abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2016 @ 10:43:59 #1
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165868647
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Nouri
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff

pi_165868718
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:43 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat hij hard werkt kan je natuurlijk niet ontkennen maar wat je zegt, in de opbouw is het toch echt verschrikkelijk :') Hij kaatst bijna alleen maar en dan vliegt die bal alle kanten op, had wel echt meer van hem verwacht toen ik hem twee jaar geleden zag
Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.
pi_165870136
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.
Deze winter gewoon proberen te slijten samen met Gudelj.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_165870483
Package deal voor Frank, samen ophalen, 2 halen is 1 betalen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165876026
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_165876609
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.
Hij brengt meer voordelen dan nadelen maar ik heb er liever andere spelers staan.
  maandag 10 oktober 2016 @ 19:50:18 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165878618
Klaassen linksbuiten :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165878741
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Als het Peter maar niet op ideen brengt.
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 10 oktober 2016 @ 20:01:05 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165878947
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als het Peter maar niet op ideen brengt.
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?
Nee vanaf nu is klaassen een vleugelflitser #voetbalzone
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165881469
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Nu rechtsbuiten
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:14:20 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165881777
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meer
pi_165885783
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meer
Ff tweeten
  maandag 10 oktober 2016 @ 23:57:08 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165887310
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meneer de aanvoerder wordt er toch niet uitgehaald.

Denk dat we al heel blij mogen zijn dat Gudelj eruit is.
Oh.
pi_165888244
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.
pi_165888625
Klaassen was niet eens de slechtste gisteren, zegt ook wel wat.
pi_165888630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:40 schreef skysherrif het volgende:
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.
Je mist eigenlijk nog de gele kaart voor uitbundig protesteren
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:01:33 #17
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165888654
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zo
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:07:50 #18
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165888685
Alle Ajax spelers op het veld waren slecht
pi_165888706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Alle Ajax spelers op het veld waren slecht
Ok Hans
pi_165888710
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:01 schreef Tarado het volgende:
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zo
Had je gisteren maar moeten kijken.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:15:24 #21
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165888739
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Had je gisteren maar moeten kijken.
geen interesse, ik heb afgelopen vrijdag wel gezien maar dat kwam meer door anderen en toen vond ik hem zeker niet slecht.

Maar goed het gaat er om wat voor waarde hij voor Ajax heeft als speler en dan blijf ik nog steeds bij m'n standpunt, ook uit vorm haalt hij altijd een voldoende, als de anderen dat ook zouden doen was het elftal al een stuk verder.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:20:51 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165889289
Tegen ADO kan je hem prima passeren, dan kan hij zich mentaal opladen voor Feyenoord-uit
pi_165890484
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.

Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.

Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:09:50 #24
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165890790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.

Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.

Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.
Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlands
pi_165890818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlands
Dan Schne.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:20:56 #26
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165890952
quote:
Ik vind Klaassen dan sowieso niks maar ben jij niet van mening dat Ziyech beter is dan Klaassen?
pi_165891718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik vind Klaassen dan sowieso niks maar ben jij niet van mening dat Ziyech beter is dan Klaassen?
Dat is geen mening, dat is een feit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_165892229
quote:
Eens, maar het schijnt nu mode te zijn om Klaassen door de mangel te halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_165892321
Haten op Klaassen :')
De enige echte Ajacied van Ajax.
pi_165892371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan Schne.
:')
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:37:47 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165892377
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Leonos het volgende:
Hoe klassificeer jij een echte Ajacied?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_165892402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Eens, maar het schijnt nu mode te zijn om Klaassen door de mangel te halen.
Neem je dan ook even de moeite om te lezen waarom?
pi_165892439
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe klassificeer jij een echte Ajacied?
Classificeer?
Altijd alles geven voor je cluppie tog.
pi_165892497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:

Is het dramatiseren van Klaassen en het ophemelen van de prestaties van het gehele team niet iets wat in jouw straatje past dan?Ik heb de afgelopen wedstrijden mij prima vermaakt ja. Maar tegen de tegenstanders die maar enig kwaliteit in huis hebben kregen we het nog erg moeilijk hoor.

Ook is het best bijzonder te noemen dat je Sanchez als aanvoerder wilt hebben bij Ajax. Die jongen spreekt geen zin in het Engels en die zie jij als aanvoerder. :D

Met het laatste stuk heb je overigens wel gewoon gelijk natuurlijk. Al zijn er wel meer spelers die niet in het ''systeem van Bosz'' passen
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:48:19 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165892513
We moeten niet overdrijven, Klaassen komt gewoon veel te weinig in de bal, speelt verstoppertje voor grootste gedeelte. Gewoon eventjes rust geven, hoofd leeg. ADO-uit kan je hem prima missen. Desnoods speel je met NEMANJA GUDELJ :r op zijn plek. Daarna tegen Celta en Feyenoord weer opstellen
pi_165892599
Klaassen mag zeker wel een paar wedstrijden banken.
Is ook niet zo'n ramp. Na een paar wedstrijden faalt een ander vast weer.
Dan zijn we weer blij dat Davy 'm kan vervangen.
Maar voor nu ben ik wel even Klaassen moe. Hij saboteert alle kansen.
wooblabalurg
pi_165892633
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Leonos het volgende:
Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:59:44 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165892653
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

Classificeer?
Altijd alles geven voor je cluppie tog.
Cwalificeer dan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:59:50 #39
436595 Sked
Zonnestraal
pi_165892656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Tering, ben het eens met Leonos. Zou de ranglijst van vorig seizoen wel eens willen zien zonder de bijdrage van Klaassen.
Als je het hele jaar door met een man minder speelt eindig je ongetwijfeld lager.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:00:26 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165892663
quote:

[..]

Meer relevant is de ranglijst van dit seizoen zonder Klaassen.
pi_165892665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:59 schreef Sked het volgende:

[..]

Als je het hele jaar door met een man minder speelt eindig je ongetwijfeld lager.
Gekwantificeerde inbreng pik.
pi_165892667
quote:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
wooblabalurg
pi_165892682
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is de helft van de helft van de goals van Ajax.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 13:06:12 ]
pi_165892713
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is een helft van de helft van de goals van Ajax.
Je zou bijna denken dat Klaassen stiekem een spits is.
Slecht in de combinatie, net alsof je met 10 man speelt maar wel elke keer goals prikken.
wooblabalurg
pi_165892716
Waarvan 3 keer de 1-0.
pi_165893067
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Is het dramatiseren van Klaassen en het ophemelen van de prestaties van het gehele team niet iets wat in jouw straatje past dan?Ik heb de afgelopen wedstrijden mij prima vermaakt ja. Maar tegen de tegenstanders die maar enig kwaliteit in huis hebben kregen we het nog erg moeilijk hoor.
Dat ik de rest misschien iets teveel ophemel, kan ik inkomen. Maar ook in de 'oude' opstelling was Klaassen zwaar onder de maat dit seizoen. Hij was samen met Gudelj een vreselijk duo waarbij Ajax zeker over het middenveld bar weinig kon doen. Nu Ziyech er is, valt het gebrek aan voetbal over het middenveld gelukkig weer mee. Maar Klaassen die zich van het spel onttrekt is een feit en als hij al aan de bal komt is het heel slecht. Hij heeft een realitycheck zoals Bazoer en Gudelj die hebben, nodig. Dat maakt ze alleen maar sterker, tenzij ze de weerbaarheid van een rietje hebben.
quote:
Ook is het best bijzonder te noemen dat je Sanchez als aanvoerder wilt hebben bij Ajax. Die jongen spreekt geen zin in het Engels en die zie jij als aanvoerder. :D
Daar heb je gelijk in, maar hij is de onbetwiste speler die Ajax in zijn eentje achterin overeind houdt en ook naar voren het voortouw neemt. Momenteel kan je beter zo'n aanvoerder nemen dan een speler die al weken godvergeten slecht speelt.
pi_165893368
Sanchez had allang aanvoerder moeten zijn.
Er is er maar n de baas op het veld, en dat is Davinson.
Kun je die band wel aan Davy geven maar die heeft nu wel andere dingen om op te focussen.
wooblabalurg
pi_165894376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Dit seizoen ook alweer 5 uit 8. Dat is de helft van de helft van de goals van Ajax.
Met een man meer op het middenveld hadden we zijn goals niet nodig gehad.
pi_165894782
Ajaxshowtimecom twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 15:21:53 OPSTELLING JONG ORANJE: Van der Hart; Tete, Fosu-Mensah, Rekik, Brenet; Riedewald, Van de Beek, Bazoer; El Ghazi, Bergwijn, Botius; reageer retweet
5 ajacieden en 2 ex ajacieden :)
pi_165894953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
Ajaxshowtimecom twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 15:21:53 OPSTELLING JONG ORANJE: Van der Hart; Tete, Fosu-Mensah, Rekik, Brenet; Riedewald, Van de Beek, Bazoer; El Ghazi, Bergwijn, Botius; reageer retweet
5 ajacieden en 2 ex ajacieden :)
El Ghazi mag echt blij zijn dat hij daar wel basis mag spelen.
wooblabalurg
pi_165895009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:

[..]

El Ghazi mag echt blij zijn dat hij daar wel basis mag spelen.
Ik zou ook zo 1 2 3 niet weten wie beter is daar, karsdorp misschien zoals die gister speelde _O-

Het is heel treurig met buitens in Nederland he, en dan zijn dus Robben, Promes en Sneijder geblesseerd.
pi_165895108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zou ook zo 1 2 3 niet weten wie beter is daar, karsdorp misschien zoals die gister speelde _O-

Het is heel treurig met buitens in Nederland he, en dan zijn dus Robben, Promes en Sneijder geblesseerd.
Voor een opleidingsland lijkt de spoeling wel heel dun.
Dat we na een falende El Ghazi geen talentvolle rechtsbuiten daar neer kunnen zetten zegt wel wat.
wooblabalurg
pi_165895652
Ja maak lekker een buitenlandse speler aanvoerder die hier net 7 potjes speelt. Koekoek. Dan heb je als club echt geen trots meer.
pi_165895668
Donny maakt de 1 - 0 *O*
pi_165895777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Sowieso, als je dat elftal ziet, dan is er nog vrij weinig reden tot optimisme over de toekomst van het Nederlandse voetbal.
pi_165895842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso, als je dat elftal ziet, dan is er nog vrij weinig reden tot optimisme over de toekomst van het Nederlandse voetbal.
Het is te hopen dat Fosuh Mensah zich in de basis kan spelen en anders wordt verhuurd/verkocht waar hij wel wekelijks speelt. Tete vind ik een prima talent, maar zoals Karsdorp nu speelt is hij voor oranje overbodig, maar moet zeker in ajax 1 basis spelen... Rest is een beetje matig ja, van de beek toch niet echt de belofte kunnen waarmaken.
pi_165895857
Zal vast al wel besproken zijn in het NL topic gisteravond, maar bruma moet er in deze vorm uit voor de Vrij.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:29:28 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165895865
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Fosuh Mensah zich in de basis kan spelen en anders wordt verhuurd/verkocht waar hij wel wekelijks speelt. Tete vind ik een prima talent, maar zoals Karsdorp nu speelt is hij voor oranje overbodig, maar moet zeker in ajax 1 basis spelen... Rest is een beetje matig ja, van de beek toch niet echt de belofte kunnen waarmaken.
wat Tete tekort komt op aanvallend vlak, komt karsdorp verdedigend tekort imo.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165895893
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

wat Tete tekort komt op aanvallend vlak, komt karsdorp verdedigend tekort imo.
Deed het gisteren toch zeker verdienstelijk tegen Frankrijk en als je ziet dat veel grote kansen gek genoeg kwamen van deze 21 jarige Feyenoorder.... laten staan.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:31:30 #61
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165895897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach maar aan de andere kant speelde Janssen twee jaar terug nog bij Almere City en dacht niemand eraan dat hij nu de spits van het Nederlands Elftal zou zijn.

Zo kunnen bepaalde jeugdspelers ook ineens weer doorbreken waar je het niet verwacht.
Oh.
pi_165895970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het debuut van Fosuh Mensah was wel aardig vorig seizoen, maar zonder speeltijd kwijnt hij daar inderdaad gewoon weg op de bank. Tete is op zich een prima back, maar aanvallend is het nog niet zo bijzonder. Ik snap de voorliefde van Bosz voor Veltman op de vleugel ook niet echt. Die brengt aanvallend ook niet veel meer. Als Bazoer de draad weer oppakt zit er ook nog wel potentie in.
De zwakte ligt vooral voorin en in mindere mate op het middenveld. Goede vleugelspelers zijn er niet of nauwelijks.
Janssen is ook nog jong en vind ik wel een aardige centrumspits, maar zou toch lekker zijn als hij iets meer z'n draai zou vinden en een basisplaats zou krijgen bij de Spurs.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:42:58 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165897083
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:18 schreef skysherrif het volgende:
Donny maakt de 1 - 0 *O*
Lekker goaltje wel.

http://www.foxsports.nl/v(...)-cyprus-jong-oranje/
pi_165897409
quote:
Heerlijk balletje ja, even kijken wat het nog geworden is

4 1 zie ik , maar we zijn niet gekwalificeerd
pi_165897788
quote:
zo is daa
pi_165897819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

zo is daa
En de goal van Bazoer met een geinige actie van Bergwijn vooraf.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:01:03 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165898046
Klaassen oprotten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165898187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En de goal van Bazoer met een geinige actie van Bergwijn vooraf.
Ze verdedigen nou niet echt geweldig ofzo :')

Maar Bazoer verdient weer eens een eerlijke kans.
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:12:24 #71
35723 crew  GGMM
pi_165898213
Knap, tegen jong Cyprus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165898252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:12 schreef GGMM het volgende:
Knap, tegen jong Cyprus.
Daarom is het zo zonde dat ze die eindtoernooien niet halen.
pi_165898268
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:10 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ze verdedigen nou niet echt geweldig ofzo :')

Maar Bazoer verdient weer eens een eerlijke kans.
En Van de Beek ook, jeetje zeg :{.
pi_165898396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En Van de Beek ook, jeetje zeg :{.
Die moet volgens mij doodkapot na zijn wanoptreden tegen Willem II.
pi_165898470
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:23 schreef Brammess het volgende:

[..]

Die moet volgens mij doodkapot na zijn wanoptreden tegen Willem II.
Van Bosz of van andere menschen?
pi_165898889
Jullie hoeven niet bang te zijn voor spreekkoren zondag want Dj Darkraver mag het liedje 'gaan met die banaan' niet spelen voorafgaand aan de wedstrijd. 8)7
Zonder wrijving geen glans
pi_165899004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
Ja maak lekker een buitenlandse speler aanvoerder die hier net 7 potjes speelt. Koekoek. Dan heb je als club echt geen trots meer.
Als je de beste speler aanvoerder maakt verlies je als club je trots?
wooblabalurg
pi_165899026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Beiden.
pi_165899137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3852-20.php#post625858
pi_165901789
Ziyech - Bazoer
. Schne
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.
pi_165902136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als je de beste speler aanvoerder maakt verlies je als club je trots?
De beste speler is zelden tot nooit aanvoerder. Dat draait om andere zaken. Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:04:34 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165902226
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]
Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.
Wat een flauwekul zeg :D
pi_165902870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat een flauwekul zeg :D
Noem eens een topclub waar de beste speler achterin staat. Of subtop mag ook.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:40:15 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_165903215
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Juventus
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:40:38 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165903225
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Juventus
Funny because it's true
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165903275
Ziyech heeft 2x gescoord voor Marokko
2 penaltys

Speelde als controleur
pi_165903327
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Juventus
Oneens. Zijn stuk voor stuk beter te vervangen dan onze Argentijnse vrienden. Al ga ik nog akkoord met Buffon.
pi_165903472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech heeft 2x gescoord voor Marokko
2 penaltys

Speelde als controleur
https://streamable.com/wo4d

Een panenka
pi_165903676
quote:
De 3e keer al dat ie dat doet voor Marokko,keepers trappen er telkens weer in.

Had ook een paar heerlijke openingen.(al was het maar Canada)
Misschien iets voor bij Ajax (Klaassen op 10), Ziyech controleur beter dan op rechts
pi_165903719
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De 3e keer al dat ie dat doet voor Marokko,keepers trappen er telkens weer in.

Had ook een paar heerlijke openingen.(al was het maar Canada)
Misschien iets voor bij Ajax (Klaassen op 10), Ziyech controleur beter dan op rechts
Momenteel doet Ziyech het gewoon prima. Voor zeker 75% bij de goals van Ajax sinds zijn komst betrokken.
pi_165903850
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Momenteel doet Ziyech het gewoon prima. Voor zeker 75% bij de goals van Ajax sinds zijn komst betrokken.
Dan hoef je niks te veranderen nee
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:43:30 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165904437
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat het niet gebruikelijk is wil niet zeggen dat je je moet doodschamen als een cv je beste speler is :D
pi_165904684
Ziyech is wel gewoon onze beste speler op dit moment. Met Sanchez als goede tweede.

Al kan je die verschillende posities ook allemaal niet met elkaar vergelijken, dus het is onzin om te roepen dat je je moet doodschamen daarom.
Oh.
pi_165904742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech is wel gewoon onze beste speler op dit moment. Met Sanchez als goede tweede.

Al kan je die verschillende posities ook allemaal niet met elkaar vergelijken, dus het is onzin om te roepen dat je je moet doodschamen daarom.
Zoals Sanchez nu speelt is hij echt de beste speler die we hebben,

Maar ik houd me maar even in met dat ophemelen want we zien wat er met al die spelers gebeurt die gelijk "De beste x sinds x" zijn.
pi_165905761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:10 schreef Brammess het volgende:

[..]

Zoals Sanchez nu speelt is hij echt de beste speler die we hebben,

Maar ik houd me maar even in met dat ophemelen want we zien wat er met al die spelers gebeurt die gelijk "De beste x sinds x" zijn.
Precies, riedewald tete en bazoer staan onderhand niet meer in de basis. Die zijn in de afgelopen 365 dagen als "onze beste speler geroemd".
pi_165905763
Wanneer gaat Klaassen banken?
pi_165905765
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik hoop dat hij in de winter weggaat.
pi_165905766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 05:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Laten spelen en dat verkopen is wel beste optie.
pi_165905767
Maakt wel wat doelpunten soms.
pi_165905768
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Laten spelen en dat verkopen is wel beste optie.
Ja banken gaat ie wss toch niet, gewoon laten spelen dan maar hopen dat ie er nog een paar inramt en niet elke bal nu verneukt door een leuk kaatsje of over stapje. Scoorde ook in oranje en is daar basis, moet als aanvoerder gewoon 25 miljoen opleveren.

Miss is ie ook gewoon onzeker toen hij besloot eens te zien wat forum fok en ajaxnetwerk vonden van al zijn goals die hij al maakte dit seizoen. Kwam wss van een koude kermis thuis
pi_165905772
30 miljoen moet wel lukken toch?
pi_165905902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

En dat voor iemand waar we al genoeg andere opties voor hebben en niet eens zou komen.
pi_165905976
Telegraaf
quote:
De rugblessure van Kasper Dolberg (19) valt mee. De spits van Ajax, die vanwege zijn klachten terugkeerde uit Denemarken, deed dinsdag alweer een groot deel van de training mee. Per dag wordt zijn trainingsarbeid opgevoerd.

Ajax was al op de hoogte van de rugblessure van Dolberg, voordat hij naar Jong Denemarken vertrok, wilde hem ook het liefst in Amsterdam houden, maar de Deense bondsarts wilde hem beoordelen. Die besloot dat het beter was in Amsterdam te revalideren.

Peter Bosz hoopt Dolberg zondag bij ADO Den Haag gewoon te kunnen opstellen. Ook internationals Jol Veltman, Nemanja Gudelj, Andre Onana en Vaclav Cerny trainden dinsdag alweer mee op De Toekomst.
pi_165906310
quote:
Stel liever de vraag wanneer hij verkocht wordt. Liefst samen met Gudelj. Dan gaat hier de vlag uit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_165906359
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:25 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Stel liever de vraag wanneer hij verkocht wordt. Liefst samen met Gudelj. Dan gaat hier de vlag uit.
Hoe. Durf. Je. Over. Onze. Aanvoerder. :S
pi_165906441
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gedurfd he, hihi
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:28:42 #107
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165906777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Ziyech veel potentie maar is bij Ajax (nog) niet zo belangrijk als Klaassen, ik zal het voetbal wel anders zien dan velen hier :)
pi_165906843
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De beste speler is zelden tot nooit aanvoerder. Dat draait om andere zaken. Je mag je ook doodschamen als een cv je beste speler is trouwens.
Wat maakt t uit wat andere clubs doen?

En waarom moet je je dan doodschamen met een hele goede CV?

Je hebt een duidelijke mening maar waar die op gebaseerd is geen idee joh. :D
wooblabalurg
pi_165906891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Ziyech veel potentie maar is bij Ajax (nog) niet zo belangrijk als Klaassen, ik zal het voetbal wel anders zien dan velen hier :)
De enige toegevoegde waarde van Klaassen in de laatste zes maanden (en misschien zelfs wel langer) is dat hij precies weet waar hij voor de goal op moet duiken, en zodoende gewoon best vaak het net vindt. Belangrijk voor het 'voetbalgedeelte' is hij helaas echt al een hele poos niet meer.
pi_165906897
quote:
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:25 schreef StarGazer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 05:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

quote:

[..]

En Bazoer erin dan neem ik aan? Funfact: Klaassen dit seizoen: 9 goals en 4 assists (14 wedstrijden). Bazoer in zijn Ajax-carrire: 8 goals 5 assists (68 wedstrijden). Maar Klaassen kaatst wel eens een balletje verkeerd!! :'(

En nu ben ik waarschijnlijk weer de scorebordjournalist, maar sommigen onderschatten het belang van het scorebord wel heel erg.
pi_165906960
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En Bazoer erin dan neem ik aan? Funfact: Klaassen dit seizoen: 9 goals en 4 assists (14 wedstrijden). Bazoer in zijn Ajax-carrire: 8 goals 5 assists (68 wedstrijden). Maar Klaassen kaatst wel eens een balletje verkeerd!! :'(

En nu ben ik waarschijnlijk weer de scorebordjournalist, maar sommigen onderschatten het belang van het scorebord wel heel erg.
Als je met 10 man speelt krijg je vaak ook meer goals tegen h.
Klaassen doet goed z'n best om dat te compenseren.
Desondanks denk ik dat een tijdje banken hem goed zou doen.
wooblabalurg
pi_165907100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als je met 10 man speelt krijg je vaak ook meer goals tegen h.
Klaassen doet goed z'n best om dat te compenseren.
Desondanks denk ik dat een tijdje banken hem goed zou doen.
Ik heb niet het idee dat Klaassen vaker z'n mannetje laat lopen dan Bazoer, maar ik kan er naast zitten.
pi_165907148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat Klaassen vaker z'n mannetje laat lopen dan Bazoer, maar ik kan er naast zitten.
Ik bedoelde meer in aanvallende zin, het balverlies en het te lang door willen combineren.
We doen tik-tik-tik en dan komt Klaassen aan bal, ho bal weg.
Is geen ramp ofzo want hij maakt die belangrijke goals maar zijn wel vaak momenten dat ik denk hey jammer dat hij niet zo technisch begaafd is.
wooblabalurg
pi_165907178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer in aanvallende zin, het balverlies en het te lang door willen combineren.
We doen tik-tik-tik en dan komt Klaassen aan bal, ho bal weg.
Is geen ramp ofzo want hij maakt die belangrijke goals maar zijn wel vaak momenten dat ik denk hey jammer dat hij niet zo technisch begaafd is.
Dat heb ik ook wel inderdaad, maar roepen dat hij moet banken vind ik te makkelijk.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:05:15 #115
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165907304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef Fargo het volgende:

[..]

De enige toegevoegde waarde van Klaassen in de laatste zes maanden (en misschien zelfs wel langer) is dat hij precies weet waar hij voor de goal op moet duiken, en zodoende gewoon best vaak het net vindt. Belangrijk voor het 'voetbalgedeelte' is hij helaas echt al een hele poos niet meer.
Dat valt dus wel mee maar hij is teveel bezig met het oplossen van fouten die anderen maken, dit gaat ten koste van z'n eigen spel.
pi_165907316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel inderdaad, maar roepen dat hij moet banken vind ik te makkelijk.
Ik bedank Johan al op mijn blote knietjes dat Nemanja niet meer elke keer erin staat.
wooblabalurg
pi_165907380
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarvan zijn bijdrage in open spel: vijf goals, twee assists. Dat analyseert al een stuk beter. Waarvan nog eens twee goals voorgegeven zijn uit een hoge voorzet door Anwar El-Ghazi die nu ook zijn zegeningen telt op de bank.

Een aanvallende middenvelder nota bene die voor net iets minder dan de helft zijn productie ziet teren op dood spel dit seizoen. Corners, penalty's reken ik gezellig mee. Ter vergelijking zijn statistieken vorig seizoen uit open spel: 13 goals, 8 assists op een totale productie van 15 goals, 10 assists. Ook nog door het hele seizoen door bestond de basis uit een vaste kern.

Niet om nu lullig te gaan doen, of zo. Maar je merkt aan alles dat hij een godvergeten moeite heeft om zich aan het open spel van Bosz aan te passen. En dat vind ik redelijk opvallend voor iemand die anderhalve maand geleden de gouden schoen in ontvangst mocht nemen. Hij moet een beetje op zelfexpeditie met freestylers als Ziyech, Younes en Traore om zich heen. Alleen Dolberg is voorin een beetje een klein houvastje. Hij wordt door bijna niemand serieus genomen in het veld getuige de bizar kleine stipjes in de passingsplotten. Het spartelt als een vis op het droge.

Zeker in de nieuwe opstelling laat hij momenteel vrij weinig zien en loopt hij met de ziel om de arm. En nu kan je dat allemaal gezellig bagatelliseren met je inderdaad leuke getalletjes van grotendeels de oude opstelling, maar er komt een dag dat tegenstanders een achilleshiel van Ajax vinden in de aanvalsopzet. Wat moet er gebeuren als een Ziyech of Traor een slechte dag heeft? Dan kan je je niet gezellig verschuilen in het spel en toch leuk teren op statistiekjes. Zo is voetbal niet. Door het seizoen heen kan zo'n zwakke schakel funest zijn. Misschien zelfs komende week al.
pi_165907445

Het heeft geen idee.
pi_165907455
Best opmerkelijk al die mensen hier die Klaassen op de bank willen hebben. Dat hoop ik als PSV-supporter ook.Vorig seizoen zag je al in de paar keer dat Klaassen niet meedeed, dat het meteen een stuk minder ging. Daarnaast gaat er een hoop scorend vermogen verloren. Ik zeg: doen.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:17:13 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165907531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Best opmerkelijk al die mensen hier die Klaassen op de bank willen hebben. Dat hoop ik als PSV-supporter ook.Vorig seizoen zag je al in de paar keer dat Klaassen niet meedeed, dat het meteen een stuk minder ging. Daarnaast gaat er een hoop scorend vermogen verloren. Ik zeg: doen.
Vorig jaar was Klaassen verreweg onze beste man, maar dat is hij nu helaas niet
pi_165907568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Vanaf de bank kan hij natuurlijk altijd nog erin komen, kijk maar naar El Ghazi.
wooblabalurg
pi_165907569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat valt dus wel mee maar hij is teveel bezig met het oplossen van fouten die anderen maken, dit gaat ten koste van z'n eigen spel.
Dat 'ie fouten van anderen oplost, door zijn werklust en loopvermogen, ben ik met je eens. In balbezit, en dus in aanvallend opzicht, heeft hij echter wel veel te veel balverlies.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:31:00 #123
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165907724
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat 'ie fouten van anderen oplost, door zijn werklust en loopvermogen, ben ik met je eens. In balbezit, en dus in aanvallend opzicht, heeft hij echter wel veel te veel balverlies.
Hij kan gewoon totaal niet mee in het combinatievoetbal, van zijn werklust kan je niks zeggen natuurlijk
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:55:06 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165908114
quote:

[..]

Je trucje begint een beetje uit te werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:00:11 #125
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165908198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij kan gewoon totaal niet mee in het combinatievoetbal, van zijn werklust kan je niks zeggen natuurlijk
Ik denk juist dat hij n van de beteren is in het combinatievoetbal en heel goed in (trainers)opdracht kan spelen, nu is de vraag of de anderen dat ook doen.
pi_165908241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk juist dat hij n van de beteren is in het combinatievoetbal en heel goed in (trainers)opdracht kan spelen, nu is de vraag of de anderen dat ook doen.
Interessante theorie.
wooblabalurg
pi_165908870
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:

Prima post ^O^.
quote:
[..]

Waarvan zijn bijdrage in open spel: vijf goals, twee assists. Dat analyseert al een stuk beter. Waarvan nog eens twee goals voorgegeven zijn uit een hoge voorzet door Anwar El-Ghazi die nu ook zijn zegeningen telt op de bank.

Een aanvallende middenvelder nota bene die voor net iets minder dan de helft zijn productie ziet teren op dood spel dit seizoen. Corners, penalty's reken ik gezellig mee. Ter vergelijking zijn statistieken vorig seizoen uit open spel: 13 goals, 8 assists op een totale productie van 15 goals, 10 assists. Ook nog door het hele seizoen door bestond de basis uit een vaste kern.
Om alleen open spel goals mee te tellen vind ik niet zo sterk. We bejubelen ook Ziyechs assists uit corners en vrije trappen. Klaassen heeft er juist een aantal penalty's onder extreem hoge druk ingeschoten, dat had ik bijvoorbeeld al niemand anders zien doen bij het huidige Ajax, en zker niet de huidige alternatieven voor Klaassen (te weten Bazoer, Gudelj en Sinkgraven). BTW, hij heeft toch niet 2 van zijn 4 assists uit gesloten spel?
quote:
Niet om nu lullig te gaan doen, of zo. Maar je merkt aan alles dat hij een godvergeten moeite heeft om zich aan het open spel van Bosz aan te passen. En dat vind ik redelijk opvallend voor iemand die anderhalve maand geleden de gouden schoen in ontvangst mocht nemen. Hij moet een beetje op zelfexpeditie met freestylers als Ziyech, Younes en Traore om zich heen. Alleen Dolberg is voorin een beetje een klein houvastje. Hij wordt door bijna niemand serieus genomen in het veld getuige de bizar kleine stipjes in de passingsplotten. Het spartelt als een vis op het droge.

Zeker in de nieuwe opstelling laat hij momenteel vrij weinig zien en loopt hij met de ziel om de arm. En nu kan je dat allemaal gezellig bagatelliseren met je inderdaad leuke getalletjes van grotendeels de oude opstelling, maar er komt een dag dat tegenstanders een achilleshiel van Ajax vinden in de aanvalsopzet. Wat moet er gebeuren als een Ziyech of Traor een slechte dag heeft? Dan kan je je niet gezellig verschuilen in het spel en toch leuk teren op statistiekjes. Zo is voetbal niet. Door het seizoen heen kan zo'n zwakke schakel funest zijn. Misschien zelfs komende week al.
Als Ziyech of Traor een slechte dag heeft, is Klaassen juist iemand waar je op kan terugvallen, veel meer dan op de alternatieven van Klaassen. En wellicht komt dan juist de Klaassen van vorig jaar naar boven.

En Klaassens rol gaat verder dan dat. Ik weet dat jij er allergisch voor bent, maar je hebt wel degelijk een fanatieke leider nodig die voorop gaat in de strijd. Een kern van spelers met een sterke mentaliteit die bestand zijn tegen tegenslag. Op dit moment vind ik Ziyech en Klaassen erg mooi complementair op het middenveld, waarbij Klaassen wellicht juist weer nog wat aanvallender moet worden opgesteld om in de eindfase zich met een aanval te bemoeien.

Overigens heb ik ook nog steeds de hoop dat Sinkgraven eindelijk serieus stappen gaat zetten. Maar na bijna twee jaar en twee trainers die hem niet op het middenveld zetten, is het voor hem nu wel vijf voor 12 om geen Andersen 2 te worden.
pi_165909720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vorig jaar was Klaassen verreweg onze beste man, maar dat is hij nu helaas niet
Vorig jaar was er juist vergelijkbare kritiek op Klaassen. Die verstomde wat na het samengaan van het wegvallen van prestaties en Klaassen (waar ziener tompsv naar refereerde), maar kwam later ook weer terug. Het is nu alleen iets saillanter geworden vanwege zijn veranderde rol.
pi_165911280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat het niet gebruikelijk is wil niet zeggen dat je je moet doodschamen als een cv je beste speler is :D
Heb je gelijk in.Ik overdreef wat. Maar je snapt wat ik bedoel. Een verdediger is makkelijker vervangbaar en levert ook minder op.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:13:09 #130
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165916341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mwa misschien dat hij het wel beter ziet dan anderen, maar het is toch vaak Klaassen die met een beroerde pass/aanname/kaats de bal verliest
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:15:48 #131
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165916383
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.Ik overdreef wat. Maar je snapt wat ik bedoel. Een verdediger is makkelijker vervangbaar en levert ook minder op.
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt, een verdediger als Sanchez is naar mijn mening lastig te vervangen, zeker voor een club in de Eredivisie. Lekker man, zo'n verdediger :9~ Zien we veel te weinig
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:48:16 #132
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_165920812
Klaassen gaat dus helemaal niet voorop in de strijd. In balbezit speelt hij verstoppertje. Hij sloft dan over het veld richting een tegenstander zodat hij de bal niet krijgt. Ik heb een aantal wedstrijden puur en alleen naar Klaassen gekeken. Je fokt jezelf helemaal op als je hem verstoppetje ziet spelen. De statistieken bewijzen dit ook nog eens. Wisselen die man.. al is het alleen maar voor 1 wedstrijd om hem wakker te schudden.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:50:26 #133
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165920866
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:48 schreef Mavcovic het volgende:
Klaassen gaat dus helemaal niet voorop in de strijd. In balbezit speelt hij verstoppertje. Hij sloft dan over het veld richting een tegenstander zodat hij de bal niet krijgt. Ik heb een aantal wedstrijden puur en alleen naar Klaassen gekeken. Je fokt jezelf helemaal op als je hem verstoppetje ziet spelen. De statistieken bewijzen dit ook nog eens. Wisselen die man.. al is het alleen maar voor 1 wedstrijd om hem wakker te schudden.
Nou ja, als Ajax de bal niet heeft is Klaassen best nuttig. In die zin gaat hij wel voorop in de strijd, hij staat positioneel dan goed, zet goed druk. Maar aan de bal speel je bijna met 10 man op dit moment helaas.
pi_165926185
Luitjes. De 23st komt ons aller Ajax naar mijn stad, dus allemaal er over eens dat het de eerste thuisnederlaag van en voor de stadion club uit Rotterdam-Zuid wordt? >:) Ik zeg als dat zo is, dat dan de weg naar de landstitel is ingezet.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 09:55:03 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:40:26 #135
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165927575
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:41:07 #136
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165927590
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes. De 23st komt ons aller Ajax naar mijn stad, dus allemaal er over eens dat het de eerste thuisnederlaag van en voor de stadion club uit Rotterdam-Zuid wordt? >:) Ik zeg als dat zo is, dat dan de weg naar de landstitel is ingezet.
waarvan akte.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_165928615
quote:
Als Ajax van eigen kracht uitgaat zeker.
pi_165928841
quote:
Bedankt Iwanius, ga je de andere topics ook nog even langs.
Oh.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 14:15:36 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_165930246
quote:
Hmm bijzonder.
Aan de ene kant lijkt het mij nog steeds niet echt serieus. Hoeveel gaat het opleveren? Maar aan de andere kant, het zou best wel eens beter kunnen zijn dan de Ere divisie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 oktober 2016 @ 16:27:51 #140
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165932971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwa misschien dat hij het wel beter ziet dan anderen, maar het is toch vaak Klaassen die met een beroerde pass/aanname/kaats de bal verliest
je zal mij niet horen zeggen dat hij nu in vorm is maar dat hij er niks van kan ben ik het ook niet mee eens, wat mij betreft mag hij op 6 met Ziyech en Bazoer er voor
pi_165935114
Nouri gouden stier van de Jupiler League _O_
pi_165943749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

je zal mij niet horen zeggen dat hij nu in vorm is maar dat hij er niks van kan ben ik het ook niet mee eens, wat mij betreft mag hij op 6 met Ziyech en Bazoer er voor
En dan Riedewald ipv Viergever. Overigens zegt niemand hier dat Klaassen er niets van kan.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:51:53 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165943921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 18:16 schreef Brammess het volgende:
Nouri gouden stier van de Jupiler League _O_
Dat is een beetje hetzelfde als een prijs voor minst vieze kakkerlak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:11:21 #144
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:40:20 #145
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165947554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:11 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Moeten ze eerst van Gaal terug halen.
Van Gaal krijgt dat wel op poten, zo'n Atlantic league.
pi_165947573
Ik lees dat Mike weer een geheel objectief interview met Riedewald hield, maar daar trapte Riedewald niet in.

Effe het hele interview zoeken. Mikeafgod.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:42:28 #147
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165947588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Mike weer een geheel objectief interview met Riedewald hield, maar daar trapte Riedewald niet in.

Effe het hele interview zoeken. Mikeafgod.
Mike is wel een beetje klaar.
pi_165947618
quote:
Het voetballeven lachte Jairo Riedewald (20) toe. Tot Ajax-PEC Zwolle (5-1), op zaterdag 24 september. "Vanaf dat moment zit ik op de bank”, aldus de Ajacied.

De linkspoot was een jaar geleden in Turkije in het ’grote’ Oranje de uitblinkende linksback, startte dit seizoen als linker centrale verdediger en werd door Peter Bosz na Go Ahead Eagles-Ajax (0-3) gebombardeerd tot enig echte controlerende middenvelder in de selectie. "Maar toch speel ik niet”, baalt Riedewald, die zijn club tussendoor in de Europa League drie punten bij Panathinaikos bezorgde.

Donderslag
Zijn reserverol kwam voor de Ajax-speler als een donderslag bij heldere hemel. "In de bekerwedstrijd tegen Willem II wilde de trainer (Bosz, red.) wat reserves aan het werk zien en kreeg een aantal andere basisspelers en ik rust.” Lachend als een boer met kiespijn: "Maar na vier wedstrijden ben ik nu wel uitgerust, hoor. Nee, ik heb nooit om uitleg gevraagd. Waarom niet? Ik wil niet klagen, ga gewoon nog harder vechten voor een basisplaats”, zegt de speler van Jong Oranje.

Toch is zijn (tijdelijke) rol op het tweede plan een streep door de rekening voor het product van de eigen opleiding. "Mijn multifunctionaliteit was altijd mijn kracht, maar nu speel ik door de enorme concurrentie op geen van die drie posities. Al heb ik voor dit seizoen eerlijk aangegeven dat ik het niet zo zag zitten om linksback te spelen en dat ik me op links-centraal en het middenveld wilde richten. Maar als ik me via de linksbackplaats weer terug in het elftal kan spelen, moeten we het daar nog maar eens over hebben.”

Grootse plannen
Riedewald houdt de focus op zichzelf. "Met Kenny Tete en Riechedly Bazoer kwamen we vorig seizoen vast in het eerste en hadden we dit jaar grootse plannen om iets moois neer te zetten. Nu zit het even tegen en moeten we elkaar steunen op moeilijke dagen en motiveren om het de trainer ng moeilijker te maken. Ik weet zeker dat we hem zullen overtuigen dat we gewoon in het elftal horen.”
Prima teksten van Riedewald.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:44:51 #149
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165947637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Prima teksten van Riedewald.
valt nog mee dat Mike het niet compleet herschreven heeft.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:45:24 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165947654
Tete - Veltman - Sanchez - Riedewald

is gewoon onze beste verdediging. Punt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165947662
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

valt nog mee dat Mike het niet compleet herschreven heeft.
Alles eromheen is wel vermakelijk. Lekker dramatiseren alsof de carrire van Riedewald zowat naar de tyfus is.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:49:33 #152
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165947713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alles eromheen is wel vermakelijk. Lekker dramatiseren alsof de carrire van Riedewald zowat naar de tyfus is.
heb ook het idee, volgens mij hebben we het er daar wel vaker over gehad, dat het meer de media is (met name types als Mike) die het doen voorkomen alsof een bazoer, riedewald, tete en ghazi weg willen en enorm ontevreden zijn. Terwijl die jongens zelf gewoon hun plekkie willen heroveren.
pi_165947785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

heb ook het idee, volgens mij hebben we het er daar wel vaker over gehad, dat het meer de media is (met name types als Mike) die het doen voorkomen alsof een bazoer, riedewald, tete en ghazi weg willen en enorm ontevreden zijn. Terwijl die jongens zelf gewoon hun plekkie willen heroveren.
De Telegraaf zit gewoon diep in de reedt van Overmars en de slijmballetjes die zo lekker hard werken. Alles wordt geschreven naar hun stemming. Niet zo gek dat werd gelekt, zelfs toen Gudelj wel in de basiself stond, dat de ploeg meer zekerheidjes wilde. Het wordt tijd dat ze echt eens iets daarop gaan verzinnen. Die rotte figuren zou je gewoon meteen moeten verkopen en alleen mensen aan moeten trekken die wel weerbaar en vastberaden zijn.

Het is ronduit triest hoe Bosz ondanks zijn waarschuwingen is weggezet in de maand augustus.
pi_165948115
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat spelers als Riedewald, Tete en Bazoer op de bank zitten en dat onder meer Viergever, Sinkgraven en Schone wel spelen. Al vind ik Riedewald dan nog de minste van de 3, Tete hoort er zeker in.
pi_165948232
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Catch22- het volgende:
Tete - Veltman - Sanchez - Riedewald

is gewoon onze beste verdediging. Punt.
Riedewald wil helaas geen linksback spelen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165948264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat spelers als Riedewald, Tete en Bazoer op de bank zitten en dat onder meer Viergever, Sinkgraven en Schone wel spelen. Al vind ik Riedewald dan nog de minste van de 3, Tete hoort er zeker in.
Bazoer heeft een tijd lang niets laten zien of liep beter gezegd gewoon te lanterfanten in de periode dat De Boer nog coach was. Tete heeft inderdaad vrij weinig misdaan en in mijn optiek heeft Riedewald ook niet veel misdaan. Hij had eerder pech dat hij met bedroevend slechte halfspelers moest werken.

De keuze voor Viergever snap ik compleet niet. Sinkgraven doet het lang niet onverdienstelijk, om maar eens tegendraads te doen. Aan de bal is het een zeer functionele speler, af en toe wat ongelukkig op sommige momenten maar dat gebeurt. Logischerwijs gaat hij er gewoon uit op termijn.

Schne doet het momenteel ook gewoon prima en daar valt heel weinig op af te dingen. Al zullen we tegen Celta de Vigo en Feyenoord zien hoe hij daadwerkelijk is, want drie jaar geleden ging het op een goed niveau helemaal mis met hem als controleur.

Momenteel zou ik buiten het terugzetten van Tete en Riedewald alleen Klaassen vervangen. Al heb ik daar al eerder een betoog over gehouden, dus dat bespaar ik je.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:33:00 #157
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165948291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

vind dat helemaal niet raar.
Schone doet het meer dan uitstekend en zorgt echt wel voor wat ervaring op het veld.
Viergever kan je over twisten omdat hij gewoon niet het niveau heeft dat je bij ajax zoekt, maar doet het gewoon redelijk goed nu.
Bazoer heeft een paar weken echt dramatisch gespeeld, dan is het logisch dat je gaat banken.
Tete moet er wel gewoon in natuurlijk.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:53:42 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165948625
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Riedewald wil helaas geen linksback spelen.
lees dat artikel nog eens
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165948994
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

lees dat artikel nog eens
Hmm, in een ander artikel las ik dat niet.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:12:18 #160
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165949040
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 11:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hmm, in een ander artikel las ik dat niet.
heeft altijd geroepen dat niet te willen. Nu staat hij er voor open omdat hij zich gewoonweg graag terug wil vechten in het eerste.
Bankzitten is killing op zijn leeftijd, dat weet hij ook.
Maar het is nog steeds niet zijn voorkeur. Zo begreep ik het.
pi_165951921
Blessure Traore. Is Dolberg al fit of missen we al onze goede aanvallers?
pi_165952210
Het huren van Krul is ook compleet belachelijk geweest he :') als je hem nou had gekocht oke
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_165952282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Het huren van Krul is ook compleet belachelijk geweest he :') als je hem nou had gekocht oke
Volgens mij had Ajax een clausule dat ze hem voor een fooitje over konden nemen als Newcastle niet promoveert, maar die gaan dat heel erg makkelijk wel doen.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:24:34 #164
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_165952325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Vind het wel lekker om een goede keeper achter de hand te hebben.
Boer kan ook wel maar toch niet een half seizoen, mocht Onana uitvallen.
wooblabalurg
pi_165952387
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Vind het wel lekker om een goede keeper achter de hand te hebben.
Boer kan ook wel maar toch niet een half seizoen, mocht Onana uitvallen.
Het valt nu goed uit omdat Onana het prima doet, maar als je aan het begin had gezegd dat we tot november met Onana op doel zouden spelen was er moord en brand geschreeuwd. Wat mij betreft blijft Onana ook gewoon staan, tenzij we Krul ook echt overnemen.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:27:59 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165952391
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
Hij trainde van de week al mee. Heeft op de facebook gestaan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:30:08 #167
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_165952417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:27 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Het valt nu goed uit omdat Onana het prima doet, maar als je aan het begin had gezegd dat we tot november met Onana op doel zouden spelen was er moord en brand geschreeuwd. Wat mij betreft blijft Onana ook gewoon staan, tenzij we Krul ook echt overnemen.
Precies, dat Onana voldoet is een meevaller, dat kon op voorhand moeilijk bepaald worden.
Daarom vind ik het ook niet zo'n ramp, zolang we een fitte keeper hebben die het goed doet.
wooblabalurg
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:50:06 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165952799
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
Hoelang is Traor eruit dan?
Oh.
pi_165953015
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoelang is Traor eruit dan?
Gewoon fit voor zondag.
pi_165953551
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij trainde van de week al mee. Heeft op de facebook gestaan
Hopelijk doen ze allebei gewoon mee dan.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:52:58 #171
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165953913
Traore en Dolberg gewoon fit voor zondag
pi_165954192
Als Krul over een maandje helemaal fit is, is dat denk ik best prima hoor. Zeker na de winterstop, als de prijzen worden verdeeld, is het wel fijn om een keeper van dat formaat te hebben. Voor Onana zijn dit hele nuttige wedstrijden en dit is zeker goed voor zijn ontwikkeling. Na dit seizoen kan dan worden gekeken wat wijsheid is. Krul kopen, vol voor Onana gaan, een andere doelman halen..
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:49:39 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165955696
Davinson Snchez de nieuwe Sergio Ramos lees ik.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:29:55 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165956386
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Nick Viergever de nieuwe Fabio Cannavaro
Oh.
pi_165957066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nemanja Gudelj de nieuwe terreinknecht.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:17:11 #176
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165957092
Sunri5e de nieuwe staatsmongool
pi_165957165
Feyenoord de nieuwe kampioen.

Oke dit gaat te ver
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:20:55 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165957168
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Onana de nieuwe Victor Kros
RED ONS HENNIEGOD
pi_165957202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:17 schreef Heeinz het volgende:
Sunri5e de nieuwe staatsmongool
Huehuehue
pi_165957217
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Beter dan Ramos.
pi_165957230
Volgens mij is er weer iemand jelly.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:27:46 #182
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165957309
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:33:27 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165957430
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom echt klaar als we volgende week overtuigend winnen van Feyenoord, gewoon een lekkere 0-4
Dat zou echt heerlijk naar mijn werk gaan op maandag dan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:33:50 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165957441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:

Oke dit gaat te ver
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:36:05 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165957495
quote:
Als Ziyech daar een hattrick maakt zal dan weer de hele Kuip gaan applaudisseren?
Oh.
pi_165957534
quote:
Ik verwacht een verliespot na een zware week, kan het alleen maar meevallen.
pi_165962167
eredivisie eind maart al afgelope?
pi_165962589
quote:
Tijden als 2006-07 _O_
pi_165965249
Ik verwacht een simpele zege.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 02:32:09 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165965587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht een simpele zege.
ADO moet geen probleem zijn inderdaad.

0-3 overwinning gok ik op.
Oh.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:13:13 #192
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_165967226
quote:
Echt nul kans dat dat gebeurd. Al is het maar omdat er waarschijnlijk weinig gescoord gaat worden. Verwacht eerder 1-0, 0-0, 1-1, 0-1.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:48:05 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165978589
Morgen uitlopen op PSV
Oh.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:31:37 #194
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_165979595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen uitlopen op PSV
Zal wel weer tegenvallen
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:33:45 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165979627
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zal wel weer tegenvallen
Nee dit zullen ze wel gaan winnen mag ik hopen.

De komende weken nog genoeg potjes waar we punten zullen laten liggen met Feyenoord en AZ-uit
Oh.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:40:10 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_165979738
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dit zullen ze wel gaan winnen mag ik hopen.

De komende weken nog genoeg potjes waar we punten zullen laten liggen met Feyenoord en AZ-uit
AZ uit ben ik niet bang voor. Feyenoord uit is een gelijkspel prima
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:42:42 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165979784
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

AZ uit ben ik niet bang voor. Feyenoord uit is een gelijkspel prima
Klopt, zeker met in het achterhoofd dat we daarvoor nog naar Vigo moeten.

Al zou het mooi zijn als we ze weer terug op aarde kunnen zetten.
Oh.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:03:12 #198
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165980203
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:

Oke dit gaat te ver
Waarom niet, Ajax is wel de enige die er dichtbij kan komen. PSV wordt alleen maar minder.
  zondag 16 oktober 2016 @ 03:43:05 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165983566
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:03 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Waarom niet, Ajax is wel de enige die er dichtbij kan komen. PSV wordt alleen maar minder.
PSV zit nu in een mindere fase maar komen ook echt wel weer terug. Vorig jaar verloren ze ook veel onnodige punten in deze fase en uiteindelijk ging het lopen.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 09:38:42 #200
131800 Tarado
cap de fusca
pi_165984461
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV zit nu in een mindere fase maar komen ook echt wel weer terug. Vorig jaar verloren ze ook veel onnodige punten in deze fase en uiteindelijk ging het lopen.
vorig jaar ging het pas lopen met van ginkel, die is er nu niet maar ze afschrijven lijkt me ook wat vroeg
pi_165985063
Wat ben ik blij dat Ajax Siem niet heeft genomen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 12:55:46 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165986999
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 09:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

vorig jaar ging het pas lopen met van ginkel, die is er nu niet maar ze afschrijven lijkt me ook wat vroeg
Tja wie weet wat ze er in de winter dan nog bij halen, en die Oekraner kan misschien nog wel belangrijk worden voor ze.
Oh.
pi_165987274
PSV draait prima, in elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander. Kansen afmaken is echt het enige probleem.
pi_165988692
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV draait prima, in elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander. Kansen afmaken is echt het enige probleem.
Dus dan draaien ze niet prima.
pi_165988764
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 14:10 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Dus dan draaien ze niet prima.
Dat is een beetje een semantische discussie, maar bij PSV lijkt kansen missen wel een beetje een chronisch probleem te zijn, en niet gewoon toeval.
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:31:09 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165989133
Een elftal met de gebroeders de jong in de basis is gewoon niet zo goed. Zeker als Siem op het middenveld staat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165990094
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is een beetje een semantische discussie, maar bij PSV lijkt kansen missen wel een beetje een chronisch probleem te zijn, en niet gewoon toeval.
Daarom Klaassen gewoon lekker in de basis laten staan. :P
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:39:58 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165990922

De bekende opstelling
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:46:05 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165991095
Nog steeds met sinkgraven :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:46:40 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165991109
Bosje toch
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:48:02 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165991152
Prima opstelling, wel jammer dat Riedegod weer moet banken
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:49:20 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165991184
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
En tete.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:49:57 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165991201
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En tete.
En Bazoer

Maar goed, hopelijk staan ze erin bij Celta-uit. Mogen best spelers sparen daar voor Feyenoord daarna
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:49:59 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165991202
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En tete.
Ja die mogen er wel snel in komen. En liefst ook Bazoer nog.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:50:21 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165991213
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:46 schreef Smoofie het volgende:
Nog steeds met sinkgraven :')
Sinkgraven > Dijks
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:55:13 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165991360
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Ja die mogen er wel snel in komen. En liefst ook Bazoer nog.
Voor celta mag ik hopen dat we geen schone en sink hebben nee.

Doe dan 4giver op LB. Riedewald centraal met GOD en tete RB. BazoerDIPBOY op cvm.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:56:17 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165991390
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Voor celta mag ik hopen dat we geen schone en sink hebben nee.

Doe dan 4giver op LB. Riedewald centraal met GOD en tete RB. BazoerDIPBOY op cvm.
Schne op VM moet je niet doen tegen Celta en Feyenoord nee.

Maar ik zie Bosz dit toch doen.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:56:50 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165991409
Tegen Celta gewoon Dijks weer erin, Riedewald op 6, Gudelj voor FYSIEK EN KRACHT, Dolberg maar rusten. Tete erin
  zondag 16 oktober 2016 @ 15:59:00 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165991454
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen Celta gewoon Dijks weer erin, Riedewald op 6, Gudelj voor FYSIEK EN KRACHT, Dolberg maar rusten. Tete erin
Als Gudelj en Dijks er allebei weer in staan ga ik niet kijken.
Oh.
pi_165991510
Hou mijn hart vast voor zometeen. ADO kennende vliegen ze er als halve mongolen in en geven ze 300%.
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:02:48 #221
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165991523
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hou mijn hart vast voor zometeen. ADO kennende vliegen ze er als halve mongolen in en geven ze 300%.
En spreekkoren richting Sanchez
pi_165991534
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Gudelj en Dijks er allebei weer in staan ga ik niet kijken.
dat zal ze leren
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:04:50 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165991566
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dat zal ze leren
Het is te hopen dat ze dan meteen hun contract inleveren.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:07:46 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_165991638
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ze dan meteen hun contract inleveren.
Ajax 5 zat. wil hun wel hebben
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:25:52 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165992180
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ajax 5 zat. wil hun wel hebben
Dat zal me verbazen
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:27:51 #226
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_165992217
Nou hopelijk gaan ze niet choken ;(
graag op anoniem
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:33:59 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165992351
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Nou hopelijk gaan ze niet choken ;(
WE ZIJN LOS! HET LEK IS BOVEN. VERKRACHTINGS WORDEN GEZET
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:47:58 #228
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165992633
WE GAAN EROP KLAPPH JONGHH :{
pi_165993083
Schitterende goal _O_
pi_165993137
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef TheArt het volgende:
Schitterende goal _O_
Daarom dus altijd Klaassen opstellen. :P
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:10:32 #231
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165993182
Heerlijke goal. Maar Snchez ook weer met een tackle waarvan je gaat :9~ .
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:12:30 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165993240
De assist is gelijk de reden waarom schone beter is dan riedewald nu.

Sowieso speelt schone zo lekker. Lekker simpel en efficint
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:19:56 #233
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165993404
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef Catch22- het volgende:

Hij is weer in vorm inderdaad.

Treurnis alom ook weer.. oerwoudgeluiden all over the place. :{w
pi_165993412
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarom Klaassen gewoon lekker in de basis laten staan. :P
Inderdaad #teamklaassen
pi_165993419
quote:

Heeft gewoon goede techniek. Heeft niet de snelheid of de actie om op RB te staan, maar als er niet enorm veel verdedigend werk vereist wordt vult hij de VM positie prima in.
pi_165993435
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
Heerlijke goal. Maar Snchez ook weer met een tackle waarvan je gaat :9~ .
Deed ie prima, al werd hij er wel vrij makkelijk uitgelopen, vind ik.
pi_165993443
Oogt wel beetje broos achterin.
pi_165993449
quote:

Pirlo-rol past hem wel.
pi_165993549
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oogt wel beetje broos achterin.
Tja, met Sinkgraven op LB, Schne op VM en Viergever die vaak mee opkomt is dat ook wel het risico dat je neemt. FC anti-Frank zeg maar. :P
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:27:37 #240
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165993579
Dit is het nog niet helemaal h..
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:32:58 #241
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165993696
Traor en Ziyech zijn vandaag echt heel slecht
Oh.
pi_165993720
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traor en Ziyech zijn vandaag echt heel slecht
Ziyech onzichtbaar en Traore lijkt vooral bezig met pleintjesvoetbal zonder enig doel, ook op eigen helft.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:34:40 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165993746
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ziyech onzichtbaar en Traore lijkt vooral bezig met pleintjesvoetbal zonder enig doel, ook op eigen helft.
En weer vreselijk slecht in de afronding. Ziyech ook trouwens met zijn schot net, dat ben je niet van hem gewend.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:35:13 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165993754
Maar toch zie ik bij vlagen best aardige dingen.

Sowieso wat een weelde vergeleken met Frank voetbal.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:36:14 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165993775
Beide vleugelspitsen zitten er niet lekker in imo. Lekker Cerny en Ghazi een kans geven nu, slechter kan het welhaast niet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:38:32 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165993839
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:36 schreef Catch22- het volgende:
Beide vleugelspitsen zitten er niet lekker in imo. Lekker Cerny en Ghazi een kans geven nu, slechter kan het welhaast niet
Muah El Ghazi is ook niet veel, maar Cerny wil ik wel even zien.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:42:19 #247
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165993918
Ziyech is echt een miskoop op langer termijn, zou niet vreemd vinden dat hij verhuurd gaat worden in winter.
pi_165993924
Hoe de fuck hebben we die Sanchez zo goedkoop kunnen halen en een vijfjarig contract kunnen geven. Veruit beste verdediger in de eredivisie
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:44:34 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165993969
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:42 schreef Ooku het volgende:
Hoe de fuck hebben we die Sanchez zo goedkoop kunnen halen en een vijfjarig contract kunnen geven. Veruit beste verdediger in de eredivisie
Vaker gaan vissen daar.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:46:38 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165994009
Ziyech komt wel van afrika he.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165994013
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:42 schreef KingRadler het volgende:
Ziyech is echt een miskoop op langer termijn, zou niet vreemd vinden dat hij verhuurd gaat worden in winter.
Waarom zou dat een miskoop zijn?
pi_165994148
Wissel Traore please
pi_165994192
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:52 schreef truedestiny het volgende:
Wissel Traore please
Perfecte jinx. Geen dank
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:54:16 #254
356891 Abed
hooggeleid
pi_165994197
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:52 schreef truedestiny het volgende:
Wissel Traore please
Traoregod
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:54:46 #255
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165994205
Nu wel keurige afwerking.

Dank voor de motiverende woorden @truedestiny. Standbeeld, alles.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:54:47 #256
356891 Abed
hooggeleid
pi_165994207
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Perfecte jinx. Geen dank
:D
Held
pi_165994215
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Perfecte jinx. Geen dank
Wissel Ziyech dan ook maar. :P
pi_165994307
Heeft Traore nooit geleerd zijn lichaam over de bal te houden ofzo?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:03:07 #259
356891 Abed
hooggeleid
pi_165994407
Misschien laat Anwar het dit keer wel zien :')
pi_165994420
Goede wissel wel
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:04:46 #261
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_165994444
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Abed het volgende:
Misschien laat Anwar het dit keer wel zien :')
Die kan uitstekend alcoholvrije biertjes promoten.
0,0%, rendement.
pi_165994536
quote:
5s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef Ludachrist het volgende:
Heeft Traore nooit geleerd zijn lichaam over de bal te houden ofzo?
Volgens Guus Hiddink kunnen mensen uit dat continent niet zo goed mikken.
pi_165994945
Ghazi blijft toch een idioot he.
pi_165994957
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Volgens Guus Hiddink kunnen mensen uit dat continent niet zo goed mikken.
Zijn anders genoeg kinderen daar.
pi_165995040
Je hoopt dat 3 spelers in elk geval niet invallen. Ze staan inmiddels allemaal in het veld.
pi_165995062
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Je hoopt dat 3 spelers in elk geval niet invallen. Ze staan inmiddels allemaal in het veld.
Ja maar liever in deze wedstrijd dan de volgende twee
pi_165995085
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ja maar liever in deze wedstrijd dan de volgende twee
Kans is vrij groot dat Gudelj en Dijks spelen tegen die kakkies.
pi_165995091
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kans is vrij groot dat Gudelj en Dijks spelen tegen die kakkies.
Op basis van?
pi_165995145
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:30 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Op basis van?
Fysiek, kracht.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:35:42 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995203
Ziyech dramatisch vandaag
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:35:46 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995204
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Fysiek, kracht.
Dan gooi ik mezelf van de Erasmusbrug.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:36:33 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995221
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Complete onzin natuurlijk. Hooguit Dijks.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165995222
9e overwinning op rij vandaag. Niets speciaals gezien maar was gewoon degelijk. Goed genoeg tegen Ado. Davy wel wat beter dan afgelopen weken.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:37:36 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995245
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Complete onzin natuurlijk. Hooguit Dijks.
Waarom? Sinkgraven doet het prima op linksback, zal ook wel blijven staan.

En Bosz is niet zo van het aanpassen aan de tegenstander, dat was meer iets voor Frank.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:39:26 #275
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165995273
Zie TT :)
pi_165995297
Tijd.
pi_165995312
FC Frank weer verloren vandaag, zie ik. :P
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:41:36 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995313
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd.
Tijd waarvoor?
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:42:19 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995318
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
quote:
“Nadat we op voorsprong kwamen kregen we veel ruimte, maar we verloren ons hoofd en vergaten te voetballen”

“Daar kijken we morgen naar. Deze nederlaag is erg vervelend, want we hebben zeventig minuten lang gecontroleerd”
Doet me aan iets denken.
Oh.
pi_165995346
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijd waarvoor?
De tijd die Bosz nodig had.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:45:58 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165995385
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
Wel door blunders _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:46:10 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995386
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Laten we eerst de komende twee wedstrijden maar afwachten voor we al te blij gaan doen.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:47:33 #283
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165995402
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel door blunders _O-
Die expres worden gemaakt
Spelers pruimen die gek gewoon niet meer
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:48:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995411
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Laten we eerst de komende twee wedstrijden maar afwachten voor we al te blij gaan doen.
Dit is misschien de moeilijkste week van het seizoen. Niet echt eerlijk om "daarop te wachten"?
pi_165995415
Beste reeks van Ajax momenteel sinds de beruchte FdB-reeks in 2011/12?
pi_165995420
quote:

[..]

Wat een mysterieuze jongen ben jij.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:49:05 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995428
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die expres worden gemaakt
Spelers pruimen die gek gewoon niet meer
Er bestaat ook een urban legend dat er fok users zijn die hem missen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:50:03 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995443
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit is misschien de moeilijkste week van het seizoen. Niet echt eerlijk om "daarop te wachten"?
Natuurlijk wel, gewoon benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden in wedstrijden met weerstand.
Oh.
pi_165995482
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeg nou geen rare dingen jongen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:52:39 #290
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165995484
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Er bestaat ook een urban legend dat er fok users zijn die hem missen.
Die zijn vast en zeker ook fan van jongens zoals Gudelj en consorten
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:52:44 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995487
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, gewoon benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden in wedstrijden met weerstand.
Celta is een maatje groter en verliezen in de Kuip is ook niet heel erg vreemd. Alles minder dan 2 keer verlies is gewoon redelijk.
pi_165995488
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:54:21 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165995510
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooral ook wel benieuwd wat Bosz gaat doen met de opstelling. Ik blijf van mening dat deze opstelling toch wel een beetje zelfmoord is tegen betere tegenstanders.
Beetje?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:54:30 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995513
quote:

[..]

Dat hoeft niet. Moet je zelf het initiatief nemen en houden.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:54:42 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995517
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Celta is een maatje groter en verliezen in de Kuip is ook niet heel erg vreemd. Alles minder dan 2 keer verlies is gewoon redelijk.
Celta gaat vast met een B-team spelen dus dan is Ajax echt niet kansloos.

Kansloos tegen Feyenoord zijn we ook niet want we hebben gewoon beter materiaal.
Oh.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:55:20 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165995528
quote:

[..]

Tete maar opstellen dan voor de verdediging.
Oh.
pi_165995557
Gewoon een prima reeks dit met beter voetbal en een positievere aanpak dan de afgelopen jaren.

Denk dat Frank nu ook bij Inter bewijst een te moeilijk denkende coach te zijn met veel te veel instructies voor zijn spelers.

Jammer dat Feyenoord vandaag wat mazzelt en nog geen steek heeft laten vallen. Volgende week vooral niet verliezen, anders is het gat al wel enorm.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165995572
quote:

[..]

Tijd en 15 miljoen.
pi_165995578
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tijd en 15 miljoen.
Doel je met de vijftien miljoen op de vCL?
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:58:53 #300
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165995583
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Celta gaat vast met een B-team spelen dus dan is Ajax echt niet kansloos.

Kansloos tegen Feyenoord zijn we ook niet want we hebben gewoon beter materiaal.
Wat Celta met een b-team? Als je 6 punten verwacht kun je beter een week gaan slapen.
pi_165995588
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doel je met de vijftien miljoen op de vCL?
Jep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')