Taylor zou nog een 180 gooien terwijl zijn vrouw naakt naast het bord staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor hoeft zich niet eens in te spannen om zelfde gemiddelde te halen
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor zou nog een 180 gooien terwijl zijn vrouw naakt naast het bord staat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
Ik zou een nederlaag voor MvG wel leuk vinden, ware het niet dat we dan de kans lopen dat Febo dit tournooitje gaat winnen. En dat willen we allemaal niet.
Jawel ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
Ik zou een nederlaag voor MvG wel leuk vinden, ware het niet dat we dan de kans lopen dat Febo dit tournooitje gaat winnen. En dat willen we allemaal niet.
Onzin. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
Raybarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |