mwah ik zou het eens zijn als de andere 70% van deze arc niet gigantisch sloom was. En dan de laatste episode was ineens weer te snel. Ik denk eigenlijk dat Toei gewoon geen idee heeft wat en hoe ze Dragonball moeten doen. Ik zie graag een studio als Bones of Madhouse Dragonball eens onderhanden nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het met andere shonen vergelijkt vind ik de pace wel fijn voor de verandering, ik hoef voor super geen frieza esque gevecht die maar niet ophoud,daarbij kun je Zamasu natuurlijk altijd nog laten terugkomen in een volgende arc en de kerst periode gebruiken voor een evt special of voorbereidingen op een nieuwe arc.
Ik vind dit weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het met andere shonen vergelijkt vind ik de pace wel fijn voor de verandering, ik hoef voor super geen frieza esque gevecht die maar niet ophoud,daarbij kun je Zamasu natuurlijk altijd nog laten terugkomen in een volgende arc en de kerst periode gebruiken voor een evt special of voorbereidingen op een nieuwe arc.
Die aflevering waarin Trunks Gohan bezocht, kon wat mij betreft gewoon weg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:14 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Mwah ik zou het eens zijn als de andere 70% van deze arc niet gigantisch sloom was. En dan de laatste episode was ineens weer te snel. Ik denk eigenlijk dat Toei gewoon geen idee heeft wat en hoe ze Dragonball moeten doen. Ik zie graag een studio als Bones of Madhouse Dragonball eens onderhanden nemen.
I can dream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |