Ik heb het liever vlak voor ik naar bed ga. Dat je nog een beetje nagloeit en dan onder de dekens kruipt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
Een warme douche na rillend uit bed te lopen is wel echt het beste gevoel op aarde.
Zeg ik overigens terwijl ik vol nostalgie en met warme gevoelens terugdenk aan vanochtend, ik kom niet nu net uit bed of zo.
Al een jaar niet ziek hoeven melden. Beetje doorbikkelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb zoals altijd nergens last van. Goede genen he.
Ik doe het allebei. Wel slecht voor het milieu eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het liever vlak voor ik naar bed ga. Dat je nog een beetje nagloeit en dan onder de dekens kruipt.
En voor je huid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe het allebei. Wel slecht voor het milieu eigenlijk.
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
Een warme douche na rillend uit bed te lopen is wel echt het beste gevoel op aarde.
Zeg ik overigens terwijl ik vol nostalgie en met warme gevoelens terugdenk aan vanochtend, ik kom niet nu net uit bed of zo.
Ik. Wil. Vloerverwarming.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.
quote:
Och, na een hete douche blijf je nog wel eventjes warm. Mits afgedroogd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.
Problemen in het leven:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Och, na een hete douche blijf je nog wel eventjes warm. Mits afgedroogd.
Lekker warme badjas aan intussen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Problemen in het leven:
Na het douchen wil ik nog even de douchevloer droogmaken (alleen de ventilator is een gebed zonder end) Dan doe ik de vaatwasser aan, want tijdens het douchen met een vaatwasser aan is het lauw warm lauw warm lauw warm. Even de deuren controleren of ze op slot zijn en daarna pas bed in. Ondertussen ben ik dan al afgekoeld!
Problemen... problemen...!
Ik word er een beetje claustrofobisch van. En die zolder lijkt me niet bepaald goed geisoleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:24 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rabenhauptstraat-59/
Meningen! Meningen!
ik weet het ooook niet. Maar het buurtje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word er een beetje claustrofobisch van. En die zolder lijkt me niet bepaald goed geisoleerd.
Beetje Allerhande/Libelle-achtige uitstraling. Wel oud (isolatie idd) en krap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:24 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rabenhauptstraat-59/
Meningen! Meningen!
Vind het raar, 90m2 hebben we nu ook en drie slaapkamers en een forse woonkamer. Vreemd. Twee slaapkamers zijn in principe groot genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Beetje Allerhande/Libelle-achtige uitstraling. Wel oud (isolatie idd) en krap.
Ik geef slechts mijn mening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het raar, 90m2 hebben we nu ook en drie slaapkamers en een forse woonkamer. Vreemd. Twee slaapkamers zijn in principe groot genoeg.
Isolatie is iets dat ik hoop te halen uit de brochure
Ja, daarom ben ik sceptisch, juist om die meningquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening.
Op de foto's ziet het er krap uit. Maar je kunt ook eens heel goed kijken naar wat het "zinvolle" woonoppervlak is van je huidige woning tbv van deze woning.
Ik ben geswitched naar een winterjas. En dan helemaal erin wegduiken als een schildpad die zich verschuilt in z'n huisje. Direct veel beter.quote:
Twee slaapkamers zijn 12m2. Dan neem ik aan dat de woonkamers eronder ook 2 x 12m2 zijn. Dan zit je op 48m2 echt nuttig woonoppervlak. En laten we eens gek doen en zeggen dat de keuken en badkamer 10m2 zijn. Dan zit je op 68m2. En zo ziet het er op de foto's ook uit. Ik vermoed dat de overige 22 m2 bestaan uit het trapgat en de die gang boven en beneden. En dan heb je boven ook nog schuine daken, waardoor je er ook niet zo maar een hoge kledingkast kunt neerzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik sceptisch, juist om die mening!
En ik denk een smalle vaatwasser.
Ik raak alleeeen nieuwsgierig
Jaaa...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar een winterjas. En dan helemaal erin wegduiken als een schildpad die zich verschuilt in z'n huisje. Direct veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |