Het is, mits ruimte natuurlijk, wel ideaal.quote:
Ik heb een krat voorop, daar gooi ik alle tassen in. Ik vind fietstassen nog iets voor andere mensenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:14 schreef exode het volgende:
Thx voor de tips!
Dat ding met dak heeft mijn vrouw altijd meeik vind fietsen ook gewoon 100x fijner dan autorijden overigens. Mijn werk is 5 kilometer en ik mag niet op het terrein parkeren wat lopen over een industrieterrein inhoudt en bij het KDV is parkeren een crime. Geef mij die gold old fiets maar.
Zo'n rekje voorop ga ik onthouden! Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn laptop kleiner verpakken 😅
Het eeuwige conflict tussen je inner 22-jarige en het boodschappen moeten doen voor een heel gezinquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:19 schreef L-E het volgende:
Ik vind kratten ook iets voor anderenIk hang liever mijn stuur dusdanig vol dat ik keihard tegen de grond smak als ik een bocht iets te scherp neem. YOLO
mijn man ook. Kostte hem vorige week nog een gloednieuw pak en een paar schoenenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:19 schreef L-E het volgende:
Ik vind kratten ook iets voor anderenIk hang liever mijn stuur dusdanig vol dat ik keihard tegen de grond smak als ik een bocht iets te scherp neem. YOLO
*boks*quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:05 schreef exode het volgende:
L-E, praktisch is toch synoniem voor hip? Ik ben een hippe moeder hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |