Dan wil je gewoon impulsief in een goede kont knijpen en doe je dat, zonder er verder iets van te verwachten omdat die dude hetero lijkt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Maar kaas ik werd zaterdag nog in m'n kont geknepen en daarna deed de vermoedelijke dader alsof er niets gebeurd was
Is er nou een gay geheimtaal hoe hierop te reageren want ik snap niet waarom je zoiets doet als er geen follow up is.
Want hetero watjes doen dat nooit bij een vrouw?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Maar kaas ik werd zaterdag nog in m'n kont geknepen en daarna deed de vermoedelijke dader alsof er niets gebeurd was
Is er nou een gay geheimtaal hoe hierop te reageren want ik snap niet waarom je zoiets doet als er geen follow up is.
Werd je toen boos? Of ben je een rustige, zachte jongen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ongeveer net zo chill als deel 1 & 2?quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:29 schreef Rezania het volgende:
Net de nieuwe Star Trek film gekeken. Hij was leuk, maar sommige dingen sloegen echt nergens op. #hardcoretrekkie
Eens.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:29 schreef Rezania het volgende:
Net de nieuwe Star Trek film gekeken. Hij was leuk, maar sommige dingen sloegen echt nergens op. #hardcoretrekkie
Jij gaat hem wel leuk vinden ja.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer net zo chill als deel 1 & 2?
Ik moet #2 nog steeds kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:29 schreef Rezania het volgende:
Nice. Too bad dat het niet in de bios kon, maar goed, komen wel andere films. Deze maar ff downloaden.quote:
nee daar word ik niet boos om. Heb je iets om over te lachen tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Werd je toen boos? Of ben je een rustige, zachte jongen?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Too bad dat het niet in de bios kon, maar goed, komen wel andere films. Deze maar ff downloaden.
Tofquote:Op maandag 10 oktober 2016 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee daar word ik niet boos om. Heb je iets om over te lachen toch
Veel plezier ermeequote:Op maandag 10 oktober 2016 18:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb een celeb crush op Shawn Mendes
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ach, is een goed teken toch. Op homofeesten zijn er best veel dingen gebeurd waarvan ik aangifte zou kunnen doen, maar op zo'n moment moet ik er gewoon om lachen.quote:
je snapt wel wat ik bedoel tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach, is een goed teken toch. Op homofeesten zijn er best veel dingen gebeurd waarvan ik aangifte zou kunnen doen, maar op zo'n moment moet ik er gewoon om lachen.
Nooit geweest, geen ervaring mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach, is een goed teken toch. Op homofeesten zijn er best veel dingen gebeurd waarvan ik aangifte zou kunnen doen, maar op zo'n moment moet ik er gewoon om lachen.
Welke commissie?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:48 schreef Rezania het volgende:
We gaan naar Litouwen met de commissie haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |