als je 'm te lang buiten laat met dit weer.quote:
Slechte grap wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je 'm te lang buiten laat met dit weer.
Hahaha. snap je 'm?
Ja, dit is wel een beetje gekkigheid hoor.quote:
eheheh ;pquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahaha. snap je 'm?
gwn goeie muziek weenie wat je tof doetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een beetje gekkigheid hoor.
echt he...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zitten jullie allemaal op Etto te haten
Zo meteen moet je weer je excuses aanbieden aan Chaiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahaha. snap je 'm?
echt ehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zitten jullie allemaal op Etto te haten
Van mij uit wel ja... dus: sorry.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het de avond van het sorry zeggen?
Oh wat stom.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt alleen in het weekend godverdomme
met je moederquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Nou DP, waar speelde jij dan mee vroeger als je Lego zo overrated vindt? Ik wil ook even lachen.
Dat moet ik sowieso, heb ik op auto-dial staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo meteen moet je weer je excuses aanbieden aan Chai
Zou het niet snel draaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn goeie muziek weenie wat je tof doet
waar jij nu mee speelt, meisjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Nou DP, waar speelde jij dan mee vroeger als je Lego zo overrated vindt? Ik wil ook even lachen.
Oké ik ben het inmiddels eens met Chai. Stop maar weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mij uit wel ja... dus: sorry.
Drugs, duh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Waarschijnlijk action manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Met sorry zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik ben het inmiddels eens met Chai. Stop maar weer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
SC is vanavond 1 van de kutste sinds weken. Wat een bagger. Doei.
Echt he, wat een triangeljosti's hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
volhouden jongensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
hoop dat het nog jaren zo bagger blijftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
Juist, DAT is muziek.quote:
wanneer gaat de rest?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Floortje terug naar Syrië even kijken.
hey stoere gozerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Had me er helemaal op verheugd, komt pas de 19e weer vlgmij
kon t niet latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |