Er is geen beeldmateriaal dat is de klacht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:47 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is geen klacht.
Maar ze lijkt me wel een lekker wijf.
haha retard moslima's moeten hun entree juist babyglad houdenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:53 schreef Sigaartje het volgende:
Maar vrouwelijke moslims mogen zich niet ontharen daar beneden. Dus zo fris zijn ze niet. Beetje zurig ruikt het daar.
Klinkt indd wel logisch voor een religie die toestaat dat je met 9-jarigen neukt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha retard moslima's moeten hun entree juist babyglad houden
Is niet waar. Het staat echt in de koran. Het is niet voor niets dat die vrouwen helemaal bedekt zijn. Die hebben schaam- en konthaar waar ze in de oerwouden van Afrika nog kunnen leren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha retard moslima's moeten hun entree juist babyglad houden
mannen moeten het ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:10 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Klinkt indd wel logisch voor een religie die toestaat dat je met 9-jarigen neukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Bijstandgerechtelijk Nederland is vroeg wakker zo te zienquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:10 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Klinkt indd wel logisch voor een religie die toestaat dat je met 9-jarigen neukt.
Valt anders best goed te fappen op Reese met der lepelquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:25 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier is ze..
Think Pink..
[ afbeelding ]
Onterechte klacht. Gewoon je fantasie gebruiken - dat is het hele idee achter de burkha. Fantaseren wat er onder zit tot je ballen blauw zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Er is geen beeldmateriaal dat is de klacht.
Jazeker, niets mis mee, maar volgens TS was er geen beeldmateriaal van, HAA..quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Valt anders best goed te fappen op Reese met der lepel
Das een flinke clit wijfie, zeker zo'n vatsig vet mokkel!?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
--kijkt even in broek---
Eh nee...
55 cm hier
gast lul niet zo slap.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Is niet waar. Het staat echt in de koran.
Schijnt dat de Islam geleerden dit bedacht hebben n.a.v. een zeer succesvolle lobby van Gilette.quote:
slimme manier om toch marktaandeel te veroveren in samenleving die de baard laat groeienquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Schijnt dat de Islam geleerden dit bedacht hebben n.a.v. een zeer succesvolle lobby van Gilette.
Klopt het niet dan wat ik zeg?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Bijstandgerechtelijk Nederland is vroeg wakker zo te zien
Mwoah - formeel geldt hetzelfde voor Joden en Christenen hoor. Je haar afscheren is een no-noquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Schijnt dat de Islam geleerden dit bedacht hebben n.a.v. een zeer succesvolle lobby van Gilette.
jij scoorde nooit hoog op begrijpendlezen zeker?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mwoah - formeel geldt hetzelfde voor Joden en Christenen hoor. Je haar afscheren is een no-no
Ik vind girlygirl eerlijk gezegd overkomen als een Islmatische Jehova getuige. Ze dringt haar geloof toch wel redelijk in topics op (ze komt altijd met quote's uit de koran aanzetten). Ik snap dat ze een positiever beeld over Moslims wil geven, maar de uitvoering komt nogal irritant over om het zo te zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kansloos topic dit... Ga de discussie inhoudelijk aan met Girly; dat levert veel meer op.
Dat levert dan ook iets op. Inkijk in hoe bepaalde mensen daadwerkelijk denken over zaken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:23 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik vind girlygirl eerlijk gezegd overkomen als een Islmatische Jehova getuige. Ze dringt haar geloof toch wel redelijk in topics op (ze komt altijd met quote's uit de koran aanzetten).
Ik vraag me af in hoeverre dat representatief kan zijn voor de doorsnee Moslim. Hier komen toch wel vaak de extremen bijeen. Triggershot zou ik een beter voorbeeld vinden. Hij schrijft vaak interessante dingen die me aan het denken zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat levert dan ook iets op. Inkijk in hoe bepaalde mensen daadwerkelijk denken over zaken.
Vrees niet, ik heb pics gevonden van de liefde van je levenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:44 schreef Argo het volgende:
Helaas is er geen beeldmateriaal van deze schone.
Klacht is duidelijk ik zou zelfs moslim voor haar worden mijn princes!
Jij denkt echt dat zij een moslima is dus ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:23 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik vind girlygirl eerlijk gezegd overkomen als een Islmatische Jehova getuige. Ze dringt haar geloof toch wel redelijk in topics op (ze komt altijd met quote's uit de koran aanzetten). Ik snap dat ze een positiever beeld over Moslims wil geven, maar de uitvoering komt nogal irritant over om het zo te zeggen.
Zometeen maar ff bidden en normaalgeklede vrouwen minachten omdat ze mijn piemel hard maken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:59 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is girlygirl in haarwat meer hoerderige outfit. Ik vind dat ze wel heel veel inkijk heeft zo, je kunt zelfs haar handen zien.
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk geen honderd procent garantie dat het geen trol zou kunnen zijn. Voor mij valt ze in ieder geval in het rijtje Bianchoni (alhoewel hij ook een trol zou kunnen zijn).quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat zij een moslima is dus ?
Of een zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |