Nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eens met de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
[..]
Nu wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Leuke sokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
Nu wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wow die zijn echt tyfus lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ok hansquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef Modus het volgende:
Maar ze zijn vanK
a
n
y
e
dus moet je ze mooi vinden en kopen!!!!11111
Ik pas over 3 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef Modus het volgende:
Maar ze zijn vanK
a
n
y
e
dus moet je ze mooi vinden en kopen!!!!11111
Eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef Pensylvania het volgende:
Als ze van Kanye zijn moet je ze ritueel verbranden
Beetje een imago wat ze zich aan willen meten. Gebruikers van producten van Apple zijn vaak ook een mooi voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:55 schreef jamesdeen het volgende:
Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd dat er mensen zijn die pure aids kopen alleen omdat het verbonden is aan een bekende naam
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:56 schreef Modus het volgende:
En dit betalen mensen ervoor.
http://www.ebay.com/sch/i(...)=yeezy+350+v2&_sop=3JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat plaatje past er perfect bij idd
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Snap dat sowieso nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje een imago wat ze zich aan willen meten. Gebruikers van producten van Apple zijn vaak ook een mooi voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |