SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij hard werkt kan je natuurlijk niet ontkennen maar wat je zegt, in de opbouw is het toch echt verschrikkelijkHij kaatst bijna alleen maar en dan vliegt die bal alle kanten op, had wel echt meer van hem verwacht toen ik hem twee jaar geleden zag
![]()
Deze winter gewoon proberen te slijten samen met Gudelj.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat hij samen met Gudelj heult en lekker belangrijk is als aanvoerder, anders had hij er normaal gesproken allang naast gestaan. Het enige wat voor hem spreekt, is momenteel drive.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Package deal voor Frank, samen ophalen, 2 halen is 1 betalen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij brengt meer voordelen dan nadelen maar ik heb er liever andere spelers staan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen is de belangrijkste speler momenteel, ondanks dat ie momenteel niet in zijn beste vorm is. Voor een middenvelder een erg hoog rendement. Laten we die maar afschrijven en weg doen.![]()
Klaassen linksbuiten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als het Peter maar niet op ideeën brengt.quote:
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee vanaf nu is klaassen een vleugelflitser #voetbalzonequote:Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het Peter maar niet op ideeën brengt.
Is het in de praktijk niet gewoon een andere opstelling dan 4-3-3?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ff tweetenquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Meneer de aanvoerder wordt er toch niet uitgehaald.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bosz nu niet ziet dat Klaassen echt hopeloos uit vorm is weet ik het ook niet meer
Denk dat we al heel blij mogen zijn dat Gudelj eruit is.Oh.![]()
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.![]()
Je mist eigenlijk nog de gele kaart voor uitbundig protesterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 03:40 schreef skysherrif het volgende:
Klaassen was weer hilarisch slecht, fronzen, debiele kaatsjes, verstoppertje spelen, het hele pakket was weer aanwezig hoor.![]()
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zo![]()
Oké Hansquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Alle Ajax spelers op het veld waren slechtDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had je gisteren maar moeten kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:01 schreef Tarado het volgende:
Klaassen gisteren niet gezien maar is nog steeds de beste middenvelder die Ajax heeft, waarom die er uit moet zie ik niet zoDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
geen interesse, ik heb afgelopen vrijdag wel gezien maar dat kwam meer door anderen en toen vond ik hem zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Had je gisteren maar moeten kijken.
Maar goed het gaat er om wat voor waarde hij voor Ajax heeft als speler en dan blijf ik nog steeds bij m'n standpunt, ook uit vorm haalt hij altijd een voldoende, als de anderen dat ook zouden doen was het elftal al een stuk verder.![]()
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.
Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.
Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.![]()
Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlandsquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Klaassen alsjeblieft niet meer maken dan het is. Het is wel een sport geworden om spelers die werkelijk niets voor het elftal betekenden dit seizoen op te hemelen. Hartstikke leuk dat Klaassen toevallig die goals maakt en die penalty's scoort, maar het is wel erg beroerd allemaal wat hij laat zien. Het hele elftal maakt voetballend progressie, maar hij is de enige speler die constant achterblijft in het voetballende plaatje. Hij is zelden aan de bal en als hij al de bal toucheert, is het om een tia van te krijgen.
Sinds de nieuwe opstelling is uitgeprobeerd, zijn er drie wedstrijden gespeeld en is hij alleen betrokken geweest bij de cornergoal van Sanchez tegen PEC. Voor een speler van zijn status, nou ja hij heeft de gouden schoen vorig jaar gewonnen, is het niet best. Geef die band gewoon aan Sanchez. Die is de enige die momenteel een aanvoerder waardig is. Haal Klaassen eruit en geef Van de Beek lekker in de minder belangrijke wedstrijden de kans. In de belangrijkere wedstrijden tegen een Feyenoord is zijn waarde wel bewezen voor wanneer de ploeg in een dipje zit in een fase van de wedstrijd.
Ik schrijf Klaassen niet af, maar het systeem waar Ajax op een gegeven moment naar toe wil lijkt op de een of andere manier niet geschikt te zijn. Het is erg zorgwekkend allemaal, alleen krijgt hij voorlopig geen daadwerkelijke beloning voor het gepruts. Things we see but Bosz not.![]()
Dan Schøne.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel mee eens maar Sanchez aanvoerder maken is natuurlijk belachelijk, die spreekt amper Engels laat staan Nederlands
Forum Opties Forumhop: Hop naar: