slaaplkkrquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zak je door de vloer op de eerste verdieping en val je met je hoofd in de wc-pot op de begane grond
oke wachtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe TARDIS. de groetjes van me
welkom in mijn levenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
Ik ga ook denk ik. Ik moet morgen weer de hele dag niets doen waarschijnlijk
laat de virtuele deur je raken op je weg naar buitenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
Ik ga ook denk ik. Ik moet morgen weer de hele dag niets doen waarschijnlijk
sowwwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren had jij hoofdpijn, vandaag ik. Tot ziens
nou enquote:
Ik hoop dat je morgen door een zwerm vliegjes fietst en er een paar in je bek krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren had jij hoofdpijn, vandaag ik. Tot ziens
hij is zich doodgeschrokken toen je stikte op je jointquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Wtf ineens een dode mug aan mijn pols, net vloog hij nog voor mijn scherm.
rtquote:
Nou jeetje, dat is ook onaardigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen door een zwerm vliegjes fietst en er een paar in je bek krijgt
wrm?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door GibsonLesPaul88 op 06-10-2016 23:36 ]
Doe normaal tegen Frass.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:35 schreef McNulty het volgende:
Frass loop niet zo achterlijk te doen.
zal wel van de verkeerde kant zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gibson kan pure schoonheid niet aan
is dat er?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm kom jij alleen als er enige trace van sensatie is
Uh wat is dat laatste?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we je house rules breken en samen cough syrup drinken
TRquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal wel van de verkeerde kant zijn
d8 mss is ie gayquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gibson kan pure schoonheid niet aan
hoestdrankquote:
btje codeïnequote:
Kloptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
DOE OOK ALTIJD ALLES FOUT HIER GODVERDOMME.
Inderdaad, dat uitloggen lukt je ook al nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
nee met sprite en snoepje erin, is lekkerquote:
hardop gelachenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
en toen realiseerde ik dat het mn routebeschrijving stem was
einde verhaal
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:41 schreef Drug het volgende:
[..]
nee met sprite en snoepje erin, is lekker
[ afbeelding ]
ik zie het echt voor me gwnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ik dacht klaar vandaag ga ik dood
ging bidden in mn min
geef deze tip door aan braddiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
en toen realiseerde ik dat het mn routebeschrijving stem was
einde verhaal
klinkt als braddiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |