wat moet ik vertellenquote:
Heb nog liever aidsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, blij dat ik daar niet tussen sta.
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
explodeerde hij maar van het balkon af
Foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zo'n godse vette dikke bak gekocht![]()
auto=moordquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
yehhquote:
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
frig hater, hplc is tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ze moeten mij altijd hier hebben
dan sta je ergens in het middenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan mezelf moeilijk beoordelen
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Drug het volgende:
[..]
cute
jullie zijn al wel aardig in elkaar aan het groeien of nie
Ha ha ja hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weer
ik waardeer het als mensen stoppen met dingenquote:
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...quote:
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heeft HPLC wel weer genoeg veren in zijn kont hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
awhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
Soms nog steeds in mijn hoofd van what if, what if...
Dit overkwam mij vorige week ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
ik had het tegenovergestelde met no man's sky, wat als ik het niet kocht en nu 60 euro had voor een spel wat wel goed isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
jouw woordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?
elke dagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
Verjaardag en kerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
alleen als ik me vies voel dus best vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Elke ochtend. En soms nog 's avonds ook. En sowieso iedere zondagavond een bad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie man vind de shit die j thunders daarna deed gwn zo veel vetter
3 of 4 keer per week ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Paulusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
mooi zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
dagelijksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |