SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij hard werkt kan je natuurlijk niet ontkennen maar wat je zegt, in de opbouw is het toch echt verschrikkelijkHij kaatst bijna alleen maar en dan vliegt die bal alle kanten op, had wel echt meer van hem verwacht toen ik hem twee jaar geleden zag
![]()
Deze winter gewoon proberen te slijten samen met Gudelj.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Package deal voor Frank, samen ophalen, 2 halen is 1 betalen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij brengt meer voordelen dan nadelen maar ik heb er liever andere spelers staan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.![]()
Klaassen linksbuiten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als het Peter maar niet op ideen brengt.quote:
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee vanaf nu is klaassen een vleugelflitser #voetbalzonequote:Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het Peter maar niet op ideen brengt.
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ff tweetenquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Meneer de aanvoerder wordt er toch niet uitgehaald.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meer
Denk dat we al heel blij mogen zijn dat Gudelj eruit is.Oh.![]()
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.![]()
Je mist eigenlijk nog de gele kaart voor uitbundig protesterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 03:40 schreef skysherrif het volgende:
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.![]()
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zo![]()
Ok Hansquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Alle Ajax spelers op het veld waren slechtDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had je gisteren maar moeten kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:01 schreef Tarado het volgende:
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zoDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
geen interesse, ik heb afgelopen vrijdag wel gezien maar dat kwam meer door anderen en toen vond ik hem zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Had je gisteren maar moeten kijken.
Maar goed het gaat er om wat voor waarde hij voor Ajax heeft als speler en dan blijf ik nog steeds bij m'n standpunt, ook uit vorm haalt hij altijd een voldoende, als de anderen dat ook zouden doen was het elftal al een stuk verder.![]()
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.
Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.
Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.![]()
Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlandsquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.
Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.
Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.![]()
Dan Schne.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlands![]()
Ik vind Klaassen dan sowieso niks maar ben jij niet van mening dat Ziyech beter is dan Klaassen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:01 schreef Tarado het volgende:
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zo![]()
Dat is geen mening, dat is een feit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen dan sowieso niks maar ben jij niet van mening dat Ziyech beter is dan Klaassen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eens, maar het schijnt nu mode te zijn om Klaassen door de mangel te halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:01 schreef Tarado het volgende:
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe klassificeer jij een echte Ajacied?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Leonos het volgende:
Haten op Klaassen![]()
De enige echte Ajacied van Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Neem je dan ook even de moeite om te lezen waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, maar het schijnt nu mode te zijn om Klaassen door de mangel te halen.![]()
Classificeer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe klassificeer jij een echte Ajacied?
Altijd alles geven voor je cluppie tog.![]()
Is het dramatiseren van Klaassen en het ophemelen van de prestaties van het gehele team niet iets wat in jouw straatje past dan?Ik heb de afgelopen wedstrijden mij prima vermaakt ja. Maar tegen de tegenstanders die maar enig kwaliteit in huis hebben kregen we het nog erg moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.
Ook is het best bijzonder te noemen dat je Sanchez als aanvoerder wilt hebben bij Ajax. Die jongen spreekt geen zin in het Engels en die zie jij als aanvoerder.![]()
Met het laatste stuk heb je overigens wel gewoon gelijk natuurlijk. Al zijn er wel meer spelers die niet in het ''systeem van Bosz'' passenGroot fan van User Wotte![]()
We moeten niet overdrijven, Klaassen komt gewoon veel te weinig in de bal, speelt verstoppertje voor grootste gedeelte. Gewoon eventjes rust geven, hoofd leeg. ADO-uit kan je hem prima missen. Desnoods speel je met NEMANJA GUDELJop zijn plek. Daarna tegen Celta en Feyenoord weer opstellen
![]()
Klaassen mag zeker wel een paar wedstrijden banken.
Is ook niet zo'n ramp. Na een paar wedstrijden faalt een ander vast weer.
Dan zijn we weer blij dat Davy 'm kan vervangen.
Maar voor nu ben ik wel even Klaassen moe. Hij saboteert alle kansen.wooblabalurg![]()
Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Leonos het volgende:
Haten op Klaassen![]()
De enige echte Ajacied van Ajax.![]()
Cwalificeer dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Classificeer?
Altijd alles geven voor je cluppie tog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je het hele jaar door met een man minder speelt eindig je ongetwijfeld lager.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen.![]()
Meer relevant is de ranglijst van dit seizoen zonder Klaassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gekwantificeerde inbreng pik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het hele jaar door met een man minder speelt eindig je ongetwijfeld lager.![]()
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen.wooblabalurg![]()
Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is de helft van de helft van de goals van Ajax.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 13:06:12 ]![]()
Je zou bijna denken dat Klaassen stiekem een spits is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is een helft van de helft van de goals van Ajax.
Slecht in de combinatie, net alsof je met 10 man speelt maar wel elke keer goals prikken.wooblabalurg![]()
Dat ik de rest misschien iets teveel ophemel, kan ik inkomen. Maar ook in de 'oude' opstelling was Klaassen zwaar onder de maat dit seizoen. Hij was samen met Gudelj een vreselijk duo waarbij Ajax zeker over het middenveld bar weinig kon doen. Nu Ziyech er is, valt het gebrek aan voetbal over het middenveld gelukkig weer mee. Maar Klaassen die zich van het spel onttrekt is een feit en als hij al aan de bal komt is het heel slecht. Hij heeft een realitycheck zoals Bazoer en Gudelj die hebben, nodig. Dat maakt ze alleen maar sterker, tenzij ze de weerbaarheid van een rietje hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het dramatiseren van Klaassen en het ophemelen van de prestaties van het gehele team niet iets wat in jouw straatje past dan?Ik heb de afgelopen wedstrijden mij prima vermaakt ja. Maar tegen de tegenstanders die maar enig kwaliteit in huis hebben kregen we het nog erg moeilijk hoor.Daar heb je gelijk in, maar hij is de onbetwiste speler die Ajax in zijn eentje achterin overeind houdt en ook naar voren het voortouw neemt. Momenteel kan je beter zo'n aanvoerder nemen dan een speler die al weken godvergeten slecht speelt.quote:Ook is het best bijzonder te noemen dat je Sanchez als aanvoerder wilt hebben bij Ajax. Die jongen spreekt geen zin in het Engels en die zie jij als aanvoerder.![]()
![]()
Sanchez had allang aanvoerder moeten zijn.
Er is er maar n de baas op het veld, en dat is Davinson.
Kun je die band wel aan Davy geven maar die heeft nu wel andere dingen om op te focussen.wooblabalurg![]()
Met een man meer op het middenveld hadden we zijn goals niet nodig gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is de helft van de helft van de goals van Ajax.![]()
5 ajacieden en 2 ex ajaciedentwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 15:21:53OPSTELLING JONG ORANJE: Van der Hart; Tete, Fosu-Mensah, Rekik, Brenet; Riedewald, Van de Beek, Bazoer; El Ghazi, Bergwijn, Botius; reageer retweet
![]()
![]()
El Ghazi mag echt blij zijn dat hij daar wel basis mag spelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
5 ajacieden en 2 ex ajaciedentwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 15:21:53OPSTELLING JONG ORANJE: Van der Hart; Tete, Fosu-Mensah, Rekik, Brenet; Riedewald, Van de Beek, Bazoer; El Ghazi, Bergwijn, Botius; reageer retweet
wooblabalurg![]()
Ik zou ook zo 1 2 3 niet weten wie beter is daar, karsdorp misschien zoals die gister speeldequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
El Ghazi mag echt blij zijn dat hij daar wel basis mag spelen.![]()
Het is heel treurig met buitens in Nederland he, en dan zijn dus Robben, Promes en Sneijder geblesseerd.![]()
Voor een opleidingsland lijkt de spoeling wel heel dun.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou ook zo 1 2 3 niet weten wie beter is daar, karsdorp misschien zoals die gister speelde![]()
Het is heel treurig met buitens in Nederland he, en dan zijn dus Robben, Promes en Sneijder geblesseerd.
Dat we na een falende El Ghazi geen talentvolle rechtsbuiten daar neer kunnen zetten zegt wel wat.wooblabalurg![]()
Ja maak lekker een buitenlandse speler aanvoerder die hier net 7 potjes speelt. Koekoek. Dan heb je als club echt geen trots meer.![]()
Sowieso, als je dat elftal ziet, dan is er nog vrij weinig reden tot optimisme over de toekomst van het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou ook zo 1 2 3 niet weten wie beter is daar, karsdorp misschien zoals die gister speelde![]()
Het is heel treurig met buitens in Nederland he, en dan zijn dus Robben, Promes en Sneijder geblesseerd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is te hopen dat Fosuh Mensah zich in de basis kan spelen en anders wordt verhuurd/verkocht waar hij wel wekelijks speelt. Tete vind ik een prima talent, maar zoals Karsdorp nu speelt is hij voor oranje overbodig, maar moet zeker in ajax 1 basis spelen... Rest is een beetje matig ja, van de beek toch niet echt de belofte kunnen waarmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, als je dat elftal ziet, dan is er nog vrij weinig reden tot optimisme over de toekomst van het Nederlandse voetbal.![]()
Zal vast al wel besproken zijn in het NL topic gisteravond, maar bruma moet er in deze vorm uit voor de Vrij.![]()
wat Tete tekort komt op aanvallend vlak, komt karsdorp verdedigend tekort imo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Fosuh Mensah zich in de basis kan spelen en anders wordt verhuurd/verkocht waar hij wel wekelijks speelt. Tete vind ik een prima talent, maar zoals Karsdorp nu speelt is hij voor oranje overbodig, maar moet zeker in ajax 1 basis spelen... Rest is een beetje matig ja, van de beek toch niet echt de belofte kunnen waarmaken.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Deed het gisteren toch zeker verdienstelijk tegen Frankrijk en als je ziet dat veel grote kansen gek genoeg kwamen van deze 21 jarige Feyenoorder.... laten staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat Tete tekort komt op aanvallend vlak, komt karsdorp verdedigend tekort imo.![]()
Ach maar aan de andere kant speelde Janssen twee jaar terug nog bij Almere City en dacht niemand eraan dat hij nu de spits van het Nederlands Elftal zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, als je dat elftal ziet, dan is er nog vrij weinig reden tot optimisme over de toekomst van het Nederlandse voetbal.
Zo kunnen bepaalde jeugdspelers ook ineens weer doorbreken waar je het niet verwacht.Oh.![]()
Het debuut van Fosuh Mensah was wel aardig vorig seizoen, maar zonder speeltijd kwijnt hij daar inderdaad gewoon weg op de bank. Tete is op zich een prima back, maar aanvallend is het nog niet zo bijzonder. Ik snap de voorliefde van Bosz voor Veltman op de vleugel ook niet echt. Die brengt aanvallend ook niet veel meer. Als Bazoer de draad weer oppakt zit er ook nog wel potentie in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Fosuh Mensah zich in de basis kan spelen en anders wordt verhuurd/verkocht waar hij wel wekelijks speelt. Tete vind ik een prima talent, maar zoals Karsdorp nu speelt is hij voor oranje overbodig, maar moet zeker in ajax 1 basis spelen... Rest is een beetje matig ja, van de beek toch niet echt de belofte kunnen waarmaken.
De zwakte ligt vooral voorin en in mindere mate op het middenveld. Goede vleugelspelers zijn er niet of nauwelijks.
Janssen is ook nog jong en vind ik wel een aardige centrumspits, maar zou toch lekker zijn als hij iets meer z'n draai zou vinden en een basisplaats zou krijgen bij de Spurs.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerlijk balletje ja, even kijken wat het nog geworden isquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker goaltje wel.
http://www.foxsports.nl/v(...)-cyprus-jong-oranje/
4 1 zie ik , maar we zijn niet gekwalificeerd![]()
zo is daaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker goaltje wel.
http://www.foxsports.nl/v(...)-cyprus-jong-oranje/![]()
En de goal van Bazoer met een geinige actie van Bergwijn vooraf.quote:
http://www.foxsports.nl/v(...)-cyprus-jong-oranje/![]()
Ze verdedigen nou niet echt geweldig ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de goal van Bazoer met een geinige actie van Bergwijn vooraf.
http://www.foxsports.nl/v(...)-cyprus-jong-oranje/
Maar Bazoer verdient weer eens een eerlijke kans.![]()
En Van de Beek ook, jeetje zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze verdedigen nou niet echt geweldig ofzo
Maar Bazoer verdient weer eens een eerlijke kans..
![]()
Die moet volgens mij doodkapot na zijn wanoptreden tegen Willem II.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Van de Beek ook, jeetje zeg.
![]()
Van Bosz of van andere menschen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die moet volgens mij doodkapot na zijn wanoptreden tegen Willem II.![]()
Jullie hoeven niet bang te zijn voor spreekkoren zondag want Dj Darkraver mag het liedje 'gaan met die banaan' niet spelen voorafgaand aan de wedstrijd.
Zonder wrijving geen glans![]()
Als je de beste speler aanvoerder maakt verlies je als club je trots?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
Ja maak lekker een buitenlandse speler aanvoerder die hier net 7 potjes speelt. Koekoek. Dan heb je als club echt geen trots meer.wooblabalurg![]()
Beiden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bosz of van andere menschen?![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3852-20.php#post625858quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bosz of van andere menschen?![]()
Ziyech - Bazoer
. SchneThose who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
De beste speler is zelden tot nooit aanvoerder. Dat draait om andere zaken. Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je de beste speler aanvoerder maakt verlies je als club je trots?![]()
Wat een flauwekul zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.![]()
![]()
Juventusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noem eens een topclub waar de beste speler achterin staat. Of subtop mag ook.![]()
Oneens. Zijn stuk voor stuk beter te vervangen dan onze Argentijnse vrienden. Al ga ik nog akkoord met Buffon.quote:![]()
https://streamable.com/wo4dquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech heeft 2x gescoord voor Marokko
2 penaltys
Speelde als controleur
Een panenka![]()
De 3e keer al dat ie dat doet voor Marokko,keepers trappen er telkens weer in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamable.com/wo4d
Een panenka
Had ook een paar heerlijke openingen.(al was het maar Canada)
Misschien iets voor bij Ajax (Klaassen op 10), Ziyech controleur beter dan op rechts![]()
Momenteel doet Ziyech het gewoon prima. Voor zeker 75% bij de goals van Ajax sinds zijn komst betrokken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 3e keer al dat ie dat doet voor Marokko,keepers trappen er telkens weer in.
Had ook een paar heerlijke openingen.(al was het maar Canada)
Misschien iets voor bij Ajax (Klaassen op 10), Ziyech controleur beter dan op rechts![]()
Dan hoef je niks te veranderen neequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel doet Ziyech het gewoon prima. Voor zeker 75% bij de goals van Ajax sinds zijn komst betrokken.![]()
Dat het niet gebruikelijk is wil niet zeggen dat je je moet doodschamen als een cv je beste speler isquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noem eens een topclub waar de beste speler achterin staat. Of subtop mag ook.![]()
![]()
Ziyech is wel gewoon onze beste speler op dit moment. Met Sanchez als goede tweede.
Al kan je die verschillende posities ook allemaal niet met elkaar vergelijken, dus het is onzin om te roepen dat je je moet doodschamen daarom.Oh.![]()
Zoals Sanchez nu speelt is hij echt de beste speler die we hebben,quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech is wel gewoon onze beste speler op dit moment. Met Sanchez als goede tweede.
Al kan je die verschillende posities ook allemaal niet met elkaar vergelijken, dus het is onzin om te roepen dat je je moet doodschamen daarom.
Maar ik houd me maar even in met dat ophemelen want we zien wat er met al die spelers gebeurt die gelijk "De beste x sinds x" zijn.![]()
Precies, riedewald tete en bazoer staan onderhand niet meer in de basis. Die zijn in de afgelopen 365 dagen als "onze beste speler geroemd".quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zoals Sanchez nu speelt is hij echt de beste speler die we hebben,
Maar ik houd me maar even in met dat ophemelen want we zien wat er met al die spelers gebeurt die gelijk "De beste x sinds x" zijn.![]()
Laten spelen en dat verkopen is wel beste optie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik hoop dat hij in de winter weggaat.![]()
Ja banken gaat ie wss toch niet, gewoon laten spelen dan maar hopen dat ie er nog een paar inramt en niet elke bal nu verneukt door een leuk kaatsje of over stapje. Scoorde ook in oranje en is daar basis, moet als aanvoerder gewoon 25 miljoen opleveren.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laten spelen en dat verkopen is wel beste optie.
Miss is ie ook gewoon onzeker toen hij besloot eens te zien wat forum fok en ajaxnetwerk vonden van al zijn goals die hij al maakte dit seizoen. Kwam wss van een koude kermis thuis![]()
En dat voor iemand waar we al genoeg andere opties voor hebben en niet eens zou komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al kan je die verschillende posities ook allemaal niet met elkaar vergelijken, dus het is onzin om te roepen dat je je moet doodschamen daarom.![]()
Telegraafquote:De rugblessure van Kasper Dolberg (19) valt mee. De spits van Ajax, die vanwege zijn klachten terugkeerde uit Denemarken, deed dinsdag alweer een groot deel van de training mee. Per dag wordt zijn trainingsarbeid opgevoerd.
Ajax was al op de hoogte van de rugblessure van Dolberg, voordat hij naar Jong Denemarken vertrok, wilde hem ook het liefst in Amsterdam houden, maar de Deense bondsarts wilde hem beoordelen. Die besloot dat het beter was in Amsterdam te revalideren.
Peter Bosz hoopt Dolberg zondag bij ADO Den Haag gewoon te kunnen opstellen. Ook internationals Jol Veltman, Nemanja Gudelj, Andre Onana en Vaclav Cerny trainden dinsdag alweer mee op De Toekomst.![]()
Stel liever de vraag wanneer hij verkocht wordt. Liefst samen met Gudelj. Dan gaat hier de vlag uit.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe. Durf. Je. Over. Onze. Aanvoerder. :Squote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel liever de vraag wanneer hij verkocht wordt. Liefst samen met Gudelj. Dan gaat hier de vlag uit.![]()
Gedurfd he, hihiquote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe. Durf. Je. Over. Onze. Aanvoerder. :S'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Natuurlijk heeft Ziyech veel potentie maar is bij Ajax (nog) niet zo belangrijk als Klaassen, ik zal het voetbal wel anders zien dan velen hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen dan sowieso niks maar ben jij niet van mening dat Ziyech beter is dan Klaassen?![]()
![]()
Wat maakt t uit wat andere clubs doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De beste speler is zelden tot nooit aanvoerder. Dat draait om andere zaken. Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.
En waarom moet je je dan doodschamen met een hele goede CV?
Je hebt een duidelijke mening maar waar die op gebaseerd is geen idee joh.
wooblabalurg![]()
De enige toegevoegde waarde van Klaassen in de laatste zes maanden (en misschien zelfs wel langer) is dat hij precies weet waar hij voor de goal op moet duiken, en zodoende gewoon best vaak het net vindt. Belangrijk voor het 'voetbalgedeelte' is hij helaas echt al een hele poos niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Ziyech veel potentie maar is bij Ajax (nog) niet zo belangrijk als Klaassen, ik zal het voetbal wel anders zien dan velen hier![]()
quote:quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel liever de vraag wanneer hij verkocht wordt. Liefst samen met Gudelj. Dan gaat hier de vlag uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik hoop dat hij in de winter weggaat.En Bazoer erin dan neem ik aan? Funfact: Klaassen dit seizoen: 9 goals en 4 assists (14 wedstrijden). Bazoer in zijn Ajax-carrire: 8 goals 5 assists (68 wedstrijden). Maar Klaassen kaatst wel eens een balletje verkeerd!!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe. Durf. Je. Over. Onze. Aanvoerder. :S![]()
En nu ben ik waarschijnlijk weer de scorebordjournalist, maar sommigen onderschatten het belang van het scorebord wel heel erg.![]()
Als je met 10 man speelt krijg je vaak ook meer goals tegen h.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En Bazoer erin dan neem ik aan? Funfact: Klaassen dit seizoen: 9 goals en 4 assists (14 wedstrijden). Bazoer in zijn Ajax-carrire: 8 goals 5 assists (68 wedstrijden). Maar Klaassen kaatst wel eens een balletje verkeerd!!![]()
En nu ben ik waarschijnlijk weer de scorebordjournalist, maar sommigen onderschatten het belang van het scorebord wel heel erg.
Klaassen doet goed z'n best om dat te compenseren.
Desondanks denk ik dat een tijdje banken hem goed zou doen.wooblabalurg![]()
Ik heb niet het idee dat Klaassen vaker z'n mannetje laat lopen dan Bazoer, maar ik kan er naast zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je met 10 man speelt krijg je vaak ook meer goals tegen h.
Klaassen doet goed z'n best om dat te compenseren.
Desondanks denk ik dat een tijdje banken hem goed zou doen.![]()
Ik bedoelde meer in aanvallende zin, het balverlies en het te lang door willen combineren.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Klaassen vaker z'n mannetje laat lopen dan Bazoer, maar ik kan er naast zitten.
We doen tik-tik-tik en dan komt Klaassen aan bal, ho bal weg.
Is geen ramp ofzo want hij maakt die belangrijke goals maar zijn wel vaak momenten dat ik denk hey jammer dat hij niet zo technisch begaafd is.wooblabalurg![]()
Dat heb ik ook wel inderdaad, maar roepen dat hij moet banken vind ik te makkelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in aanvallende zin, het balverlies en het te lang door willen combineren.
We doen tik-tik-tik en dan komt Klaassen aan bal, ho bal weg.
Is geen ramp ofzo want hij maakt die belangrijke goals maar zijn wel vaak momenten dat ik denk hey jammer dat hij niet zo technisch begaafd is.![]()
Dat valt dus wel mee maar hij is teveel bezig met het oplossen van fouten die anderen maken, dit gaat ten koste van z'n eigen spel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
De enige toegevoegde waarde van Klaassen in de laatste zes maanden (en misschien zelfs wel langer) is dat hij precies weet waar hij voor de goal op moet duiken, en zodoende gewoon best vaak het net vindt. Belangrijk voor het 'voetbalgedeelte' is hij helaas echt al een hele poos niet meer.![]()
Ik bedank Johan al op mijn blote knietjes dat Nemanja niet meer elke keer erin staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel inderdaad, maar roepen dat hij moet banken vind ik te makkelijk.wooblabalurg![]()
Waarvan zijn bijdrage in open spel: vijf goals, twee assists. Dat analyseert al een stuk beter. Waarvan nog eens twee goals voorgegeven zijn uit een hoge voorzet door Anwar El-Ghazi die nu ook zijn zegeningen telt op de bank.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En Bazoer erin dan neem ik aan? Funfact: Klaassen dit seizoen: 9 goals en 4 assists (14 wedstrijden). Bazoer in zijn Ajax-carrire: 8 goals 5 assists (68 wedstrijden). Maar Klaassen kaatst wel eens een balletje verkeerd!!![]()
En nu ben ik waarschijnlijk weer de scorebordjournalist, maar sommigen onderschatten het belang van het scorebord wel heel erg.
Een aanvallende middenvelder nota bene die voor net iets minder dan de helft zijn productie ziet teren op dood spel dit seizoen. Corners, penalty's reken ik gezellig mee. Ter vergelijking zijn statistieken vorig seizoen uit open spel: 13 goals, 8 assists op een totale productie van 15 goals, 10 assists. Ook nog door het hele seizoen door bestond de basis uit een vaste kern.
Niet om nu lullig te gaan doen, of zo. Maar je merkt aan alles dat hij een godvergeten moeite heeft om zich aan het open spel van Bosz aan te passen. En dat vind ik redelijk opvallend voor iemand die anderhalve maand geleden de gouden schoen in ontvangst mocht nemen. Hij moet een beetje op zelfexpeditie met freestylers als Ziyech, Younes en Traore om zich heen. Alleen Dolberg is voorin een beetje een klein houvastje. Hij wordt door bijna niemand serieus genomen in het veld getuige de bizar kleine stipjes in de passingsplotten. Het spartelt als een vis op het droge.
Zeker in de nieuwe opstelling laat hij momenteel vrij weinig zien en loopt hij met de ziel om de arm. En nu kan je dat allemaal gezellig bagatelliseren met je inderdaad leuke getalletjes van grotendeels de oude opstelling, maar er komt een dag dat tegenstanders een achilleshiel van Ajax vinden in de aanvalsopzet. Wat moet er gebeuren als een Ziyech of Traor een slechte dag heeft? Dan kan je je niet gezellig verschuilen in het spel en toch leuk teren op statistiekjes. Zo is voetbal niet. Door het seizoen heen kan zo'n zwakke schakel funest zijn. Misschien zelfs komende week al.![]()
Best opmerkelijk al die mensen hier die Klaassen op de bank willen hebben. Dat hoop ik als PSV-supporter ook.Vorig seizoen zag je al in de paar keer dat Klaassen niet meedeed, dat het meteen een stuk minder ging. Daarnaast gaat er een hoop scorend vermogen verloren. Ik zeg: doen.![]()
Vorig jaar was Klaassen verreweg onze beste man, maar dat is hij nu helaas nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Best opmerkelijk al die mensen hier die Klaassen op de bank willen hebben. Dat hoop ik als PSV-supporter ook.Vorig seizoen zag je al in de paar keer dat Klaassen niet meedeed, dat het meteen een stuk minder ging. Daarnaast gaat er een hoop scorend vermogen verloren. Ik zeg: doen.![]()
Vanaf de bank kan hij natuurlijk altijd nog erin komen, kijk maar naar El Ghazi.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Best opmerkelijk al die mensen hier die Klaassen op de bank willen hebben. Dat hoop ik als PSV-supporter ook.Vorig seizoen zag je al in de paar keer dat Klaassen niet meedeed, dat het meteen een stuk minder ging. Daarnaast gaat er een hoop scorend vermogen verloren. Ik zeg: doen.wooblabalurg![]()
Dat 'ie fouten van anderen oplost, door zijn werklust en loopvermogen, ben ik met je eens. In balbezit, en dus in aanvallend opzicht, heeft hij echter wel veel te veel balverlies.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee maar hij is teveel bezig met het oplossen van fouten die anderen maken, dit gaat ten koste van z'n eigen spel.![]()
Hij kan gewoon totaal niet mee in het combinatievoetbal, van zijn werklust kan je niks zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat 'ie fouten van anderen oplost, door zijn werklust en loopvermogen, ben ik met je eens. In balbezit, en dus in aanvallend opzicht, heeft hij echter wel veel te veel balverlies.![]()
Je trucje begint een beetje uit te werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe. Durf. Je. Over. Onze. Aanvoerder. :SBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik denk juist dat hij n van de beteren is in het combinatievoetbal en heel goed in (trainers)opdracht kan spelen, nu is de vraag of de anderen dat ook doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan gewoon totaal niet mee in het combinatievoetbal, van zijn werklust kan je niks zeggen natuurlijk![]()
Interessante theorie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij n van de beteren is in het combinatievoetbal en heel goed in (trainers)opdracht kan spelen, nu is de vraag of de anderen dat ook doen.wooblabalurg![]()
Prima postquote:.
Om alleen open spel goals mee te tellen vind ik niet zo sterk. We bejubelen ook Ziyechs assists uit corners en vrije trappen. Klaassen heeft er juist een aantal penalty's onder extreem hoge druk ingeschoten, dat had ik bijvoorbeeld al niemand anders zien doen bij het huidige Ajax, en zker niet de huidige alternatieven voor Klaassen (te weten Bazoer, Gudelj en Sinkgraven). BTW, hij heeft toch niet 2 van zijn 4 assists uit gesloten spel?quote:[..]
Waarvan zijn bijdrage in open spel: vijf goals, twee assists. Dat analyseert al een stuk beter. Waarvan nog eens twee goals voorgegeven zijn uit een hoge voorzet door Anwar El-Ghazi die nu ook zijn zegeningen telt op de bank.
Een aanvallende middenvelder nota bene die voor net iets minder dan de helft zijn productie ziet teren op dood spel dit seizoen. Corners, penalty's reken ik gezellig mee. Ter vergelijking zijn statistieken vorig seizoen uit open spel: 13 goals, 8 assists op een totale productie van 15 goals, 10 assists. Ook nog door het hele seizoen door bestond de basis uit een vaste kern.Als Ziyech of Traor een slechte dag heeft, is Klaassen juist iemand waar je op kan terugvallen, veel meer dan op de alternatieven van Klaassen. En wellicht komt dan juist de Klaassen van vorig jaar naar boven.quote:Niet om nu lullig te gaan doen, of zo. Maar je merkt aan alles dat hij een godvergeten moeite heeft om zich aan het open spel van Bosz aan te passen. En dat vind ik redelijk opvallend voor iemand die anderhalve maand geleden de gouden schoen in ontvangst mocht nemen. Hij moet een beetje op zelfexpeditie met freestylers als Ziyech, Younes en Traore om zich heen. Alleen Dolberg is voorin een beetje een klein houvastje. Hij wordt door bijna niemand serieus genomen in het veld getuige de bizar kleine stipjes in de passingsplotten. Het spartelt als een vis op het droge.
Zeker in de nieuwe opstelling laat hij momenteel vrij weinig zien en loopt hij met de ziel om de arm. En nu kan je dat allemaal gezellig bagatelliseren met je inderdaad leuke getalletjes van grotendeels de oude opstelling, maar er komt een dag dat tegenstanders een achilleshiel van Ajax vinden in de aanvalsopzet. Wat moet er gebeuren als een Ziyech of Traor een slechte dag heeft? Dan kan je je niet gezellig verschuilen in het spel en toch leuk teren op statistiekjes. Zo is voetbal niet. Door het seizoen heen kan zo'n zwakke schakel funest zijn. Misschien zelfs komende week al.
En Klaassens rol gaat verder dan dat. Ik weet dat jij er allergisch voor bent, maar je hebt wel degelijk een fanatieke leider nodig die voorop gaat in de strijd. Een kern van spelers met een sterke mentaliteit die bestand zijn tegen tegenslag. Op dit moment vind ik Ziyech en Klaassen erg mooi complementair op het middenveld, waarbij Klaassen wellicht juist weer nog wat aanvallender moet worden opgesteld om in de eindfase zich met een aanval te bemoeien.
Overigens heb ik ook nog steeds de hoop dat Sinkgraven eindelijk serieus stappen gaat zetten. Maar na bijna twee jaar en twee trainers die hem niet op het middenveld zetten, is het voor hem nu wel vijf voor 12 om geen Andersen 2 te worden.![]()
Vorig jaar was er juist vergelijkbare kritiek op Klaassen. Die verstomde wat na het samengaan van het wegvallen van prestaties en Klaassen (waar ziener tompsv naar refereerde), maar kwam later ook weer terug. Het is nu alleen iets saillanter geworden vanwege zijn veranderde rol.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar was Klaassen verreweg onze beste man, maar dat is hij nu helaas niet![]()
Heb je gelijk in.Ik overdreef wat. Maar je snapt wat ik bedoel. Een verdediger is makkelijker vervangbaar en levert ook minder op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat het niet gebruikelijk is wil niet zeggen dat je je moet doodschamen als een cv je beste speler is![]()
Mwa misschien dat hij het wel beter ziet dan anderen, maar het is toch vaak Klaassen die met een beroerde pass/aanname/kaats de bal verliestquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij n van de beteren is in het combinatievoetbal en heel goed in (trainers)opdracht kan spelen, nu is de vraag of de anderen dat ook doen.![]()
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt, een verdediger als Sanchez is naar mijn mening lastig te vervangen, zeker voor een club in de Eredivisie. Lekker man, zo'n verdedigerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.Ik overdreef wat. Maar je snapt wat ik bedoel. Een verdediger is makkelijker vervangbaar en levert ook minder op.Zien we veel te weinig
![]()
Klaassen gaat dus helemaal niet voorop in de strijd. In balbezit speelt hij verstoppertje. Hij sloft dan over het veld richting een tegenstander zodat hij de bal niet krijgt. Ik heb een aantal wedstrijden puur en alleen naar Klaassen gekeken. Je fokt jezelf helemaal op als je hem verstoppetje ziet spelen. De statistieken bewijzen dit ook nog eens. Wisselen die man.. al is het alleen maar voor 1 wedstrijd om hem wakker te schudden.![]()
Nou ja, als Ajax de bal niet heeft is Klaassen best nuttig. In die zin gaat hij wel voorop in de strijd, hij staat positioneel dan goed, zet goed druk. Maar aan de bal speel je bijna met 10 man op dit moment helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:48 schreef Mavcovic het volgende:
Klaassen gaat dus helemaal niet voorop in de strijd. In balbezit speelt hij verstoppertje. Hij sloft dan over het veld richting een tegenstander zodat hij de bal niet krijgt. Ik heb een aantal wedstrijden puur en alleen naar Klaassen gekeken. Je fokt jezelf helemaal op als je hem verstoppetje ziet spelen. De statistieken bewijzen dit ook nog eens. Wisselen die man.. al is het alleen maar voor 1 wedstrijd om hem wakker te schudden.![]()
Luitjes. De 23st komt ons aller Ajax naar mijn stad, dus allemaal er over eens dat het de eerste thuisnederlaag van en voor de stadion club uit Rotterdam-Zuid wordt?Ik zeg als dat zo is, dat dan de weg naar de landstitel is ingezet.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 09:55:03 ]![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
waarvan akte.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes. De 23st komt ons aller Ajax naar mijn stad, dus allemaal er over eens dat het de eerste thuisnederlaag van en voor de stadion club uit Rotterdam-Zuid wordt?Ik zeg als dat zo is, dat dan de weg naar de landstitel is ingezet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als Ajax van eigen kracht uitgaat zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:54 schreef Iwanius het volgende:
![]()
Bedankt Iwanius, ga je de andere topics ook nog even langs.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Oh.![]()
Hmm bijzonder.quote:
Aan de ene kant lijkt het mij nog steeds niet echt serieus. Hoeveel gaat het opleveren? Maar aan de andere kant, het zou best wel eens beter kunnen zijn dan de Ere divisie.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
je zal mij niet horen zeggen dat hij nu in vorm is maar dat hij er niks van kan ben ik het ook niet mee eens, wat mij betreft mag hij op 6 met Ziyech en Bazoer er voorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwa misschien dat hij het wel beter ziet dan anderen, maar het is toch vaak Klaassen die met een beroerde pass/aanname/kaats de bal verliest![]()
En dan Riedewald ipv Viergever. Overigens zegt niemand hier dat Klaassen er niets van kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zal mij niet horen zeggen dat hij nu in vorm is maar dat hij er niks van kan ben ik het ook niet mee eens, wat mij betreft mag hij op 6 met Ziyech en Bazoer er voor![]()
Dat is een beetje hetzelfde als een prijs voor minst vieze kakkerlak.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:16 schreef Brammess het volgende:
Nouri gouden stier van de Jupiler LeagueEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van Gaal krijgt dat wel op poten, zo'n Atlantic league.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Moeten ze eerst van Gaal terug halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lees dat Mike weer een geheel objectief interview met Riedewald hield, maar daar trapte Riedewald niet in.
Effe het hele interview zoeken. Mikeafgod.![]()
Mike is wel een beetje klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Mike weer een geheel objectief interview met Riedewald hield, maar daar trapte Riedewald niet in.
Effe het hele interview zoeken. Mikeafgod.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima teksten van Riedewald.quote:Het voetballeven lachte Jairo Riedewald (20) toe. Tot Ajax-PEC Zwolle (5-1), op zaterdag 24 september. "Vanaf dat moment zit ik op de bank”, aldus de Ajacied.
De linkspoot was een jaar geleden in Turkije in het ’grote’ Oranje de uitblinkende linksback, startte dit seizoen als linker centrale verdediger en werd door Peter Bosz na Go Ahead Eagles-Ajax (0-3) gebombardeerd tot enig echte controlerende middenvelder in de selectie. "Maar toch speel ik niet”, baalt Riedewald, die zijn club tussendoor in de Europa League drie punten bij Panathinaikos bezorgde.
Donderslag
Zijn reserverol kwam voor de Ajax-speler als een donderslag bij heldere hemel. "In de bekerwedstrijd tegen Willem II wilde de trainer (Bosz, red.) wat reserves aan het werk zien en kreeg een aantal andere basisspelers en ik rust.” Lachend als een boer met kiespijn: "Maar na vier wedstrijden ben ik nu wel uitgerust, hoor. Nee, ik heb nooit om uitleg gevraagd. Waarom niet? Ik wil niet klagen, ga gewoon nog harder vechten voor een basisplaats”, zegt de speler van Jong Oranje.
Toch is zijn (tijdelijke) rol op het tweede plan een streep door de rekening voor het product van de eigen opleiding. "Mijn multifunctionaliteit was altijd mijn kracht, maar nu speel ik door de enorme concurrentie op geen van die drie posities. Al heb ik voor dit seizoen eerlijk aangegeven dat ik het niet zo zag zitten om linksback te spelen en dat ik me op links-centraal en het middenveld wilde richten. Maar als ik me via de linksbackplaats weer terug in het elftal kan spelen, moeten we het daar nog maar eens over hebben.”
Grootse plannen
Riedewald houdt de focus op zichzelf. "Met Kenny Tete en Riechedly Bazoer kwamen we vorig seizoen vast in het eerste en hadden we dit jaar grootse plannen om iets moois neer te zetten. Nu zit het even tegen en moeten we elkaar steunen op moeilijke dagen en motiveren om het de trainer ng moeilijker te maken. Ik weet zeker dat we hem zullen overtuigen dat we gewoon in het elftal horen.”![]()
valt nog mee dat Mike het niet compleet herschreven heeft.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete - Veltman - Sanchez - Riedewald
is gewoon onze beste verdediging. Punt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Alles eromheen is wel vermakelijk. Lekker dramatiseren alsof de carrire van Riedewald zowat naar de tyfus is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
valt nog mee dat Mike het niet compleet herschreven heeft.![]()
heb ook het idee, volgens mij hebben we het er daar wel vaker over gehad, dat het meer de media is (met name types als Mike) die het doen voorkomen alsof een bazoer, riedewald, tete en ghazi weg willen en enorm ontevreden zijn. Terwijl die jongens zelf gewoon hun plekkie willen heroveren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles eromheen is wel vermakelijk. Lekker dramatiseren alsof de carrire van Riedewald zowat naar de tyfus is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Telegraaf zit gewoon diep in de reedt van Overmars en de slijmballetjes die zo lekker hard werken. Alles wordt geschreven naar hun stemming. Niet zo gek dat werd gelekt, zelfs toen Gudelj wel in de basiself stond, dat de ploeg meer zekerheidjes wilde. Het wordt tijd dat ze echt eens iets daarop gaan verzinnen. Die rotte figuren zou je gewoon meteen moeten verkopen en alleen mensen aan moeten trekken die wel weerbaar en vastberaden zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb ook het idee, volgens mij hebben we het er daar wel vaker over gehad, dat het meer de media is (met name types als Mike) die het doen voorkomen alsof een bazoer, riedewald, tete en ghazi weg willen en enorm ontevreden zijn. Terwijl die jongens zelf gewoon hun plekkie willen heroveren.
Het is ronduit triest hoe Bosz ondanks zijn waarschuwingen is weggezet in de maand augustus.![]()
Het is natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat spelers als Riedewald, Tete en Bazoer op de bank zitten en dat onder meer Viergever, Sinkgraven en Schone wel spelen. Al vind ik Riedewald dan nog de minste van de 3, Tete hoort er zeker in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles eromheen is wel vermakelijk. Lekker dramatiseren alsof de carrire van Riedewald zowat naar de tyfus is.![]()
Riedewald wil helaas geen linksback spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Catch22- het volgende:
Tete - Veltman - Sanchez - Riedewald
is gewoon onze beste verdediging. Punt.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Bazoer heeft een tijd lang niets laten zien of liep beter gezegd gewoon te lanterfanten in de periode dat De Boer nog coach was. Tete heeft inderdaad vrij weinig misdaan en in mijn optiek heeft Riedewald ook niet veel misdaan. Hij had eerder pech dat hij met bedroevend slechte halfspelers moest werken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat spelers als Riedewald, Tete en Bazoer op de bank zitten en dat onder meer Viergever, Sinkgraven en Schone wel spelen. Al vind ik Riedewald dan nog de minste van de 3, Tete hoort er zeker in.
De keuze voor Viergever snap ik compleet niet. Sinkgraven doet het lang niet onverdienstelijk, om maar eens tegendraads te doen. Aan de bal is het een zeer functionele speler, af en toe wat ongelukkig op sommige momenten maar dat gebeurt. Logischerwijs gaat hij er gewoon uit op termijn.
Schne doet het momenteel ook gewoon prima en daar valt heel weinig op af te dingen. Al zullen we tegen Celta de Vigo en Feyenoord zien hoe hij daadwerkelijk is, want drie jaar geleden ging het op een goed niveau helemaal mis met hem als controleur.
Momenteel zou ik buiten het terugzetten van Tete en Riedewald alleen Klaassen vervangen. Al heb ik daar al eerder een betoog over gehouden, dus dat bespaar ik je.![]()
vind dat helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat spelers als Riedewald, Tete en Bazoer op de bank zitten en dat onder meer Viergever, Sinkgraven en Schone wel spelen. Al vind ik Riedewald dan nog de minste van de 3, Tete hoort er zeker in.
Schone doet het meer dan uitstekend en zorgt echt wel voor wat ervaring op het veld.
Viergever kan je over twisten omdat hij gewoon niet het niveau heeft dat je bij ajax zoekt, maar doet het gewoon redelijk goed nu.
Bazoer heeft een paar weken echt dramatisch gespeeld, dan is het logisch dat je gaat banken.
Tete moet er wel gewoon in natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lees dat artikel nog eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Riedewald wil helaas geen linksback spelen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
heeft altijd geroepen dat niet te willen. Nu staat hij er voor open omdat hij zich gewoonweg graag terug wil vechten in het eerste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm, in een ander artikel las ik dat niet.
Bankzitten is killing op zijn leeftijd, dat weet hij ook.
Maar het is nog steeds niet zijn voorkeur. Zo begreep ik het.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij had Ajax een clausule dat ze hem voor een fooitje over konden nemen als Newcastle niet promoveert, maar die gaan dat heel erg makkelijk wel doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Het huren van Krul is ook compleet belachelijk geweest heals je hem nou had gekocht oke
![]()
Vind het wel lekker om een goede keeper achter de hand te hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Het huren van Krul is ook compleet belachelijk geweest heals je hem nou had gekocht oke
Boer kan ook wel maar toch niet een half seizoen, mocht Onana uitvallen.wooblabalurg![]()
Het valt nu goed uit omdat Onana het prima doet, maar als je aan het begin had gezegd dat we tot november met Onana op doel zouden spelen was er moord en brand geschreeuwd. Wat mij betreft blijft Onana ook gewoon staan, tenzij we Krul ook echt overnemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het wel lekker om een goede keeper achter de hand te hebben.
Boer kan ook wel maar toch niet een half seizoen, mocht Onana uitvallen.![]()
Hij trainde van de week al mee. Heeft op de facebook gestaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
Blessure Traore. Is Dolberg al fit of missen we al onze goede aanvallers?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Precies, dat Onana voldoet is een meevaller, dat kon op voorhand moeilijk bepaald worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het valt nu goed uit omdat Onana het prima doet, maar als je aan het begin had gezegd dat we tot november met Onana op doel zouden spelen was er moord en brand geschreeuwd. Wat mij betreft blijft Onana ook gewoon staan, tenzij we Krul ook echt overnemen.
Daarom vind ik het ook niet zo'n ramp, zolang we een fitte keeper hebben die het goed doet.wooblabalurg![]()
Hoelang is Traor eruit dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
Blessure Traore. Is Dolberg al fit of missen we al onze goede aanvallers?Oh.![]()
Hopelijk doen ze allebei gewoon mee dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij trainde van de week al mee. Heeft op de facebook gestaan![]()
Traore en Dolberg gewoon fit voor zondagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Krul over een maandje helemaal fit is, is dat denk ik best prima hoor. Zeker na de winterstop, als de prijzen worden verdeeld, is het wel fijn om een keeper van dat formaat te hebben. Voor Onana zijn dit hele nuttige wedstrijden en dit is zeker goed voor zijn ontwikkeling. Na dit seizoen kan dan worden gekeken wat wijsheid is. Krul kopen, vol voor Onana gaan, een andere doelman halen..![]()
Nick Viergever de nieuwe Fabio Cannavaroquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Davinson Snchez de nieuwe Sergio Ramos lees ik.Oh.![]()
Nemanja Gudelj de nieuwe terreinknecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nick Viergever de nieuwe Fabio CannavaroVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Onana de nieuwe Victor Krosquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nick Viergever de nieuwe Fabio CannavaroRED ONS HENNIEGOD![]()
Beter dan Ramos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Davinson Snchez de nieuwe Sergio Ramos lees ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat zou echt heerlijk naar mijn werk gaan op maandag dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord de nieuwe kampioen.
Oke dit gaat te ver
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als Ziyech daar een hattrick maakt zal dan weer de hele Kuip gaan applaudisseren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4Oh.![]()
Ik verwacht een verliespot na een zware week, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tijden als 2006-07quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4![]()
![]()
Echt nul kans dat dat gebeurd. Al is het maar omdat er waarschijnlijk weinig gescoord gaat worden. Verwacht eerder 1-0, 0-0, 1-1, 0-1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4![]()
Nee dit zullen ze wel gaan winnen mag ik hopen.quote:
De komende weken nog genoeg potjes waar we punten zullen laten liggen met Feyenoord en AZ-uitOh.![]()
AZ uit ben ik niet bang voor. Feyenoord uit is een gelijkspel primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit zullen ze wel gaan winnen mag ik hopen.
De komende weken nog genoeg potjes waar we punten zullen laten liggen met Feyenoord en AZ-uit![]()
Klopt, zeker met in het achterhoofd dat we daarvoor nog naar Vigo moeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AZ uit ben ik niet bang voor. Feyenoord uit is een gelijkspel prima
Al zou het mooi zijn als we ze weer terug op aarde kunnen zetten.Oh.![]()
Waarom niet, Ajax is wel de enige die er dichtbij kan komen. PSV wordt alleen maar minder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord de nieuwe kampioen.
Oke dit gaat te ver![]()
PSV zit nu in een mindere fase maar komen ook echt wel weer terug. Vorig jaar verloren ze ook veel onnodige punten in deze fase en uiteindelijk ging het lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom niet, Ajax is wel de enige die er dichtbij kan komen. PSV wordt alleen maar minder.Oh.![]()
vorig jaar ging het pas lopen met van ginkel, die is er nu niet maar ze afschrijven lijkt me ook wat vroegquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zit nu in een mindere fase maar komen ook echt wel weer terug. Vorig jaar verloren ze ook veel onnodige punten in deze fase en uiteindelijk ging het lopen.![]()
Wat ben ik blij dat Ajax Siem niet heeft genomen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tja wie weet wat ze er in de winter dan nog bij halen, en die Oekraner kan misschien nog wel belangrijk worden voor ze.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig jaar ging het pas lopen met van ginkel, die is er nu niet maar ze afschrijven lijkt me ook wat vroegOh.![]()
PSV draait prima, in elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander. Kansen afmaken is echt het enige probleem.![]()
Dus dan draaien ze niet prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV draait prima, in elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander. Kansen afmaken is echt het enige probleem.![]()
Dat is een beetje een semantische discussie, maar bij PSV lijkt kansen missen wel een beetje een chronisch probleem te zijn, en niet gewoon toeval.quote:![]()
Een elftal met de gebroeders de jong in de basis is gewoon niet zo goed. Zeker als Siem op het middenveld staat.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Daarom Klaassen gewoon lekker in de basis laten staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje een semantische discussie, maar bij PSV lijkt kansen missen wel een beetje een chronisch probleem te zijn, en niet gewoon toeval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En tete.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima opstelling, wel jammer dat Riedegod weer moet bankenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
En Bazoerquote:
Maar goed, hopelijk staan ze erin bij Celta-uit. Mogen best spelers sparen daar voor Feyenoord daarna![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima opstelling, wel jammer dat Riedegod weer moet bankenJa die mogen er wel snel in komen. En liefst ook Bazoer nog.quote:Oh.![]()
Voor celta mag ik hopen dat we geen schone en sink hebben nee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja die mogen er wel snel in komen. En liefst ook Bazoer nog.
Doe dan 4giver op LB. Riedewald centraal met GOD en tete RB. BazoerDIPBOY op cvm.AFCA
Schne op VM moet je niet doen tegen Celta en Feyenoord nee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor celta mag ik hopen dat we geen schone en sink hebben nee.
Doe dan 4giver op LB. Riedewald centraal met GOD en tete RB. BazoerDIPBOY op cvm.
Maar ik zie Bosz dit toch doen.Oh.![]()
Tegen Celta gewoon Dijks weer erin, Riedewald op 6, Gudelj voor FYSIEK EN KRACHT, Dolberg maar rusten. Tete erin![]()
Als Gudelj en Dijks er allebei weer in staan ga ik niet kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen Celta gewoon Dijks weer erin, Riedewald op 6, Gudelj voor FYSIEK EN KRACHT, Dolberg maar rusten. Tete erinOh.![]()
Hou mijn hart vast voor zometeen. ADO kennende vliegen ze er als halve mongolen in en geven ze 300%.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En spreekkoren richting Sanchezquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hou mijn hart vast voor zometeen. ADO kennende vliegen ze er als halve mongolen in en geven ze 300%.![]()
dat zal ze lerenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Gudelj en Dijks er allebei weer in staan ga ik niet kijken.![]()
Ajax 5 zat. wil hun wel hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze dan meteen hun contract inleveren.![]()
Dat zal me verbazenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax 5 zat. wil hun wel hebbenOh.![]()
WE ZIJN LOS! HET LEK IS BOVEN. VERKRACHTINGS WORDEN GEZETquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Daarom dus altijd Klaassen opstellen.quote:
De assist is gelijk de reden waarom schone beter is dan riedewald nu.
Sowieso speelt schone zo lekker. Lekker simpel en efficintHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hij is weer in vorm inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso speelt schone zo lekker. Lekker simpel en efficint
Treurnis alom ook weer.. oerwoudgeluiden all over the place.![]()
![]()
Inderdaad #teamklaassenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom Klaassen gewoon lekker in de basis laten staan.![]()
Heeft gewoon goede techniek. Heeft niet de snelheid of de actie om op RB te staan, maar als er niet enorm veel verdedigend werk vereist wordt vult hij de VM positie prima in.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso speelt schone zo lekker. Lekker simpel en efficintVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Deed ie prima, al werd hij er wel vrij makkelijk uitgelopen, vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
Heerlijke goal. Maar Snchez ook weer met een tackle waarvan je gaat.
Oogt wel beetje broos achterin.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Pirlo-rol past hem wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso speelt schone zo lekker. Lekker simpel en efficint![]()
Tja, met Sinkgraven op LB, Schne op VM en Viergever die vaak mee opkomt is dat ook wel het risico dat je neemt. FC anti-Frank zeg maar.quote:
Ziyech onzichtbaar en Traore lijkt vooral bezig met pleintjesvoetbal zonder enig doel, ook op eigen helft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traor en Ziyech zijn vandaag echt heel slechtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En weer vreselijk slecht in de afronding. Ziyech ook trouwens met zijn schot net, dat ben je niet van hem gewend.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ziyech onzichtbaar en Traore lijkt vooral bezig met pleintjesvoetbal zonder enig doel, ook op eigen helft.Oh.![]()
Maar toch zie ik bij vlagen best aardige dingen.
Sowieso wat een weelde vergeleken met Frank voetbal.Oh.![]()
Beide vleugelspitsen zitten er niet lekker in imo. Lekker Cerny en Ghazi een kans geven nu, slechter kan het welhaast nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Muah El Ghazi is ook niet veel, maar Cerny wil ik wel even zien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:36 schreef Catch22- het volgende:
Beide vleugelspitsen zitten er niet lekker in imo. Lekker Cerny en Ghazi een kans geven nu, slechter kan het welhaast nietOh.![]()
Ziyech is echt een miskoop op langer termijn, zou niet vreemd vinden dat hij verhuurd gaat worden in winter.![]()
Hoe de fuck hebben we die Sanchez zo goedkoop kunnen halen en een vijfjarig contract kunnen geven. Veruit beste verdediger in de eredivisie![]()
Vaker gaan vissen daar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:42 schreef Ooku het volgende:
Hoe de fuck hebben we die Sanchez zo goedkoop kunnen halen en een vijfjarig contract kunnen geven. Veruit beste verdediger in de eredivisieOh.![]()
Waarom zou dat een miskoop zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:42 schreef KingRadler het volgende:
Ziyech is echt een miskoop op langer termijn, zou niet vreemd vinden dat hij verhuurd gaat worden in winter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft Traore nooit geleerd zijn lichaam over de bal te houden ofzo?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Misschien laat Anwar het dit keer wel zien
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Die kan uitstekend alcoholvrije biertjes promoten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Abed het volgende:
Misschien laat Anwar het dit keer wel zien
0,0%, rendement.![]()
Volgens Guus Hiddink kunnen mensen uit dat continent niet zo goed mikken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef Ludachrist het volgende:
Heeft Traore nooit geleerd zijn lichaam over de bal te houden ofzo?![]()
Zijn anders genoeg kinderen daar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Guus Hiddink kunnen mensen uit dat continent niet zo goed mikken.![]()
Ja maar liever in deze wedstrijd dan de volgende tweequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Je hoopt dat 3 spelers in elk geval niet invallen. Ze staan inmiddels allemaal in het veld.![]()
Kans is vrij groot dat Gudelj en Dijks spelen tegen die kakkies.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar liever in deze wedstrijd dan de volgende twee![]()
Op basis van?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kans is vrij groot dat Gudelj en Dijks spelen tegen die kakkies.![]()
Ziyech dramatisch vandaagCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Complete onzin natuurlijk. Hooguit Dijks.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gooi ik mezelf van de Erasmusbrug.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
9e overwinning op rij vandaag. Niets speciaals gezien maar was gewoon degelijk. Goed genoeg tegen Ado. Davy wel wat beter dan afgelopen weken.![]()
Waarom? Sinkgraven doet het prima op linksback, zal ook wel blijven staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Complete onzin natuurlijk. Hooguit Dijks.
En Bosz is niet zo van het aanpassen aan de tegenstander, dat was meer iets voor Frank.Oh.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
FC Frank weer verloren vandaag, zie ik.Doet me aan iets denken.quote:“Nadat we op voorsprong kwamen kregen we veel ruimte, maar we verloren ons hoofd en vergaten te voetballen”
“Daar kijken we morgen naar. Deze nederlaag is erg vervelend, want we hebben zeventig minuten lang gecontroleerd”Oh.![]()
Wel door blundersquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
FC Frank weer verloren vandaag, zie ik.
AFCA
Dit is misschien de moeilijkste week van het seizoen. Niet echt eerlijk om "daarop te wachten"?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eerst de komende twee wedstrijden maar afwachten voor we al te blij gaan doen.Charlie: How's it going in there?
Er bestaat ook een urban legend dat er fok users zijn die hem missen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die expres worden gemaakt
Spelers pruimen die gek gewoon niet meerCharlie: How's it going in there?
Natuurlijk wel, gewoon benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden in wedstrijden met weerstand.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is misschien de moeilijkste week van het seizoen. Niet echt eerlijk om "daarop te wachten"?Oh.![]()
Zeg nou geen rare dingen jongen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gooi ik mezelf van de Erasmusbrug.![]()
Die zijn vast en zeker ook fan van jongens zoals Gudelj en consortenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er bestaat ook een urban legend dat er fok users zijn die hem missen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Celta is een maatje groter en verliezen in de Kuip is ook niet heel erg vreemd. Alles minder dan 2 keer verlies is gewoon redelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden in wedstrijden met weerstand.Charlie: How's it going in there?
Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden in wedstrijden met weerstand.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.AFCA
Dat hoeft niet. Moet je zelf het initiatief nemen en houden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.Charlie: How's it going in there?
Celta gaat vast met een B-team spelen dus dan is Ajax echt niet kansloos.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Celta is een maatje groter en verliezen in de Kuip is ook niet heel erg vreemd. Alles minder dan 2 keer verlies is gewoon redelijk.
Kansloos tegen Feyenoord zijn we ook niet want we hebben gewoon beter materiaal.Oh.![]()
Tete maar opstellen dan voor de verdediging.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.Oh.![]()
Gewoon een prima reeks dit met beter voetbal en een positievere aanpak dan de afgelopen jaren.
Denk dat Frank nu ook bij Inter bewijst een te moeilijk denkende coach te zijn met veel te veel instructies voor zijn spelers.
Jammer dat Feyenoord vandaag wat mazzelt en nog geen steek heeft laten vallen. Volgende week vooral niet verliezen, anders is het gat al wel enorm.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat Celta met een b-team? Als je 6 punten verwacht kun je beter een week gaan slapen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Celta gaat vast met een B-team spelen dus dan is Ajax echt niet kansloos.
Kansloos tegen Feyenoord zijn we ook niet want we hebben gewoon beter materiaal.Charlie: How's it going in there?
Jep.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doel je met de vijftien miljoen op de vCL?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: