abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165857727
Ik heb nog 6 laserbehandelingen te goed, moet ze wel voorschieten (150 euro per keer) maar kan deze wel binnen 2 weken declareren. Maar doe thuis alvast graag wat voorwerk, omdat mijn ervaring met eerdere laserbehandelingen (8 keer) toch niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Voor elektrische epilatie moet ik weer apart toestemming vragen van het genderteam, je kunt helaas geen twee soorten behandelingen gelijktijdig vergoed krijgen. Of het is laserbehandeling of elektriche epilatie, niet beide gelijktijdig.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_165864228
hebben ze bij jou niet verteld dat als je lasert je niet mag epileren ?
pi_165866940
Vroeger (nu nog altijd eigenlijk) trok ik ook altijd mijn halsharen en wangharen 1 voor 1 uit met een pincet en ik kan bevestigen dat dit totaal geen pijn doet. Ze komen na 1 week wel gewoon terug.

Sinds anderhalf jaar epileer ik mijn hals met een Braun epileertoestel. Dat toestelletje heeft het moeilijk om daar mannen stoppels te gaan en het doet verdomd pijn. Mijn hals ziet het eerste uur ook enorm rood maar achteraf is het wel tof. Mijn baardharen zelf zou ik niet doen. Bij haar uittrekken loop je een zeer hoge kans dat je de wortel voor goed beschadigd enz. kale plekken creëert voor de rest van je leven.
Cindy De Vuyst
pi_165896372
Lijkt me best wel pijnlijk, met een pincet??
5 Ferrari's op videoband!
pi_165897898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lijkt me best wel pijnlijk, met een pincet??
Nee hoor ligt maar eraan waar je pijngrens ligt. :)

Resultaat na 3 dagen is nog steeds een glad en zacht gezicht, zelfs mijn vriendin was verbaast omdat ik het haar niet verteld heb wat ik met mijn baard gedaan heb. :Y
pi_165899269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:49 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Nee hoor ligt maar eraan waar je pijngrens ligt. :)

Resultaat na 3 dagen is nog steeds een glad en zacht gezicht, zelfs mijn vriendin was verbaast omdat ik het haar niet verteld heb wat ik met mijn baard gedaan heb. :Y
Ho even. Je hebt een vriendin?
En jij wil je laten ombouwen van jongetje naar meisje?
Je vriendin is straks lesbisch?
5 Ferrari's op videoband!
pi_165903586
Groeit je volledige baard terug na het uitgetrokken te hebben met een pincet? Mij lijkt toch dat je daar lelijke kalen plekken mee creëert.
Cindy De Vuyst
pi_165903801
En bijvoorbeeld de lumea van Philips? Die werkt zelfs op de blonde haartjes op mijn benen.. Het blijft niet eeuwig weg, als je stopt komt het uiteindelijk weer terug, maar zolang je niet stopt ben je super haarloos. :)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_165905643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ho even. Je hebt een vriendin?
En jij wil je laten ombouwen van jongetje naar meisje?
Je vriendin is straks lesbisch?
Ja daar komt het wel op neer, het was voor haar mijn transgender zijn (en zeker mijn vrouwelijk slank figuur) dat voor haar de doorslag gaf om een vriendschappelijke relatie met mij aan te gaan. Deze vrouw begroette mij wel eens vaker tijdens mijn boswandelingen, maar ik wist dat ze meer wilde als alleen maar begroeten. Bleek afgelopen 2 weken maar weer toen ze wederom de kans zag om mij alleen aan te spreken. :)
pi_165906250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 03:06 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ja daar komt het wel op neer, het was voor haar mijn transgender zijn (en zeker mijn vrouwelijk slank figuur) dat voor haar de doorslag gaf om een vriendschappelijke relatie met mij aan te gaan. Deze vrouw begroette mij wel eens vaker tijdens mijn boswandelingen, maar ik wist dat ze meer wilde als alleen maar begroeten. Bleek afgelopen 2 weken maar weer toen ze wederom de kans zag om mij alleen aan te spreken. :)
Je vriendin heeft je dus 2 keer aangesproken?
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:24:33 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165907651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:14 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Je vriendin heeft je dus 2 keer aangesproken?
Laat Hakuna, zou ik zeggen. Hier gaat het topic ook niet over.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')