Fuck Blind en Oranje jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Stijn roept ook constant dat interlands hem niets boeien maar toch is hij hier nergens te bekennen. #teamfebo
Nederlands elftal kijken met kwalificaties en oefeninterlands, dan ben je niet goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Stijn roept ook constant dat interlands hem niets boeien maar toch is hij hier nergens te bekennen. #teamfebo
Als hij gewoon wat kansenusers banned, kan hij hier rustig blijven kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Volgens teletekst gaat het aardig darquote:
Eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlands elftal kijken met kwalificaties en oefeninterlands, dan ben je niet goed
Ze komen al 2x lucky wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens teletekst gaat het aardig darkijk dalek de samenvatting wel
Nederlands elftal kijken met eindtoernooien was de laatste keer niet zo'n succes, dusjahquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlands elftal kijken met kwalificaties en oefeninterlands, dan ben je niet goed
Al RSI gekregen van het verwijderen van alle bagger?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het livetopic in het gareel houden.
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al RSI gekregen van het verwijderen van alle bagger?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerrie is een aardig jongen. Hij zei dat ik talent had. Boh boh boh.quote:
alleen met 160 begin kan hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou wel moeten toch? 152 180 nee wacht
En 157 en 154 en 151quote:
Nog tegen gespeeld in de kroeg toen die helemaal nog niet bekend was . Hij zei ook nog dat ik moest werken aan mn houding op het podium . booohhh wat lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gerrie is een aardig jongen. Hij zei dat ik talent had. Boh boh boh.
-Poep0rz
Dobromyslova was ook nog in de buurt. Maar ja, die gaat met Tony Martin. Jelle is geen pedo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog tegen gespeeld in de kroeg toen die helemaal nog niet bekend was . Hij zei ook nog dat ik moest werken aan mn houding op het podium . booohhh wat lekker
Ik zou ze ook pakken hoor onder de 10 jaar , lekker hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dobromyslova was ook nog in de buurt. Maar ja, die gaat met Tony Martin. Jelle is geen pedo.
PedoLoungenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou ze ook pakken hoor onder de 10 jaar , lekker hoor
Je bent weer in topvorm pikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog tegen gespeeld in de kroeg toen die helemaal nog niet bekend was . Hij zei ook nog dat ik moest werken aan mn houding op het podium . booohhh wat lekker
Ik moet steeds aan Eurokok Martin denken als ik jouw UI ziequote:
Is zijn motto ook :' Mensen zijn rijk geworden door te stel'n ' ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Eurokok Martin denken als ik jouw UI zie
denk het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is zijn motto ook :' Mensen zijn rijk geworden door te stel'n ' ?
Wie is die Snorrewitz dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valt me weer heel erg tegen dan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is..
Hij moet het meegekregen hebben.quote:geregistreerd op: zondag 7 juli 2002 @ 11:30
Kan niet andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hij moet het meegekregen hebben.
Ik mis weleens wat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hij moet het meegekregen hebben.
Godverquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ssen-oost_shortfilms
nou ik vind van gerwen - anderson de mooiste denkbare finale. en als anderson dan zo speelt wordt het smullen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP Raybar. Het had zo mooi kunnen worden.
Nouja die onzin tegen Macedonie is niet echt genot ofzo. Wel zin in de finale.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yes, my man. Dan kan je zondag netjes naar Italia kijken.
Hoop wel dat ie royaal gecrusht wordt dan. En op de WK weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:17 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nou ik vind van gerwen - anderson de mooiste denkbare finale. en als anderson dan zo speelt wordt het smullen.
Barney heeft m dit toernooi ook vaak geraaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Alleen Suljo kan de dubbel 14 raken, Febo.
Mss net op tijd voor de smnvttng van het voetbalquote:
MVG. Met boter en suiker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef Zipportal het volgende:
MvG - Gando wie gaat dat winnen jongens?
-Marcel Maijer
Voorspel een 5-3 zege voor Gary. Wint vaak in de belangrijke wedstrijden van Mvg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef Zipportal het volgende:
MvG - Gando wie gaat dat winnen jongens?
-Marcel Maijer
Hey fmd alles goed xxxquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Voorspel een 5-3 zege voor Gary. Wint vaak in de belangrijke wedstrijden van Mvg.
Ik ben weg. Tot morgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Szura het volgende:
Koos die weer zit te vertellen hoe het moet
Maar z'n manager was ziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Barney kan beter weer een andere manager aanstellen.
Misschien heeft ie dan wel slechte TV-series zitten kijken op zijn hotelkamertje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar z'n manager was ziek.
Daar lag het dus aan.
Stalker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is nu aan het dartsen.
http://www.dart-vereniging-woensdrecht.nl/products/dvw-5/
20.30quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En hoe laat begint het in Ierland?
Omdat ze in ireland pas om 21:30 beginnen, rtl kan moeilijk anderhalfuur vollullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap het niet, waarom zenden ze alles live uit op TV maar begint de finale er drie kwartier later?
Ik dacht dat ze om 20.45 (NL) begonnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Omdat ze in ireland pas om 21:30 beginnen, rtl kan moeilijk anderhalfuur vollullen.
20:30 engelse tijd, 21:30 nederlandse tijd, anderhalfuur dus nog.
Nee de ieren houden er niet van om zo vroeg in de avond in de zaal te moeten zijn, voorgaande dagen was de zaal ook vrij leeg tot 21:00/21:30(nl tijd) ik denk dat de pdc daarom heeft gekozen voor een laat tijdstip.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze om 20.45 (NL) begonnen
twitter:livedarts twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:04:07🏆 WINNER: Mick McGowan edges out Radek Szaganski 6-5 to retain his Irish Matchplay title and seal a spot in the Wor… https://t.co/NjbeIra5cl reageer retweet
En de huurpontons dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrachtwagen van DrankA.nl is vandaag geweest bij Roland.
Is beetje donker, maar als Roland zijn leven wil wagen dan moet ie lekker op een ponton gaan staan midden in een meertje of zoquote:
MVG kan sowieso meedoen bij de Paralympics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lamme armen enzo
topsport , moet naar de Olympische Spelen
Zijn uiterlijk is al genoeg om hem een gouden medaille te gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG kan sowieso meedoen bij de Paralympics.
En toch kijk je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dartsvoorbeschouwingen zijn echt het meest nutteloze tijdverdrijf dat ik me kan voorstellen. Gooi er maar een reclame in.
Die idiote vragen van Maijer hebben op zich nog wel iets vermakelijks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dartsvoorbeschouwingen zijn echt het meest nutteloze tijdverdrijf dat ik me kan voorstellen. Gooi er maar een reclame in.
Szura is het hier niet mee eens denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die idiote vragen van Maijer hebben op zich nog wel iets vermakelijks.
Zoals mensen met Down iets vermakelijks hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die idiote vragen van Maijer hebben op zich nog wel iets vermakelijks.
Maijerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Szura is het hier niet mee eens denk ik.
Treffende vergelijking iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals mensen met Down iets vermakelijks hebben
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het moeilijk om presentator te zijn?
#AskMarcel
Nog altijd beter dan dat gelul over welke linksachter tegen welke rechtsvoor staat of weet ik het wat allemaal. Met je punten naar voren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Doe eens normaal joh!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze finale gaat hoogstens 3 kwartier duren
Dit is het enige andere settoernooi, ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Het enige toernooi buiten het WK waar in sets gespeeld wordt (op dit niveau)?![]()
Ik moet toch weer eens vaker gaan kijken schijnbaar, ik dacht dat er wel meer toernooien waren die gewoon in sets gingen
Set systeem is veel leuker. Met zo'n legsysteem trapt MVG 1 keer het gaspedaal in en hij staat 5-0 voor en dan ben je klaar. Terwijl het bij sets dan 1-0 zou staan. Snap je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Het enige toernooi buiten het WK waar in sets gespeeld wordt (op dit niveau)?![]()
Ik moet toch weer eens vaker gaan kijken schijnbaar, ik dacht dat er wel meer toernooien waren die gewoon in sets gingen
LewaGenot?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu heb ik twee goals bij Polen - Denemarken gemist, verdammt noch mal.
Ja dat snap ik. Ik vind sets ook veel leuker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Set systeem is veel leuker. Met zo'n legsysteem trapt MVG 1 keer het gaspedaal in en hij staat 5-0 voor en dan ben je klaar. Terwijl het bij sets dan 1-0 zou staan. Snap je.
Ga jij maar lekker klagen over de analyses, ManI. Het podium is voor jou.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Kan dat kutvoetbal gewoon in VBL blijven?
We zijn een soort kringverjaardag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Kan dat kutvoetbal gewoon in VBL blijven?
Geen idee, eigenlijk. Zal wel niet want hij moet nog steeds goed loeren naar het bord af en toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft gary al iets aan zn ogen gedaan?
Nee nu hoeft het niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker klagen over de analyses, ManI. Het podium is voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |