Rony bedoel je? Die mag van mij ook wel weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere voegt voor mij niks toe. Dus de andere vier graag
Vind ik ook alleen zingt Denise wel erg slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere voegt voor mij niks toe. Dus de andere vier graag
Ariana Grande - Into Youquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:17 schreef ato het volgende:
Dit vind ik wel goed van de jongens, van wie is deze plaat?
Bij elke boyband zingen er ook twee voor geen meter. Boeit niet zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:12 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Vind ik ook alleen zingt Denise wel erg slechtZe hdden het bij drie meiden moeten laten
Dit. Ik zit maar half te kijkenquote:
Zoals vorige week bleek, zijn de verschillen heel klein. Bij elke tussenstand zaten er wel andere in de safezonequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef IDkaart het volgende:
Ja wat is dit Delany en Denise zijn al in de safezone maar je moet wél nog op ze stemmen met betaalde sms'jes hoor![]()
Commercie
nee idd en het lijkt echt gescript. Steeds reclame voor iedereen dat we moeten stemmen terwijl 4 deelnemers al in de safe zone zitten en geen stemmen meer nodig hebbenquote:
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTANDquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
nee idd en het lijkt echt gescript. Steeds reclame voor iedereen dat we moeten stemmen terwijl 4 deelnemers al in de safe zone zitten en geen stemmen meer nodig hebben
ja dat had ik niet doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTAND
Toen was de muziek ook veel beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:46 schreef Maartel het volgende:
Backstreet Boys blijft goud, maar toch vind ik het best bizar hoeveel nummers van meer dan 15 jaar oud er worden gezongen in een programma met kijkers van gemiddeld een jaar of 16 (?)
Ik vind de optredens wel leukquote:
Delany en Luca zijn al weken favorieten en komen er sws inquote:
Ja precies, anders ben je juist genaaid in de safezone omdat niemand meer denkt dat je stemmen nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTAND
haha denk dat genoeg mensen dat denken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja precies, anders ben je juist genaaid in de safezone omdat niemand meer denkt dat je stemmen nodig hebt.
dit idd hij zat toch even in de safe zone? Dan kan je wel raden dat je erin komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Aansteller, alsof ie daf niet allang wist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |