Ik heb namelijk niemand die versteld zal staanquote:
Uiteraard, héquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop dat de tweelingbroer van m'n vriend uit de kast komt.![]()
![]()
bel student-aan-huis voor hulp en vraag of ze een speciale coming-out-day actie hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:44 schreef TwisterNederland het volgende:
Laptop is gecrasht. Lekker dan
Ik ben student en weet dat het aan de IO van de harde schijf ligt, voor de zoveelste keer. Geen zin om er nog meer geld en tijd aan te besteden aan een oud ding uit 2009quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:40 schreef Peter het volgende:
[..]
bel student-aan-huis voor hulp en vraag of ze een speciale coming-out-day actie hebben?
Wishfull thinking?quote:
Neuh.quote:
Zo ff een 12 km lopen. Ben qua lengte weer een beetje aan het opbouwen richting de langere.quote:
hahahahahahahahaquote:
Idem. Zal wel overal 't zelfde zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Mag ook echt maar drie gasten meenemen naar m'n diploma-uitreiking.
Ouders en vriendje meenemen. Klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Mag ook echt maar drie gasten meenemen naar m'n diploma-uitreiking.
[..]
Neuh.
[..]
Zo ff een 12 km lopen. Ben qua lengte weer een beetje aan het opbouwen richting de langere.
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Zo ff een 12 km lopen. Ben qua lengte weer een beetje aan het opbouwen richting de langere.
Moeder en vriend komen beide niet. M'n schoonouders komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ouders en vriendje meenemen. Klaar
Succes man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Ik doe woensdagavond mee met de Vreewijk Run van Rotterdam Running Crew. Laatste training voor zondag denk ik.
zelfs nog een over!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeder en vriend komen beide niet. M'n schoonouders komen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze denken wel aan jouquote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Awww, wat snoezigquote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |