quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb 1 buurvrouw en die heeft echt een kop als een deurklink. Dus nee.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een vraag ook cachet.. hoe sparen jullie
ja hoe denk jegotverdetyfus zeg
Vind het nog steeds irritant dat de volgorde van link naar rechts niet op waarde van geld isquote:
ik heb hem op maximaal staan speciaal voor fok, want als je mobiel fokt krijg je allemaal malafide pop ups die niet meer weggaanquote:
Oh echt? Dat is wel irritant zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik heb hem op maximaal staan speciaal voor fok, want als je mobiel fokt krijg je allemaal malafide pop ups die niet meer weggaan
Idd heb toen ooit nog bezwaar ingediend maar nooit reactie gekregen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het nog steeds irritant dat de volgorde van link naar rechts niet op waarde van geld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mag gewoon hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slim om dat hier zo hard te schreeuwen.
Ik ging wel hard op je moeder vannacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic gaat niet erg hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |