Wacht jij maar jongetje. Ik ga een zeer zondige atheïst van jou maken. Over 3 jaar kom je comazuipend de kroeg uit!quote:
Ik ben trouwens geen atheïst, maar een agnost.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wacht jij maar jongetje. Ik ga een zeer zondige atheïst van jou maken. Over 3 jaar kom je comazuipend de kroeg uit!
Wel mooi dat het ultieme doel comazuipend is. Het hoogtepunt van de beschaving.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wacht jij maar jongetje. Ik ga een zeer zondige atheïst van jou maken. Over 3 jaar kom je comazuipend de kroeg uit!
Ken mij dat nou weer bommen man! Was ik met jou in gesprek of zo!?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben trouwens geen atheïst, maar een agnost.
Dat dacht ik ook ja. Godendrank jonguhhhquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel mooi dat het ultieme doel comazuipend is. Het hoogtepunt van de beschaving.
Ik dacht ik meld het even.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ken mij dat nou weer bommen man! Was ik met jou in gesprek of zo!?
Wat lief.quote:
Niks mis mee verder maar als je het alleen daarvan moet hebben is 't niet veel joh.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Godendrank jonguhhh
quote:
Och jee, ben je weer terug gegaan? Zonde.quote:
Mijn maat Baghdaddy inspireerde mij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Och jee, ben je weer terug gegaan? Zonde.
Samen met Abu Imran.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je zal wel niet de enige zijn geweest.. En die tocht deed de meter weer terugslaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |