Die heeft volgens mij een keer daadwerkelijk gewoon toegegeven hier te trollen. Is wel alweer een paar maanden geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:03 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen honderd procent garantie dat het geen trol zou kunnen zijn. Voor mij valt ze in ieder geval in het rijtje Bianchoni (alhoewel hij ook een trol zou kunnen zijn).
Dat heb ik niet meer gezien. Na een aantal berichten van haar te hebben gelezen, skipte ik haar posts. Doe ik ook bij Bianchoniquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij een keer daadwerkelijk gewoon toegegeven hier te trollen. Is wel alweer een paar maanden geleden.
Binnen heeft ze gewoon haren los hoor, of er moet bezoek zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn veel leuker als ze ingepakt zijn en je het pakpapier er af mag scheuren.
Ik bedoelde ook Biaquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:11 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer gezien. Na een aantal berichten van haar te hebben gelezen, skipte ik haar posts. Doe ik ook bij Bianchoni
Ja, en ? Het is nu nog warm genoeg voor buitenseks.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Binnen heeft ze gewoon haren los hoor, of er moet bezoek zijn.
Dat klinkt totaal niet ranzig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:13 schreef 24Fan het volgende:
Never put your dick in crazy. Maar bij girlygirl wil ik toch wel een uitzondering maken.Kun je naderhand je lauwwarme mannenpap van haar gezichtje afvegen met haar hoofddoek.
Waarom zou je met hoofddoek op neuken. Lijkt me veel geiler om het tijdens doggy eraf te trekken zodat je haren vast kan grijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:13 schreef 24Fan het volgende:
Never put your dick in crazy. Maar bij girlygirl wil ik toch wel een uitzondering maken.Kun je naderhand je lauwwarme mannenpap van haar gezichtje afvegen met haar hoofddoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |