Hij heeft niet eens gezien waar Pratto was. Alleen maar naar de bal aan het kijken, lol.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je fucking Pratto uit het oog verliest moet je je kapot schamen. Klasse hoor Davinson.
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je fucking Pratto uit het oog verliest moet je je kapot schamen. Klasse hoor Davinson.
Dat is natuurlijk onzin. Davinson heeft bij Nacional al laten zien dat hij heel erg goed kan worden, maar over de wedstrijd van gisteren mag hij, en Jeison, en Balanta, en Arias, zich meervoudig achter de oren krabben.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.
Jij vindt alles wat ooit op een Nederlands veld heeft gestaan kut of niet?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.
Ga wat beters doen met je leven, Infantino.twitter:JuanG_Arango twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 18:36:51Fifa propose unifying @CONMEBOL @CONCACAF WCQs https://t.co/PMUVzYUAju reageer retweet
Hey man. Bedankt voor dat overzicht. Altijd handig!quote:Op woensdag 16 november 2016 02:25 schreef PSVCL het volgende:
In Maart de volgende krakers
[ afbeelding ]
Wordt spannendquote:Op zondag 5 maart 2017 17:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hey man. Bedankt voor dat overzicht. Altijd handig!
Ik zie al een leuke: ARG-CHILE..(rellen/schoppen!)![]()
Ja ik baal dat ik 7 op moet anders had ik ook wel wedstrijdje willen kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Wel jammer dat Brazil en Argentinie ongeveer gelijk beginnen..
Maar ik ga voor Argentinie - Chili,, staat meer op het spel dan die andere pot.
Jammer..quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik 7 op moet anders had ik ook wel wedstrijdje willen kijken
Geen Vidalquote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:05 schreef Szura het volgende:
Dat Chili is onherkenbaar, wat is daarmee gebeurd?
twitter:yaya_ajax twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 01:37:41Wat een lekkere goal van Neymar! #brauru https://t.co/aARgmS2pnC reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |