vrouwenteams? Of `1 sterrenteams?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Swennus het volgende:
2x per jaar houden wij met 8-personen een fifa toernooi, met elke keer een andere "editie". Zo hebben we oa gehad; Benelux, CL, 4-sterren teams, EK, Engeland. Nu ligt de organisatie in mijn handen, maar ik kan niet echt meer een originele editie bedenken.. Heeft een van jullie nog tips?
Elke deelnemer mag binnen de editie zijn eigen team kiezen.
Alleen teams uit een 2e Divisiequote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Swennus het volgende:
2x per jaar houden wij met 8-personen een fifa toernooi, met elke keer een andere "editie". Zo hebben we oa gehad; Benelux, CL, 4-sterren teams, EK, Engeland. Nu ligt de organisatie in mijn handen, maar ik kan niet echt meer een originele editie bedenken.. Heeft een van jullie nog tips?
alleen zwarte spelersquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Swennus het volgende:
Op wzv doen ze het op regelmatige basis pikquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:07 schreef satecl het volgende:
Zijn er ook mensen die online Profclubs spelen. Is dat een beetje populair? Ik heb een aantal wedstrijden gespeeld maar iedereen doet maar wat. Het lijkt me wel leuk om in een goed team mee te draaien. Bijvoorbeeld een Fok! team?
WZV?quote:Op zaterdag 26 november 2016 04:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op wzv doen ze het op regelmatige basis pik
Wat een doorzettingsvermogen heb jij! Toevallig familie van Gudelj?quote:Op maandag 28 november 2016 16:06 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb fifa gekocht op de pc half uur gedaan daarna niet meer
Hier hetzelfde op de PS4. Vind er echt niks meer aan, terwijl ik het vroeger kapot heb gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2016 16:06 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb fifa gekocht op de pc half uur gedaan daarna niet meer
hier ook. Ga nooit meer een voetbalgame spelen, haal er geen plezier uit. Ben er ook slecht inquote:Op dinsdag 29 november 2016 12:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hier hetzelfde op de PS4. Vind er echt niks meer aan, terwijl ik het vroeger kapot heb gespeeld.
Ik heb dat tegenwoordig bij alle sport spellen. Vroegah speeld ik echt uuuuuren F1, NHL, NBA, Fifa, racespellen, etc. Kan er nu echt geen plezier meer aan beleven. Zoveel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:15 schreef spierbal het volgende:
[..]
hier ook. Ga nooit meer een voetbalgame spelen, haal er geen plezier uit. Ben er ook slecht in
quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een doorzettingsvermogen heb jij! Toevallig familie van Gudelj?
Ligt misschien ook aan de leeftijd? Ik heb het namelijk met alle games.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:
woordig bij alle sport spellen. Vroegah speeld ik echt uuuuuren F1, NHL, NBA, Fifa, racespellen, etc. Kan er nu echt geen plezier meer aan beleven. Zoveel van hetzelfde.
Kan. Maar games als GTA, uncharted, etc. Kan ik nog wel waarderen.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de leeftijd? Ik heb het namelijk met alle games.
Die gamemode moet je dan ook vooral links laten liggen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:03 schreef Enchanter het volgende:
Ben er nou al weer klaar mee , carriere mode begonnen met Morecambe.
Eerste seizoen gepromoveerd naar League one , 2e seizoen handhaving in league one.
heb ik ineens in het 3e seizoen een transferbudget van ¤ 221.000.000,00
Dat is het enige wat ik leuk vind/vond van Fifa , buiten het spelen met wat vrienden op e bank.quote:Op zondag 11 december 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gamemode moet je dan ook vooral links laten liggen.
Ja, dan moet je wat anders zoeken dan FIFA. De focus ligt daar totaal niet.quote:Op zondag 11 december 2016 12:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik leuk vind/vond van Fifa , buiten het spelen met wat vrienden op e bank.
FUT heb ik nooit leuk gevonden , online kan me ook niet boeien
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gamemode moet je dan ook vooral links laten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |