behoorlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is wel irritant zeg.
Ik heb nooit een Furby gehad en wilde ik stiekem ook wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wou altijd zo een, maar was echt een meisjesding en toen carede ik nog dus heb nooit zo een gehad. Alleen speelde ik er wel eens stiekem mee want mijn buurmeisje had echt 10 van die dingen.
[ afbeelding ]
Ahw wat hebben we toch veel gemeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou altijd een Furby maar vonden mijn ouders te duur.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Die heb ik keer van buurjiongetje mee naar huis genomen. Die was enig kind en verwend en ik vond dat ik die mocht hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Furby gehad en wilde ik stiekem ook wel.
Goed zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ging wel hard op je moeder vannacht.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wow die heb ik ook nog gehad ergens begin jaren 90.
Terecht wel, waarschijnlijk heeft hij het ding nooit gemist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik keer van buurjiongetje mee naar huis genomen. Die was enig kind en verwend en ik vond dat ik die mocht hebben.
Denk dat je best op verschillende manieren kan sparenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een vraag ook cachet.. hoe sparen jullie
ja hoe denk jegotverdetyfus zeg
Nee, klopt. Volgens mij ligt hij nog steeds ergens op zolderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Terecht wel, waarschijnlijk heeft hij het ding nooit gemist.
In een sok onder je bed stoppen toch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een vraag ook cachet.. hoe sparen jullie
ja hoe denk jegotverdetyfus zeg
Dat is geen geld...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In een sok onder je bed stoppen toch.
Ja vroeger niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat stom, kreeg er ooit een berichtje over.
Grappig, zat net te zoeken naar oldskool ding en dan kom je op een pagina vol met oude shit uit je jeugd die je al lang vergeten wasquote:
Ik ook, ripquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Haha ben ik niet de enige die dat aan het doen was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grappig, zat net te zoeken naar oldskool ding en dan kom je op een pagina vol met oude shit uit je jeugd die je al lang vergeten was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |