Als hij nog klopte, zal de eigenaar het niet hebben kunnen waarderen dat je erin beet.quote:
Was het je bedoeling om TS te beledigen? Want dat is je dan niet gelukt. Rookworsten zijn heerlijk.quote:
Je moeder denkt anders aan niets anders dan dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:10 schreef Scuidward het volgende:
Je kan je op zaterdagavond maar beter druk maken om een rookworst dan om andere zaken.
Mijn moeder kan jouw opmerkingen dromen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je moeder denkt anders aan niets anders dan dat.
Ik weet dat ik indrukwekkend ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn moeder kan jouw opmerkingen dromen.
Je moet hem ook niet in je kont stoppen hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:00 schreef deventer11 het volgende:
klopt de hema wost is een vieze worst geworden met een te harde vel
Je bedoelt te zeggen dat Hemaworst betere vette troep is dan de vette troep van vandaag de dag, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:18 schreef geevee het volgende:
Vroeger voor fl 0,50 een halve warme worst scoren in de Hema dat is beter dan al die vette troep van tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |