Je hebt niks te kiezen in een gangbangquote:
Maar das tijdens .. voortijdig wel! Ik wil de mannen uitkiezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt niks te kiezen in een gangbang
Dat dunne lijntje tussen een gangbang en een groepsverkrachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt niks te kiezen in een gangbang
whehehehequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voordeel van een groepsverkrachting is dat het voor 9 van de 10 wél leuk is
Hehe lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dunne lijntje tussen een gangbang en een groepsverkrachting.
Voordeel van een groepsverkrachting is dat het voor 9 van de 10 wél leuk is
Ja dat gaat dus niet door he. Jij gaat liggen, doet de benen wijd en wordt volgepompt door horden kerels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar das tijdens .. voortijdig wel! Ik wil de mannen uitkiezen
Ja godverdomme, nu kan ik je nooit meer taggen in gay filmpjesquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik was het al langer beu en heb nu doorgepakt: doei facebook
Sorry, maatquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nu kan ik je nooit meer taggen in gay filmpjes
heb je nog Hyves?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik was het al langer beu en heb nu doorgepakt: doei facebook
Nee, wel een superdudesaccountquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, wel een superdudesaccount
Had geen zin om dat voor weet ik het hoeveel mensen te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 07:50 schreef Cue_ het volgende:
Niet dat ik niet snap, maar sinds ik de "ontvolg" knop heb gevonden heb ik geen specifieke reden meer om eraf te gaan
Dan moet je ze niet bevriendenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had geen zin om dat voor weet ik het hoeveel mensen te doen.
Heb er jarenlang geen last van gehad, maar als je ineens ziet dat vriend A het leuk vindt dat zijn vriend X het leuk vindt dat diens vriend Y zijn profielfoto heeft aangepast... nee dankjequote:
Ik ken mensen met meer dan 500 "vrienden"quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
verkapte zie-mij-veel-vrienden-hebben-op-Facebook-post
werkloos?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan elk moment weekend nemen als ik wil
Net zo makkelijkquote:
Wouterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco:W
Ze zijn al druk aan het bouwen. Wanneer zou dat plan klaar moeten zijn?
Antwoord vraag 1: Neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag afspraak bij Beter Horen in Almelo voor nieuw setje oordoppen
en als we er dan toch zijn: kun je leuk winkelen in Almelo?
zo ja, welke straten moeten we dan zijn?
waarom helemaal in Almelo?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag afspraak bij Beter Horen in Almelo voor nieuw setje oordoppen
en als we er dan toch zijn: kun je leuk winkelen in Almelo?
zo ja, welke straten moeten we dan zijn?
enige vestiging in de buurt waar afspraak op zaterdag mogelijk wasquote:
ah, oke. grappig zo'n kortingsactie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
enige vestiging in de buurt waar afspraak op zaterdag mogelijk wasen ze hebben kortingsactie van ¤ 50 bij inlevering van festival ticket, maar die loopt tot a.s. maandag
Uiteraard.quote:
Spreid je billen voor mij ♫quote:
Nemen ze zelf maar meequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar vast een emmer glijmiddel inslaan
had zonder korting ook wel nieuwe doppen gekocht, maar heb een spreekwoordelijke la vol met tickets dus dan mooi die 5 tientjes korting pakkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. grappig zo'n kortingsactie.
wel vreemd dat je niet een afspraak op zaterdag kunt maken (bij de andere vestigingen dan)
quote:
daarvoor andere account? geen Jizzt Drizzt?quote:Op donderdag 3 november 2016 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik alles bij mekaar 14 of 15 jaar, waarvan 12 (en een half) op dit account.
Yup, heb hiervoor twee andere accounts gehad en van beide het wachtwoord verloren, dus Drizzt_DoUrden aangemaakt in april 2004quote:Op donderdag 3 november 2016 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarvoor andere account? geen Jizzt Drizzt?
yup, had toen volgens mij weinig/niks te doen op stage en toen kwam ik viavia op FOK!quote:
Same herequote:Op donderdag 3 november 2016 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
yup, had toen volgens mij weinig/niks te doen op stage en toen kwam ik viavia op FOK!
ik deed alleen online mee, nooit naar een meet geweestquote:Op donderdag 3 november 2016 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]had laatst weer wat foto's van een meet gezien
En die was tof!quote:Op donderdag 3 november 2016 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik deed alleen online mee, nooit naar een meet geweest
überhaupt maar één keer meet meegemaakt, dat was van ToF
zeker welquote:
Heb twee of drie ToF-meets gedaan en een Fokmeet in Wierdenquote:Op donderdag 3 november 2016 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik deed alleen online mee, nooit naar een meet geweest
überhaupt maar één keer meet meegemaakt, dat was van ToF
Daar was ik niet bij. Heb dat wel een keer met D en Hen gedaan, was een spontane meet in Enschede omdat alles in de Fanstore 50% afgeprijsd was en ik een shirtje wilde hebbenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
met ToF zijn we toen gaan poolen, boven daar bij de Oude Markt
Pikten D en ik jou op op het station of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ben inmiddels alweer bijna 9 jaar lid op het forum op 10 januari 2008 aangemeld volgens profiel..
En heb ooit 1 ToF meet meegemaakt bij de bowlingbaan in enschede achter de bioscoop, weet even niet hoe het daar heet.
dat was iemand anders, ik kwam gewoon met mijn eigen autoquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pikten D en ik jou op op het station of was dat iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |