abonnement Unibet Coolblue
pi_166827360
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:17 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ga over een paar weken. S ochtends vroeg heen, nachtje slapen, volgende dag s avonds terug.

Ik kan eignelijk alleen temple bar guiness brouwerij en kasteel bedneken. En s avonds zuipen natuurlijk. Wat valt er nog meer te doen?

Wat kun je er eten wat enigszins betaalbaar is? Ik neem aan dat lokaal eten een no-go is, volgens mij hebben ze helemaal geen lekker eten in ierland net zoals in engeland. Of heb ik dat mis? Dus dan wordt het kebab of zo of fast food....

Ga sowieso met iemand die voornamelijk dat soort dingen eet normaliter dus ach.
Ik vind deze kebabzaak in Temple Bar wel echt heel lekker

Zaytoon Restaurant
14 - 15 Parliament St, Dublin 2, Ierland

_O_
pi_166829515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:17 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ga over een paar weken. S ochtends vroeg heen, nachtje slapen, volgende dag s avonds terug.

Ik kan eignelijk alleen temple bar guiness brouwerij en kasteel bedneken. En s avonds zuipen natuurlijk. Wat valt er nog meer te doen?

Wat kun je er eten wat enigszins betaalbaar is? Ik neem aan dat lokaal eten een no-go is, volgens mij hebben ze helemaal geen lekker eten in ierland net zoals in engeland. Of heb ik dat mis? Dus dan wordt het kebab of zo of fast food....

Ga sowieso met iemand die voornamelijk dat soort dingen eet normaliter dus ach.
de Ierse keuken is heerlijk, het ziet er alleen niet uit.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2016 @ 23:34:27 #103
414785 sirdanilot
pi_166861725
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

de Ierse keuken is heerlijk, het ziet er alleen niet uit.
Was inderdaad heel lekker.

Leuk tripje !

Volgende keer dat ik naar ierland ga ga ik wel meer de natuur in, dublin heb je al gauw gezien. Het leukste vond ik een tripje naar Howth aan de kust wat in de buurt ligt.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166863737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Was inderdaad heel lekker.

Leuk tripje !

Volgende keer dat ik naar ierland ga ga ik wel meer de natuur in, dublin heb je al gauw gezien. Het leukste vond ik een tripje naar Howth aan de kust wat in de buurt ligt.
Wij hadden een trip uitgezet met de auto. En dan om de nacht ergens anders kamperen en dingen bezoeken. Hebben echt wel veel gezien zo in een week.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166864734
Ik was er vorige week dinsdag tot donderdag ivm een concert, In augustus was ik al met de DART naar Dun Laoghaire, Bray-Greystones (cliffwalk) en howth geweest, dit keer ben ik met de DART en leap visitor card naar Dalkey geweest en vanuit daar via Killiney Hill naar het station in Killiney gelopen, zeker de moeite waard en ik ben 'n dag naar Malahide geweest, naar het kasteel en de bijbehorende tuinen en daarna Malahide zelf in.

Stad zelf is prima maar de natuur in de omgeving vind ik veel meer de moeite waard.
pi_166865630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was er vorige week dinsdag tot donderdag ivm een concert, In augustus was ik al met de DART naar Dun Laoghaire, Bray-Greystones (cliffwalk) en howth geweest, dit keer ben ik met de DART en leap visitor card naar Dalkey geweest en vanuit daar via Killiney Hill naar het station in Killiney gelopen, zeker de moeite waard en ik ben 'n dag naar Malahide geweest, naar het kasteel en de bijbehorende tuinen en daarna Malahide zelf in.

Stad zelf is prima maar de natuur in de omgeving vind ik veel meer de moeite waard.
Hoe zijn Ieren bij een concert?
pi_166866689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe zijn Ieren bij een concert?
iers.

Leuk en dronken _O_

Al vind ik de o3 wel zwaar kut.
pi_166866702
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

iers.

Leuk en dronken _O_

Al vind ik de o3 wel zwaar kut.
De o3 is een evolutie van een o2 arena?
pi_166867002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:03 schreef MCH het volgende:

[..]

De o3 is een evolutie van een o2 arena?
doorstart ofzo.

Maar ze hebben dus geen gardarobe oid. Lekker in een regenstorm in november, met zijn alle met dikke natte jassen in een concerthal staan :')
pi_166867629
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

doorstart ofzo.

Maar ze hebben dus geen gardarobe oid. Lekker in een regenstorm in november, met zijn alle met dikke natte jassen in een concerthal staan :')
Koude natte Britse Ierse sletten met korte rokjes aan in de winter. :9~
  donderdag 24 november 2016 @ 14:43:13 #111
444149 Eejit
What's the craic?
pi_166869405
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

doorstart ofzo.

Maar ze hebben dus geen gardarobe oid. Lekker in een regenstorm in november, met zijn alle met dikke natte jassen in een concerthal staan :')
Als het goed is gewoon '3 arena'. 3 is een nieuwe sponsor, evenals O2 een mobiele provider.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_166871621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:43 schreef Eejit het volgende:

[..]

Als het goed is gewoon '3 arena'. 3 is een nieuwe sponsor, evenals O2 een mobiele provider.
naja, je weet wat ik bedoel. 7.90 voor een biertje. Ik snap niet dat ze die mate van alcoholconsumptie volhouden met hun loon.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 november 2016 @ 16:44:38 #113
414785 sirdanilot
pi_166871722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Koude natte Britse Ierse sletten met korte rokjes aan in de winter. :9~
Letterlijk alle meiden op tinder hadden een biertje in de hand, iets in hun profieltekst over dat ze van drinken houden, een paar dronken partyfoto's op hun profiel of alledrie :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 november 2016 @ 16:46:02 #114
414785 sirdanilot
pi_166871751
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

naja, je weet wat ik bedoel. 7.90 voor een biertje. Ik snap niet dat ze die mate van alcoholconsumptie volhouden met hun loon.
Ik snap er ook niks van. Ook in de normale pub is een biertje 5,40. Wel een halve liter lekker bier, maar toch. Volgens mij is ierland niet eens zo rijk als nederland, maar ze zuipen als ketters en dan ook nog tegen dit soort prijzen.

En roken ! Een pakje peuken was 9,60 :( maar je ziet iedereen paffen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166871778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Letterlijk alle meiden op tinder hadden een biertje in de hand, iets in hun profieltekst over dat ze van drinken houden, een paar dronken partyfoto's op hun profiel of alledrie :')
Dus je bent ontmaagd? *O*
pi_166871797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van. Ook in de normale pub is een biertje 5,40. Wel een halve liter lekker bier, maar toch. Volgens mij is ierland niet eens zo rijk als nederland, maar ze zuipen als ketters en dan ook nog tegen dit soort prijzen.

En roken ! Een pakje peuken was 9,60 :( maar je ziet iedereen paffen :')
5,40 is toch niet extreem duur? Koop maar eens 2 biertjes in Nederland in de kroeg. Je had ook mijn tips moeten lezen. Ik had prima kroegen die niet eens zo extreem duur waren voor wat je kreeg.
pi_166874827
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van. Ook in de normale pub is een biertje 5,40. Wel een halve liter lekker bier, maar toch. Volgens mij is ierland niet eens zo rijk als nederland, maar ze zuipen als ketters en dan ook nog tegen dit soort prijzen.

En roken ! Een pakje peuken was 9,60 :( maar je ziet iedereen paffen :')
ja het ontnoedigingsbeleid/cash cow is goed ingevoerd ja :P

Was bezig een reis naar dublin te organiseren, zat ik tijdens dat proces in litouwen, guinnes koste daar nog niet eens de helft van wat het kost in de guinnes brouwerij :D :')
pi_166880737
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe zijn Ieren bij een concert?
geen idee van de mensen om. Mij heen was niemand Iers :`) was overigens in her Olympia Theatre, prachtige zaal
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2016 @ 02:07:47 #119
414785 sirdanilot
pi_166885347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:48 schreef MCH het volgende:

[..]

5,40 is toch niet extreem duur? Koop maar eens 2 biertjes in Nederland in de kroeg. Je had ook mijn tips moeten lezen. Ik had prima kroegen die niet eens zo extreem duur waren voor wat je kreeg.
Ik betaalde ook 5,40 voor een halve liter iers bier aan de bar op Schiphol, in de vertrekhal bij H-gates. Één van de duurste plekken die je zou verwachten, toch? Maar dus even duur als in dublin.

Bier in NL is ook heel duur. Niet per se per eenheid, maar wel voor die piepkleine flutglaasjes die je bij ons krijgt. Daarom bestel ik meestal ook maar meteen een halve liter, doe je tenmisnte even mee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166918887
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:51 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik vind deze kebabzaak in Temple Bar wel echt heel lekker

Zaytoon Restaurant
14 - 15 Parliament St, Dublin 2, Ierland

_O_
Iskander is toch wel een stuk beter in mijn ogen :)

http://www.kebabreporters.com/dublin-voor-bompa/
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_166926078
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:17 schreef sirdanilot het volgende:
En s avonds zuipen natuurlijk.
Ga je alleen? En hoe doe jij dat dan, alleen in een café zonder vrienden of bekenden wat gaan drinken? :{
pi_166926338
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 09:01 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ga je alleen? En hoe doe jij dat dan, alleen in een café zonder vrienden of bekenden wat gaan drinken? :{
in ierland niet echt een probleem. Die zijn gezellig zat.

In bijv zweden zou je niet echt een leuke avond hebben.
  zondag 5 februari 2017 @ 11:16:35 #123
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_168680990
Even volgen deze. In juli paar dagen daarheen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_168681011
Post eens wat foto's!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 februari 2017 @ 11:57:25 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168681576
Ik ga in april met zoon van 16 naar Dublin. Wat mogen we niet missen? Afgezien van dingen die met drank te maken hebben want in tegenstelling tot de rest van FOK! hebben we daar geen belangstelling voor :P We gaan 6 dagen *O*

We willen in elk geval 1 dag uittrekken om met de trein erop uit te trekken. Voorlopig hebben we ons oog laten vallen op Galway, omdat je dan dwars door Ierland rijdt. Maar als iemand een ander goed idee heeft hoor ik het graag. Wandelingen door ruw terrein vallen helaas af :'( want dat ga ik niet redden. Had graag een mooie klifwandeling gedaan maar dat wordt hem niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')