abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165920509
Speedmeeten met bedrijven gehad. 1 grote farmaceut, 1 instrumentenmaker en 1 antibiotica-ontwikkelaar. Was echt heel leuk en leerzaam, had ik eigenlijk niet verwacht. Blijkbaar boeit je PhD-onderwerp echt bijna niks, het gaat om het denken. Ook switchen van afdeling binnen een bedrijf is geen probleem, reizen ook niet. Klinkt een stuk beter dan ik had gedacht. :D Ook werken aan instrumenten voor onderzoek ipv aan onderzoek zelf had ik nooit bij stilgestaan, maar lijkt me toch best interessant. Binnenkort even een mail sturen voor een rondleiding (ze zitten letterlijk aan de overkant van ons, dus lekker makkelijk :+ ).
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165920877
9km gelopen waarvan de laatste 5 km met gemiddeld tussen de 10,5 en 11 km/h. Ik ben echt heel tevreden :@.

Kom maar op met die halve marathon zondag!
Huh!?
pi_165920937
Heb nu een borrel. Zo geen zin in :')
pi_165921931
Lagen al in bed, en ik zat de hele tijd wat te irriteren door aan m'n vriend z'n haar te plukken en hem te knijpen en zo en toen zei hij "Ga maar op dat Fok-forum van je en laat me slapen".

Nou, hoi.
pi_165921957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:33 schreef Rezania het volgende:
Speedmeeten met bedrijven gehad. 1 grote farmaceut, 1 instrumentenmaker en 1 antibiotica-ontwikkelaar. Was echt heel leuk en leerzaam, had ik eigenlijk niet verwacht. Blijkbaar boeit je PhD-onderwerp echt bijna niks, het gaat om het denken. Ook switchen van afdeling binnen een bedrijf is geen probleem, reizen ook niet. Klinkt een stuk beter dan ik had gedacht. :D Ook werken aan instrumenten voor onderzoek ipv aan onderzoek zelf had ik nooit bij stilgestaan, maar lijkt me toch best interessant. Binnenkort even een mail sturen voor een rondleiding (ze zitten letterlijk aan de overkant van ons, dus lekker makkelijk :+ ).
Altijd goed!
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:51 schreef Vlarp het volgende:
9km gelopen waarvan de laatste 5 km met gemiddeld tussen de 10,5 en 11 km/h. Ik ben echt heel tevreden :@.

Kom maar op met die halve marathon zondag!
Gaat lekker Vlarpster!
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:54 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb nu een borrel. Zo geen zin in :')
Verandert ter plekke altijd dus gwn gaaaan met die banaan.
pi_165922094
pi_165922203
quote:
In sommige deelgebieden komt de meerderheid van nationaal aangenomen wetgeving rechtstreeks uit Brussel, maar ondanks dat ik dat weet kan ik daarvan ook niet de exacte naam van eentje noemen. Dus hoewel het komisch is, heb ik wel begrip voor die man. :P
pi_165922870
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

In sommige deelgebieden komt de meerderheid van nationaal aangenomen wetgeving rechtstreeks uit Brussel, maar ondanks dat ik dat weet kan ik daarvan ook niet de exacte naam van eentje noemen. Dus hoewel het komisch is, heb ik wel begrip voor die man. :P
Als je tegen EU-wetten en voor 'eigen'-wetten bent mag wel eens zeggen welke EU-wet slecht is en hoe je het graag anders zou willen zien. Zoiets simpels als 'Het kom ui' Brussel, dus ik mot he' nie!' is natuurlijk niet heel erg onderbouwend.
pi_165923054
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als je tegen EU-wetten en voor 'eigen'-wetten bent mag wel eens zeggen welke EU-wet slecht is en hoe je het graag anders zou willen zien. Zoiets simpels als 'Het kom ui' Brussel, dus ik mot he' nie!' is natuurlijk niet heel erg onderbouwend.
Het is tamelijk waardeloos en van mij mogen al die anti-Europeanen in de brand gestoken worden. Ehh bij wijze van. Maar op zich valt best het argument te maken dat je zoveel waarde aan soevereiniteit hecht dat je het per definitie hekelt wanneer jouw wetten door inwoners van andere landen gemaakt worden. Het zijn gekkies, maar het is wel een valide punt imo. Het is te hopen dat zo'n referendum hier nooit georganiseerd zal worden, want in de verkeerde waan van de dag liggen wij er in potentie ook zo uit.
pi_165923079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is tamelijk waardeloos en van mij mogen al die anti-Europeanen in de brand gestoken worden. Ehh bij wijze van. Maar op zich valt best het argument te maken dat je zoveel waarde aan soevereiniteit hecht dat je het per definitie hekelt wanneer jouw wetten door inwoners van andere landen gemaakt worden. Het zijn gekkies, maar het is wel een valide punt imo. Het is te hopen dat zo'n referendum hier nooit georganiseerd zal worden, want in de verkeerde waan van de dag liggen wij er in potentie ook zo uit.
Wat is er valide aan? Wat boeit het nou waar een wet vandaan komt? Het gaat om de inhoud van de wet.
pi_165923156
quote:
15s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat is er valide aan? Wat boeit het nou waar een wet vandaan komt? Het gaat om de inhoud van de wet.
Dat jij en ik het ermee oneens zijn, maakt het punt niet invalide. Iemand anders kan meer waarde hechten aan soevereiniteit. Britten en Polen zijn bijvoorbeeld luitjes die door Brussel gedwongen worden om milieuwetgeving in te voeren waar hun eigen bevolking zwaar tegen is. Griekenland wordt gedwongen om een hoop belasting-, arbeids- en pensioenwetten in te voeren waar ze zwaar tegen zijn. Nederland werd door Europa gedwongen om internet- en privacywetgeving minder streng te maken. Etc.
pi_165925031
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Lagen al in bed, en ik zat de hele tijd wat te irriteren door aan m'n vriend z'n haar te plukken en hem te knijpen en zo en toen zei hij "Ga maar op dat Fok-forum van je en laat me slapen".

Nou, hoi.
:D
Huh!?
pi_165925034
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 07:28 schreef Vlarp het volgende:

[..]

:D
Wow hoe toevallig m'n wekker ging net en ik kom kom weer ff op fok kijken en exact deze minuut heb je mij geciteerd.
pi_165925653
Ziek
pi_165925750
:')
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:29:39 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165925885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die is cute ja, maar juist dat vond ik nogal apart om hem dan ineens wild om zich heen te zien pijpen _O-
Doet ie wel vaker denk ik ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:30:36 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165925899
quote:
Dan meld ik me ff ziek vandaag.
Wat zullen we gaan doen?
L'Amour menaçant:
pi_165926040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan meld ik me ff ziek vandaag.
Wat zullen we gaan doen?
Goede reactie. :D
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:42:50 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165926057
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Goede reactie. :D
Het zonnetje schijnt! Lekker wandelen buiten. Of neuken.
L'Amour menaçant:
pi_165926123
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:

Nou, hoi.
Haha ik ga wel standaard nog even op m'n tel. Alhoewel ik eerst altijd 10 minuutjes tactisch moet wachten tot vriend slaapt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165926160
Oh. Wacht. Nee, mijn post was geen reactie op die post van Kaas. Ik ben echt ziek. :') Als in lekker balffen, niezen, koppijn. Heerlijk.
pi_165926287
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:48 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Haha ik ga wel standaard nog even op m'n tel. Alhoewel ik eerst altijd 10 minuutjes tactisch moet wachten tot vriend slaapt.
Correctie: je schattige vriend.
pi_165926289
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:51 schreef Rezania het volgende:
Oh. Wacht. Nee, mijn post was geen reactie op die post van Kaas. Ik ben echt ziek. :') Als in lekker balffen, niezen, koppijn. Heerlijk.
Aww.
pi_165926355
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:51 schreef Rezania het volgende:
Beterschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')