Calm your titsquote:
Jij begon dat ik niet mocht lachenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik dacht dat we wat hadden opgebouwd, jij en ik...
Goed nummerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, zeg me... zeg me dat dat niet waar is... niet dat... ZEG DAT HET NIET ZO IS.
jij bent te braaf voor deze SCquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Calm your tits
Ik zit maar te trollen
het spijt me... ik ben wat labiel de laatste tijd... emotioneel en zo... onzeker, dit, dat... libelle Linda, etc.quote:
hoezoquote:
Ik kan de Margriet aanraden, staat meer kwaliteit inquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het spijt me... ik ben wat labiel de laatste tijd... emotioneel en zo... onzeker, dit, dat... libelle Linda, etc.
regel punani gquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het spijt me... ik ben wat labiel de laatste tijd... emotioneel en zo... onzeker, dit, dat... libelle Linda, etc.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wrm wordt deze gehost op FOK!?![]()
Nee grapje. Heil Megatron natuurlijkquote:
die kan ik niet uitstaan, die track...quote:
Dat mogen alleen Willem II'ersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon dreigen met mensen van het balkon afdonderen als ze stoer doen
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon dreigen met mensen van het balkon afdonderen als ze stoer doen
denk fpquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wrm wordt deze gehost op FOK!?![]()
Lekker in de achtbaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die kan ik niet uitstaan, die track...
maar ik ben Hermannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat mogen alleen Willem II'ers
ja linkt t idd naartoequote:
En ik Willem II'er dus dimmen want ik flikker je van het balkon af hequote:
Ja, ze moeten natuurlijk uitgebreid onderzoek doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je er nog, ze doen er wel lang over
Iedereen speelt met zijn eerste elftal, behalve Willem.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is er iets gebeurd bij Willem II ofzo?
jou vonden ze chill toch of wie was datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was geen grap verder, dat is mijn username op viva
is goed germano retry wch isaaccuencaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En ik Willem II'er dus dimmen want ik flikker je van het balkon af he
Niet gekliktquote:
ja, na 1 keer trollen wilden ze me terughebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
jou vonden ze chill toch of wie was dat![]()
Origineel! Laatste x dat ik die hoorde speelde ADO nog champions lea.. oh wachtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen speelt met zijn eerste elftal, behalve Willem.
Denk nog steeds Isaac jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed germano retry wch isaaccuenca
jij luistert andre hazesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is wel serieus echt een goed nummer. Meen ik oprecht.
Haha ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Origineel! Laatste x dat ik die hoorde speelde ADO nog champions lea.. oh wacht
Ok Timeschangerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed germano retry wch isaaccuenca
haha, nooit gehoord dusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Origineel! Laatste x dat ik die hoorde speelde ADO nog champions lea.. oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |