Dit fora heeft als dominante groep bezoekers: autochtone nederlandse mannen (leeftijd: 16 - 36 ofzo). De moslims die ik hier zag reageren kan ik op max 2 handen tellen (misschien zijn er meer, maar dit is wat mij is opgevallen), je hebt te weinig 'data' om er een weloverwogen conclusie over te kunnen trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik betreur het ten zeerste dat de 'gematigde' moslims hun moslim extremistische broeders (let wel: de onaangepaste/geen respect hebbende moslims) hier weinig terecht wijzen!
Je ontwijktquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is geen Islam. Dat is het Christendom in de vervalste vorm.
Ergo: je werkt zelf niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer
Je geeft geen enkel antwoord en blijft maar uit je nek lullen, manquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:25 schreef girlygirl8 het volgende:
Opmerkelijk is het toch hoe normaal het hier blijkbaar is om haatzaaierij over moslims te verspreiden
We moeten er wel vanuit gaan dat dit een projectie van hun eigen ik isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ergo: je werkt zelf niet.
En gelukkig hebben mijn collega's een religie die niet focust op neuken.
Dat zijn voornamelijk politiekgerelateerde verschillen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die zich zo onderwerpen zijn het er onderling niet echt over eens wat dat inhoud hè? Soenies, soefies, Alevieten, IS, (en de rest die ik voor het gemak maar even terzijde laat) maken elkaar zo'n beetje af omdat ze elk een andere waarheid hebben gevonden in hun onderwerping.
Dus: welke islam is jouw waarheid?
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ergo: je werkt zelf niet.
En gelukkig hebben mijn collega's een religie die niet focust op neuken.
Van een religie die vrouwen verbergt omdat er anders onreine gedachten zijn kun je ook niet anders verwachten, denk ik. Juist die bedekking maakt dat ze er constant aan worden herinnerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:36 schreef Peace99 het volgende:
[..]
We moeten er wel vanuit gaan dat dit een projectie van hun eigen ik is
Nu ontken je weer de natuur van de man. Wat dat andere betreft, dat geloof ik niet. Ja, bij moslima's die hun hijaab niet correct dragen (in combinatie met make-up, skinnyjeans, hakken etc.).quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Van een religie die vrouwen verbergt omdat er anders onreine gedachten zijn kun je ook niet anders verwachten, denk ik. Juist die bedekking maakt dat ze er constant aan worden herinnert.
Dat zoiets als jij hier in Nederland vrij mag rondlopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/
Zoals altijd de realiteit ontkennen omdat men denkt daarmee punten te scoren in een debat met moslims. Triest.
Nee, dat zijn het niet. Het zijn fundamentele verschillen in denken over het geloof, over wat de islamitische waarheid is en hoe de koran moet worden gelezen. En mensen worden erom vermoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk politiekgerelateerde verschillen.
Nu nog. Misschien komt daar straks verandering in? Als de meerderheid op een dictator stemt die niets van moslims moet en al helemaal niet van moslims die precies zeggen wat ze vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:46 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat zoiets als jij hier in Nederland vrij mag rondlopen
Ook. Die verschillen zijn over het algemeen te overzien en wordt vaak over gedebatteerd. De politieke verschillen echter minder en wordt inderdaad om vermoordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn het niet. Het zijn fundamentele verschillen in denken over het geloof, over wat de islamitische waarheid is en hoe de koran moet worden gelezen. En mensen worden erom vermoord.
Natuurlijk is dat ook politiek. Mohammed dshozb was een politicus, de koran staat bomvol politiek.
Nou, meid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:54 schreef girlygirl8 het volgende:
Jongens ik ben 6 uur achterelkaar aan het discussieren
Een niet-wetenschappelijk wc-eend artikel over overspel? Kon je niks beters vinden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/
Zoals altijd de realiteit ontkennen omdat men denkt daarmee punten te scoren in een debat met moslims. Triest.
quote:
Ik wil wel nuttige en leuke dingen met je doen ter compensatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]ik had zoveel nuttige of leuke dingen kunnen doen, ipv heb ik waardevolle uren van mijn leven verspild aan negatieve mensen.
Ik ben een voorstander van mensen die zelfstandig kunnen denken. Dan krijg je al snel interpretatieverschillen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind jij dat er geen verschillen in interpretatie over de Islamitische bronnen mogen bestaan?
Welke natuur? Welke man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ontken je weer de natuur van de man.
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken. Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van mensen die zelfstandig kunnen denken. Dan krijg je al snel interpretatieverschillen.
Maar als jij zegt dat er maar een waarheid is en dat is de islam, dan ontstaat er een logisch probleem als die islam bestaat uit meerdere waarheden die elkaar tegenspreken. Waarbij een van de "waarheden" dus onomstotelijk een leugen moet zijn als de ander een fundamentele waarheid is. Zolang niet duidelijk is welke van de waarheden waar is, kunnen het allemaal leugens zijn. Dat is iets waar je rekening mee moet houden: dat jouw waarheid weleens een leugen kan zijn - met een grote kans dat dat ook zo is omdat de waarheid waar jij je op baseert niet bewezen kan worden.
Sorry, maar als vrouw kan ik met absolute zekerheid zeggen dat de gemiddelde man inderdaad best snel aan seks denkt.Ja, inclusief de westerse man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Welke natuur? Welke man?
Je bedoelt het islamitische beeld van de man waarin die van alles wat vrouwelijk is een stijve krijgt en er gelijk bovenop wil? Waardoor al het vrouwelijke onder een doekje moet?
Niet alle mannen zijn als Mohammed (ahwenb) hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |