quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat ik blij ben dat ik niet met de auto was, in tegenstelling tot de mensen die tegelijk met mij vertrokken, stelletje dombo's, drinken en dan in de auto stappen
Ik zal het nooit begrijpen. En het gebeurt omdat de pakkans en de straffen te laag zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat ik blij ben dat ik niet met de auto was, in tegenstelling tot de mensen die tegelijk met mij vertrokken, stelletje dombo's, drinken en dan in de auto stappen
Voor mij mag iedereen keihard aangepakt worden, als ik zie wat er bij mijn club en ongetwijfeld bij vele andere clubs in de auto stapt na een wedstrijdje voetbal dan is het schrikbarend. En daarom ging ik op de fiets omdat ik wist dat ik 'n biertje of wat zou drinkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het nooit begrijpen. En het gebeurt omdat de pakkans en de straffen te laag zijn.
Heel verstandig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij mag iedereen keihard aangepakt worden, als ik zie wat er bij mijn club en ongetwijfeld bij vele andere clubs in de auto stapt na een wedstrijdje voetbal dan is het schrikbarend. En daarom ging ik op de fiets omdat ik wist dat ik 'n biertje of wat zou drinken
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij mag iedereen keihard aangepakt worden, als ik zie wat er bij mijn club en ongetwijfeld bij vele andere clubs in de auto stapt na een wedstrijdje voetbal dan is het schrikbarend. En daarom ging ik op de fiets omdat ik wist dat ik 'n biertje of wat zou drinken
quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:42 schreef Tuned22 het volgende:
Goeiemorgen mensen![]()
Ook weer onder de levenden
Goedemorgen beide.quote:
dat kloptquote:
quote:
Via de handtekening van Elfletterigquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe ben je hier verzeild geraakt, als ik mag vragen?
Hij heeft goed weer om met zijn roestige ballen te spelen, ik doe het vandaag ook lekker rustig aan denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat zo weer met z'n ballen spelen, ik ben rustig aan het ontbijten en ga vandaag een beetje huishouden doen, de was staat al aan.
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat zo weer met z'n ballen spelen
ik denk dat er nu algehele controle op roestige ballen isquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
Na de opmerking van Doedezemaar valt meteen het hele topic stil...
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er nu algehele controle op roestige ballen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |