quote:inbound rules
Op woensdag 4 december 2002 10:34 schreef sabyne het volgende:
Ik werk op het moment op een callcenter en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder zo'n rustige baan heb gehad,af en toe de telefoon op nemen en dat is het.........kom uitgerust thuis!!!!!!!!
Dus naast het feitelijke werk ben je bezig de programmeur te vierendelen, verbranden, af te zeiken..
quote:
Op woensdag 4 december 2002 10:34 schreef sabyne het volgende:
Ik werk op het moment op een callcenter en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder zo'n rustige baan heb gehad,af en toe de telefoon op nemen en dat is het.........kom uitgerust thuis!!!!!!!!
Dus zit ik hier nu mooi thuis te werken. Het grootste voordeel is nog wel dat ik hier in ieder geval lekkere koffie heb!
Alleen af en toe wil het wel eens spoken natuurlijk..dat hoort er dan ook weer bij, tot 23:00 een server op zijn lazer geven ofzo..
quote:Idem hier!!!
Op donderdag 5 december 2002 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
de ene dag werk ik me te pletter en de andere zit ik vooral te fokken
quote:Waar werk je dan als ik vragen mag??
Op woensdag 4 december 2002 10:53 schreef Musiquence het volgende:
Ik heb het (vandaag) pas rustig... ik bel vanuit de auto dat ik later kom in verband met de afsluiting van de A12 en mij word fijntjes verteld dat ik misschien beter van thuis uit kan werken!Dus zit ik hier nu mooi thuis te werken. Het grootste voordeel is nog wel dat ik hier in ieder geval lekkere koffie heb!
Mensen die het rustiger hebben I salute you
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |